Táto časť bude trochu iná. Bude viac z pohľadu Steava. Dúfam , že sa vám to bude páčiť.😊😆
Pohľad Kep
Steav prišiel z misie a prechádzal okolo mňa.
,,Ahoj". Povedal mi a rýchlim krokom sa vydal do veľkej zasadačky kde by mal byť zástupca Furriho , PiercPohľad Steav
Prešiel som okolo Kep a pozdravil som sa jej . Rýchlim krokom som sa rozbehol do zasadačky. Vo dverách bol Pierc , ktorý sa rozprával s agentkou Cartovou. Vyšla z dverí a išla oproti mne.
,,Kapitán". Pozdravila sa mi.
,,Susedka". Pozdravil som sa jej.
Vošiel som do zasadačky kde ma už čakal Pierc.
,,Kapitán Roger ". Pozdravil sa mi.
,, Pierc". Pozdravil som sa mu.
,,Viem , že smrť vášho veliteľa beriete ťažko ale potrebujeme vedieť čo robil Furry u vás doma". Povedal mi.
,,Neviem". Povedal som.
,,A vedeli ste o tom že sú tam zariadenia , ktoré vás vypočúvali"? Spýtal sa ma Pierc.
,,Áno ". Povedal som.
,, A viete o tom , že ich tam dal Furry"? Spýtal sa ma znova. Ja som sa na neho len pozrel a neodpovedal som.
,,O čom sa s vami rozprával Furry"? Spýtal sa ma.
,,Že nikomu nemám veriť". Povedal som a vyštartoval som zo zasadačky.
,,Roger! Keď mi niekto bude zabraňovať k vyšetreniu Furryho smrti tak bude za to pykať.KAŽDÝ". Povedal a ja som len prikývol a išiel som do výťahu. Výťah sa zastavil a vošli moji vojaci.
,,Rumlof". Pozdravil som sa mu.
,,Kapitán". Pozdravil sa mi.
,,Hangár". Povedal a výťah sa znova pohol ale o ďalšie dve poschodia zastavil. Vošli agenti. Povedali miesto a pohli sme sa znova ale znova sa zastavil výťah a vošli traja silný vojaci. Výťah sa znova pohol.
Presunul som sa do stredu lebo boli všetci na mňa prilepený.
,,Je mi ľúto čo sa stalo s Furrym." Povedal Rumlof.
,,Ďakujem". Povedal som. Pozrela som sa na všetkých . Moji vojaci si pridržiavali elektrické meče. Dvaja mali kufríky ktoré majú rúčku visúvaciu a slúžia na pripnutie rúk ku kovu. Všetko stíchlo.
,,Chce si ešte niekto vystúpiť"? Spýtal som sa a nastal boj. Zastavili výťah a na jednu moju ruku pripli ten náramok. Dvaja silný ma pritlačili o kovovú stenu vo výťahu a môj štít dali na druhý koniec . Ja som sa odstrčil a jednému som vykrútil krk druhý mal v ruke druhý náramok tak som mu do nej kopol a náramok vyletel hore takže ho nikto nechytil. Jeden ma udrel do tváre a náramok mi dal ku kovu. Náramok tam držal pevne a snažil som sa odlepiť od steny. Ďalší ma išiel buchnúť do tváre ale ja som sa zohol . Skočil som na stenu a odrazil som sa aby ten náramok nebol na kove. Skočil som a urobil som backflip vo vzduchu. Oslobodil som sa a začal bojovať jednému som kopol do brucha a narazil do skla a trochu puklo. Ďalší ma išiel buchnúť a ja som sa vyhol a buchol toho za mnou. Zostali ešte dvaja. Jeden na mňa vyštartoval s elektrickým mečom ale ja som mu vykrútil ruku a dvakrát silno som mu buchol do tváre padol na zem a zostali dvaja . Jednému so chytil ruku a prevrátil ho na zem a chytil ho pod krk . Nechcel som ho zabiť tak som mu trochu rozbil nos aby odpadol. Posledný bol Romlof.
