Vošli sme do Avengers toweru a vošli sme do víťahu. Stlačila som číslo 36 a za minútu sme boli hore. Pietro išiel peši, takže tam bol skôr. Vyšli sme a zamierili sme si to do laborky. Vošli sme dnu a oni už oživovali hrobku.
,,Tony nie"! Zakričala som na neho. Wanda išla za ním ale Brus ju chytil.
,,Len ma skús začarovať. Tak budeš prvá kdo zomrie". Povedal Brus. Samanthan pristúpila ku mne a urobila okolo mňa ohňovú bariéru. Clintovi sa pod nohami rozpadlo sklo , ktoré rozbil Tony. Clint padol dole. A Steav mal pripravený pre istotu štít.
,,Nerob to Tony". Povedala som za ohňovou bariero.
,,Prečo? Ty by si ma mala v tom podporovať veď to bol tvôj nápad". povedal mi Tony .
,,Ale zlý. Nesúhlasila som s tým Tony a ty to dobre vieš". Povedala som a do miestnosti vletel Thor. Natiahol kladivo a vytvoril tým blesky. Svojim kladivom namieril na hrobku. Do hrobky vlietavali samé blesky. Vytvorilo to takú malú tlakovú vlnu. Odhodilo nás to ja som utekala ku Samante , ktorá dopadla rovno na sklo.
,,Si v poriadku"? Spýtala som sa jej.
,,Áno a prepáč ,že som ťa obkľúčila tou ohňovou bariérou. Chcela som podporiť Tonyho". Povedala a pozrela sa na mňa s jej smutným pohľadom.
,,Nevadí. Poď". Povedala som a pomohla som jej sa zdvihnúť. Pozreli sme sa všetci na hrobku. Z ničoho nič z nej vyletel červený muž a prišiel až ku sklu , kde bol výhľad na celé mesto. Na ňom sa zjavilo oblečenie a dlhý plášť. Otočil sa k nám a otvoril oči.Bol celý červený oči mal zvláštne a mal ich modré. Medzi očami mal kameň z lokiho žezla.
,,Prepáčte mi za ten výbuch". Povedal červený človek. Vznášal sa vo vzduchu a obhliadal si nás.
,,Nazrela som do tvojej hlavy a videla som peklo. Ničenie sveta." Povedala Wanda.
,,Pozri sa znova a uvidíš pravý opak". Povedal červený muž.
,,Má pravdu". Povedala Wanda.
,,Prečo máš hlas Jarviaa"? Spýtala som sa ho.
Tony pristúpil do stredu a znova zapol hologram. Ale Jarvis bol celý a pokope.
,,On nebol zničený ale vymazal sa aby ho Ultron nezničil a nezískal dôležite informácie". Povedala som a všetky pohľady bli upreté mne.
,,Presne". Povedal Tony.
,,Jarvis". Povedal Tony.
,,Ano pane. Čo si prejete"? Povedal UI.
,,Ale jak je možné , že tento tu človek má hlas ako Jarvis"? Spýtala som sa.
,,Je to možno spôsobené tým, že keď sa Jarvis vymazal , tak malá časť ešte zostala v počitači a tá vošla do neho". Povedal Tony.
,,Volajme ho Vision". Povedal Tony.
,,Dobre". Povedala som.
,,Potrebujem zastaviť Ultrona". Povedal Steav.
,,Mohol by nám pomôcť. Má ten kameň v hlave , ktorý obsahuje množstvo sily". Povedal Steav.
,,Pomôžeš nám"? Spýtala som sa Visiona.
,,Áno". Povedal Vision.
,,Tak poďme". Povedal Vision. Všetci sme mysleli , že dostaneme infark , pretože Vision zdvihol kladivo Thora a podal mu ho.
KAMU SEDANG MEMBACA
Avengers
AksiS.H.I.E.L.D. To je moje jediné miesto. No Avengers mi to zmení. Nový priatelia...nové misie...nové nebezpečenstvá...a nová rodina. Pre mňa to bude niečo nové. Ale nie vždycky pri sebe stojíme. Rozhádanie nás môže stáť veľa. Ďakujem @DaisySilentVoice...