Lokalizovali Lokiho.
,,Je v Bruseli". Povedala agentka Hilová.
,, Kapitán, Nat , Kep choďte". Povedal Furry a ukázal na východ.
,, Je na veľkom bále , kde si chce získať pozornosť ". Povedala som a pozrela na Steava a Nat .
,,Máš pravdu chce mať pozornosť a chce si ich podmaniť. Musíme ich vyslobodiť".Steav povedal čím so mnou súhlasil .
,,Poďme musíme si pohnúť". Povedala Nat a všetci sme sa rozbehli do svojich izieb kde sme sa prezliekli . Môj oblek bol celý čierny a na ramene mal znak S.H.I.E.L.D.u . Pri bokoch má puzdrá na zbrane a na chrbte mám dva meče z vibránia (najpevnejší kov na zemi a z toho má aj Steav štít) . Keď sme všetci boli oblečený tak sme nasadli do Quinjetu a odleteli sme .Brusel
Už sme boli v Bruseli ale z diaľky som už videla divadlo pred ktorým boli kľačajúci ľudia a bol tam aj Loki. Bol oblečený v bojovom obleku , mal dlhý plášť a prilbu na ktorom boli dva veľké rohy. Ale z ničoho nič sa jeden človek postavil a Loki začal mieriť naňho žezlo. Steav rýchlo vyskočil a svojim štítom odrazil strelu Lokiho . Začali medzi sebou bojovať ale Steav padol na zem a Loki ho išiel ovládnuť žezlom. Vyskočila som z litadla a vybrala svoje meče . Zastavila som Lokiho a začali bojovať moje meče proti jeho žezlu. Vystrelil zo žezla ale ja som tomu aby ma zasiahol zabránila krytím a prekrížením dvoma mečami. Ale strela sa odrazila a zasiahla Lokiho a padol na zem. Zničoho nič začala hrať hudba od ACDC a Steav rýchlo pribehol ku mne.
A zdiaľky priletel on. Tony Stark ako Ironman. Nabil všetky zbrane ktoré mal a namieril ich na Lokiho.
,,Len sa pohni muflon". Povedal na Lokyho a Loki urobil pohyb a zmizlo z neho bojové oblečenie na obyčajné.
,,Kapitán , Kep". Pozdravil sa Tony
,,Stark". Povedali sme so Steavom naraz.
Lokimu som nasadila putá a posadila som ho do lietadla.Počas letu
Počas letu Tony stále podpichoval Steava. Ja som bola pri Nat , ktorá šoférovala lietadlo a ja som stále pozerala na Lokiho. No vonku sa objavili blesky.
,,Čo sa bojíš bleskov"? Povedal Tony Lokimu pretože Loki mal vystrašený pohľad.
,,Nie ale nemám rád čo po nich nasleduje". Povedal Loki a začal sa usmievať.
,,Odkiaľ sa tie blesky berú" ?! Povedala Natasha. Išli sme sa pozrieť na oblohu a bola celá čistá ale zazreli sme akoby niečo preletelo nad lietadlom ale poriadne sme to nevideli pretože bola tma. Všetci sme sa zľakli pretože na streche niečo veľmi silne buchlo. Tony otvoril zadný poklop aby vyletel. Ale dovnútra vletel človek , ktorý bol o trochu vyšší ako Steav a pritom Steav je dosť vysoký. Dal silnú ranu do Tonyho a odletel na druhú stranu lietadla. Zobral ten neznámi muž Lokyho a odletel preč.
,,Ďalší poloboh"? Spýtala sa Natasha pohľadom na Tonyho , ktorý sa práve zdvíhal zo zeme vedľa nej. Tony sa postavil a chcel letieť za tým mužom ale zastavil ho Steav.
,, Nemáme žiadny plán". Povedal Steav na Tonyho a pustil ho.
,, Toto je plán. Bojovať ". Povedal Tony a rýchlo vyletel z lietadla aby našiel Lokiho.
,,Čo to robíš Steav"? Spýtala som sa kapitána , ktorý si dával na seba padák.
,,Nenechám nechať túto Zem zničiť dvoma ľuďmi , ktorý si o sebe myslia , že sú bohovia". Povedal mi do očí a vyskočil z lietadla.
,,Kep nechoď oni sa o Lokiho postarajú". Povedala Natasha a otočila lietadlo na tú stranu kde letel Toni a Steav.
