24.Kapitola

167 13 0
                                    

,,Misia vo Francúzku. Paríž. Zajtra sa koná bál a na ňom bude žena menom Bellie Galvan. V minulosti patrila medzi agentov v S.H.I.E.L.D.u, ale podviedla nás. Keď nám majú doniesť nové znbane, prepadne naše lietadlá a kradne ich. Pripravuje útok". Povedala Hilová.
,,A čo na tom bále"? Spýtala som sa.
,,Bude tam ona a aj s jejím kupcom. Má tam ešte štyroch vojakov. Nechceme aby ste ich zabili ale doviedli do S.H.I.E.L.D.u". Povedala Hilová.
,,A o kolkej"? Spýtal sa Dylan.
,,O ôsmej večer. Na bále v New Yourku. Budu tam aj známi ľudia. Budete tam musieť zapadnúť". Povedala Hilová.
,,Dobre. Zajtra večer o 8 naša misia. Všedci si zoberte šaty a saká. Ja sa postarám o Bellie. Dylan o kupca. Budem hrať na Bellie ,že chcem byť jej nový kupca. Jarvis, Ray, Emma a Samantha zatial zabavíte jej vojakov a Dylan kupca. Musíme ich zmiasť. Rozumeli"? Spýtala som sa.
,,Áno". Odpovedali všedci naraz. Hilová prikývla a všedci odyšli do svojich izieb.
Vošla som do izby a zasvietila som svetlo. Na posteli ležali krásne sivé šaty s čiernou stuhou.

 Na posteli ležali krásne sivé šaty s čiernou stuhou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Na zemi boli položené čierne lodičky. Na šatách bol lístoček. Zobrala som ho do ruky. Bolo na ňom napísane: Dúfam ,že ti budú pasovať.
                   Hilová.
Ja som sa usmiala a odložila som šaty na bok. Išla som sa umyť a prezliekla som sa do pyžama. Ľahla som si do postele a zachvíľu som upadla do ríše snou.

Ráno

Zobudila som sa o desiatej ráno. Vlasi som si dala do vysokého copa. Prezliekla som sa dol môjho bojového obleku a išla som do jedálne. Bol tam už celí tým a naberali si jedlo. Ja som si dala šalát a pomarančový džús. Išla som k jednému zo stolu a sadla som si za neho. Začala som jesť.
,,Môžem"? Spýtal sa niekto za mnou. Otočila som sa a bol tam môj tým.
,,Jasné". Povedala som a usmiala som sa nanich. Sadli si a začali jesť.
,,A čo vlastne ovladáš"? Spýtal sa ma Jarvis pohľadom na mňa
,,Viem si vytvoriť palicu a viem vytvárať zvukové vlny". Povedala som. Trošku som to pozmenila aby to Samanthe nebolo nápadné.
,,A odkiaľ si to dostala"? Spýtal sa ma Jarvis.
,,Hydra". Povedala som jedným slovom a dala som si do úst šalát. Prehltla som a pozrela som sa na neho.
,,A ty"? Spýtala som sa.
,,Ja som to dostal tiež od Hydry". Povedal Jarvis.
,,Aj ja". Zapojila sa Samantha. Pozrela som sa na Dylana.
,,A ty"? Spýtala som sa ho.
,,Ja som to mal už od narodenia. Neviem ako. Ešte som to za tie roky nezistil". Povedal Dylan. Ja som prehltla ďalšie sústo jedla a pozrela som sa na Emmu.
,,Vy ste vycvyčený zabijaci"? Spýtala som sa Raya ale aj Emmi.
,,Tak povedané aj áno". Povedala Emma a usmiala sa. Ja som prehltla posledné sústo jedla.
,,Ja už idem. Tak večer na misii". Povedala som a usmiala som sa na nich.
,,Ahoj". Povedali všedci naraz. Odyšla som do izby.

Večer

Obliekla som sa do šiat a dala som si lodičky. Rozpustila som si vlasy, urobila som si vlnky na vlasoch a jemne som sa namaľovala. Postavila som sa pred zrkadlo a pozrela som sa na seba. Niekto zaklapola na dvere.
,,Ďalej". Povedala som a do vnútra vošla Samantha a Emma. Vyzerali krásne.
,,Vyzeráte krásne". Povedala som a usmiala som sa na nich.
,,Ty eše krajšie". Povedala Emma a Samantha súhlasne prikývla.
,,Ďakujem". Poďakovala som sa im a usmiala som sa na nich.
,,Aj mi". Povedali naraz.
,,Ideme". Povedali. Vyšli sme von a tam čakali už ostatný. Každý bol s niekym doladený. Emma mala zlato-telové šaty a bola doladena k Jarvisovi. Jarvis mal čierne sako, bielu košelu a  telovo-zlatú kravatu. Samatha mala šaty, ktoré z dola boli čierne a pomali prechádzali do bordovej. Samantha bola priladená k Rayovi, ktorý mal čierne sako, bordovú košelu a čierneho motýlika. A Dyal bol priladneý ku mne. Mal sivé sako, pod ňou čiernu vestu, bielu košelu a sivého motýlika.
,,Ideme". Povedala som a išli sme do garáže. Boli tam nádherné autá. Lamborgíny, Ferrari. Takto to vyzerá keď S.H.I.E.L.D spolupracuje so Starkom. A aj tie izby. Pozrela som sa na jedno miesto v garáži. Boli tam štyri motorky. Jedna moja, druha Steavova. Nechali sme ich tu už dávno. A zostali ešte dve na misie. Pozrela som sa na červené Ferrari. Prišla som k nemu. Emma k žltému Lamborginy a Samantha ku orandžovému Lamborginy. Dylan ku mne prišiel.
,,Má rada Ferrari"? Spýtal sa ma.
,,Mám radšej motorky ale z áut ano. Ferrari je moje obľúbené". Povedala som. Dylan pristúpil ku dverám spolujazdca a otvoril dvere. Ja som sa na neho pozrela.
,,Díky". Povedala som a nasťupila som si. Pozrela som sa do spetného zrkadla a videla som ako Jarvis a Ray napodobnili Dylana s otváraním dverí. Dylan si nastúpil a naštartoval auto. Prišli sme na miesto ,kde sme mali byť. Vošli sme do vnútra a bolo to preplnené ľudmi. Dylan mi ponúkol rameno a ja som ho prijala.išli sme ďalej a môj pohľad padol na jedného muža. Bol v luxusnom obleku. No hádajte kdo to je. Náš génius, miliardár, playboy, filatrop. Áno Stark. Do uši som si dala slúchadlo ,ktoré veľmi nevidno. Pozerala som sa stále na Starka.
,,Vydíš niekoho"? Spýtal sa ma Dylan.
,,Nie". Povedala som. Prešli sme ďalej. Začala hrať hudba a každý išiel tancovať. Samantha tancovala s Raymondom a Emma s Jarvisom. Predomnou sa ukázala ruka.
,,Môžem prosiť"? Spýtal sa Dylan a ja som mu jemne položila ruku na jeho dlaň. Išli sme tancovať. Tancovali sme valčík. S Dylanom som si vymieňala pohľad. Pozrela som sa na bok a obzerala som sa či neuvidím náš cieľ. Našla som ju.
,,Mám ju". Povedala som a všdci spozorneli.
,,Na šiestich hodinách. Stieborné trblietave šaty". Povedala som.
,,Áno vidíme ju". Povedali všedci. Skončila sa hudba a ja som sa vidala cestou k nej.
,,Začíname". Povedala som. Išla som za Bellie. Poobzerala som sa naokolo a na mňa sa pozeral Stark. Rýchlo som sa otočila a išla som ďalej.
,,Bellie Galvan"? Povedala som pri nej.
,,Ano"? Povedala tvrdým hlasom.
,,Chcela by som sa svami porozprávať. Chcela by som s vami opchodovať". Povedala som.
,,Ooo. Tak to poďte za mnou". Povedala a usmiala sa. Išli za nami jej vojaci. Boli štyria ako hovorila Hilová. Vošli sme so nejakej veľkej izby a zatvoril za nami.
,,Začnite". Zašepkala som aby to nepočula Bellie.
,,Sú od tých dverí preč". Povedal Jarvis.
,,Na aké zbrane by ste sa chceli zamerať"? Spýtala sa ma Bellie.
,,Na ukradnuté zo S.H.I.E.L.D.u ". Povedala som.
,,Ty si zo S.H.I.E.L.D.u"! Vykríkla a ja som sa usmiala. Pribehla som k dverám a zamkla ich.
,,Ty hajzel"! Zakričala na mňa.
,,Zaútočte". Povedala som. Bellie sa ku mne rozbehla a išla na mňa zaútočiť išla ma udrieť , ale ja som sa jej uhla. Spadla na zem. Postavila som sa ku nej. Zo zeme zobrala nejakú palicu a udrela ma s ňou do brucha a potom do tváre. Padala som na zem ale stihla som sa chytiť stolíka bežala ku mne Bellie a le ja som sa uhla. Prišprintovala ku mne a ja som ju udrela do nosa. Začal jej krvácať. Niečo ma napadlo. Utekala som ku stolu a ona za mnou tiež. Vyskočila som na stolik. Odrazila som sa od neho išlama udrieť palicou vo skoku som sa otočila, chytila som ju za hlavu a udrela som ju o stôl. Dopadla som na nohy a zaujala som bojový postoj.

 Dopadla som na nohy a zaujala som bojový postoj

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bellie bola v malej kóme.
,,Mám ju". Povedala som.
,,Aj mi ich". Povedali ostatný.
,,S.H.I.E.L.D. môžete prísť". Povedala som. Odomkla som dvere a vyšla som von. Do sále vošli agenti a zobrali ich. My sme višli s nimi tiež. Pozrela som sa naokolo a pozeral sa znova na mňa Statk. Ja som sa na neho nepríjemne pozrela a vyšli sme von.

Na základni

,,Mysia splnená". Povedal Fury.
,,Gratulujem Revengers". Povedal Fury a všedci sme prikývli. Vyšli sme von a každý vošiel do svojej izby. Ja som sa prezliekla a išla som do garáže. Naštartovala som svoju motorku a išla som za Clintom. Vošla som do domu.
,,Ahojte. Ste tu"? Povedala som ale nikdo nebol doma. Na stole bol papierik na ktorom bolo napísané: Sme na týždeň vo Wakande. Moja rodina a všedci z našej polky okrem Steava sú tam. Vrátime sa. Tak o týžeň Kep!
Prečitala som si papierik a položila som ho na stôl.

Dnes nová časť dúfam, že sa vám páčila. ☺😊😀

AvengersWhere stories live. Discover now