Keď sme prišli kde bol Tony, Steav a ten muž tak sme pristáli a zobrali Lokiho do lietadla a muž išiel s nami. To miesto kde sme boli bolo celé rozbonbardované od ich boja. Keď sme boli všetci v litadle išla som šoférovať ja a namierili sme si to na helikariere.Po pristáli na helikariérach
Pristáli sme a namierili sme si to do zasadačky. Lokiho odniesli do celi a Furry išiel za ním. My sme si sadli za okrúhli stôl a onedlho prišiel aj Tony.
,,Nevideli ste Clinta"? Spýtala som sa pohľadom na Natashi.
,,Ty to ešte nevieš ale Loki ovládol Clinta a teraz sme jeho nepriatelia". Povedala smutne Natasha mne a ja som neverila jej slovám.
,,Prečo ste mi to nepovedali skôr"? Snažila som sa svoj hnev skrývať pred nimi.
,,Pretože ťa tým nechcel zaťažovať Furry". Povedala mi Nat a ja som si ťažko vzdychla. O 5 minút potom prišiel Furry aj s tým mužom.
,,Zoznámte sa". Povedal Furry.
,, Ja som Thor syn Ódina z Ázgardu". Povedal Thor. Všetci sme sa s ním zoznámili a bol aj priateľský.
,,Thor"? Povedala som.
,,Ano"?
,,Loki je tvôj brat"? Spýtala som sa ho.
,,Áno". Odpovedal mi.
,, Tvôj brat za jeden deň zabil 80 ľudí".
Povedal Steav.
,, Je adoptovaný". Povedal Thor.
,, Idem do laborky za Brucom". Povedala som pohľadom na Furryho.
,,Počkaj idem s tebou". Kričal za mnou Tony. Ja som ho počkala a odišli sme spolu do laborky. Tam sme skúmali Lokiho žezlo ale stále nám nič nedochádzalo. Tony sa hekol do S.H.I.E.L.D.u a hľadal dôležité informácie.O 1 hodinu neskôr
Prišiel do laborky Furry a začala rozprávať ako prvý.
,,Stark prečo ste sa hekol do tajných záznamov S.H.I.E.L.D.u"? Povedal Furry naštvaným hlasom. Do laborky vošlo celé Avengers okrem Steava.
,,A Kep ty mi povedz prečo si mu to dovolila"? Spýtal sa ma Furry.
,,Ale ja mám inú otázku Furry. Prečo ste chceli teserakt použiť na výrobu zbraní"? Spýtala som sa Furryho a ukázala na obrazovku na ktorej boli plány na výrobu zbraní.
,,Má pravdu prečo to pred nami tajíte"?Do laborky vošiel Steav a na stôl položil krabicu v ktorej boli zbrane ako v plánoch .
,,Kvôli nemu ". Povedal Furry a ukázaj na Thora.
,,Kvôli mne "? Spýtal sa Thor.
,,Ano. Keď bol na Zem poslaný ničiteľ tak sme sa chceli postarať o to , že keď príde ďalšia návšteva z vesmíru tak budeme mať opatrenia".Povedal Furry.
,,A čo Tonyho bomby". Splietol Bruc a Tony sa naňho naštval.
,, Ja už nevirábam zbrane"!! Povedal Tony na Bruca naštvane. A vypukla medzi nami veľká hádka ale skončila sa až vtedy , keď Bruc zobral do ruky žezlo.
,,Bruc upokojte sa". Povedala Natasha.
,,Loki práve toto od teba chce". Povedala znova Natasha. Ale ozvala sa jedna z obrazoviek na ktorej bolo znázornené miesto kde sa nachádzal Clint.
,,Doriti"! Povedala som a o pár sekúnd zaznel veľký výbuch.Dnes to je 1035 slov. A dúfam, že sa vám môj Avengers páči. Napište do komentrárov čo si myslíte o príbehu a či mám pokračovať.😊😊😊😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avengers
AksiyonS.H.I.E.L.D. To je moje jediné miesto. No Avengers mi to zmení. Nový priatelia...nové misie...nové nebezpečenstvá...a nová rodina. Pre mňa to bude niečo nové. Ale nie vždycky pri sebe stojíme. Rozhádanie nás môže stáť veľa. Ďakujem @DaisySilentVoice...