,,Kapitán neberte to osobne". Povedal a začal mi dávať elektrošoky do brucha. Išiel som ho buchnúť do hlavy aby spadol na zem ale on sa vyhol a zas mi dával elektošoky. Kopol som ho do brucha aby spadol , vykopol som mu elektrický meč z ruky a buchol som ho do tváre lebo som ho nechcel zabiť. Všetci ležali na zemi v kóme okrem troch , ktorých som zabil. Zobral som si štít a rozbil som náramok zo svojej ruky.Zapol som tlačítko aby znova išiel výťah.
Zastavil sa na čísle , ktoré povedali agenti . Otvorili sa dvere a išli s tamadial vojaci zo zbraňami za mnou. Vedľa mňa boli káble , ktoré pohybujú výťahom. Zo štítom som ich jednou ranou rozbil a výťah padal. O chvíľu zastavil lebo výťah vysunul klapky , ktoré zabezpečujú aby výťah nepadol. Bol som medzi poschodiami. Zo svojou silou som otvoril dvere ale išli za mnou vojaci tak som ich rýchlo zavrel. Pozrel som sa von a bol som na veľmi vysokom podlaží. Zobral som štít a rozbehol som sa . Skočil som von.Pristál som v hlavnej časti takže v stupe na zemi pomaly som sa zdvíhal pretože ten pád bol silný. Rozbehol som sa do garáže a nasadol na svoju motorku dal som si prilbu. Brána sa zatvárala ale stihol som prejsť von . Predo mnou sa začali vyťahovať ostne aby mi zabránili úniku. Predo mnou sa objavil Quinjet a namieril si to na mňa.
,,Kapitán zastavte a vzdajte sa". Povedali ale namiesto spomalenia som zrýchlil. Začali po mne strieľať ale ja som sa uhýňaľ a vystrelil som svoj štít.Trafil jednu trisku. Motorku som prudko zabrzdil a odrazil som sa od nej. Bol som hore na Quinjete. Vybral som štít z trisky a zasiahol som krídla a motor. Lietadlo sa začalo rútit na zem. Ja som skočil. A usmial sa. Lietadlo spadlo a horelo. Utekal som preč .
Pohľad Kep
S Nat som išla do nemocnice. Pozrela som sa na jeden z automatou a videla som za žuvačkami USB. Zobrala som drobné a všetky som kúpila aby som dostala USB. Ukázala som Nat USB a povedala mi , že tu zostaneme určite tu príde Steav. O 5 min. tu prišiel Steav a bol prezlečený v civile a mal na sebe kapucňu aby ho nikto nespoznal. Pristúpil k automatu a pozrel sa na USB ktoré tam už nebolo. Dala som si žuvačku a pristúpila som k nemu. Videl ma v odraze. Otočil sa a pozeral na mňa keď z tadiaľ odišiel doktor tak ma odtlačil do miestnosti.
,,Kde je to "? Spýtal sa ma a Nat prišla za nami do miestnosti a zavrela dvere. Ukázala som mu ho a zobral si to do ruky.
,,Odkiaľ to máš"? Spýtala som sa ho.
,,Od Furryho". Povedal a Nat pristúpila k nemu.
,,Viem kto bol ten útočník". Povedala Nat.
,,Winter soldier . Vojak hydry. Stretla som ho na misii , chcel zabiť prezidenta ale ja som sa pred neho postavila a strelil ma. Ukázala ranu a pravej strane brucha.
,,Musíme zistiť kto to je a čo je na tom USB". Povedala som. Steav prikývol a vybrali sme sa z nemocnice. Išli sme do nákupného centra.
,,Hlavné je neutekať." Povedala Nat.
,,S týmito topánkami ani nedokážem". Povedal Steav. Boli sme prezlečený za prestrojenie. Steav mal aj okuliare a moderné topánky. Vošli sme do počítačového obchodu.
,,Keď zapojím tento kľúč tak máme asi 9 minút tu budú agenti". Povedala Nat a ja som vyšla z obchodu sa pozerať či neprídu skôr. A boli tu skôr vošla som dnu a išla som za Steavom a Nat.
,,Nehovorila si 9 minút"? Spýtala som sa jej.
,, Toto je to miesto". Povedala Nat a ukázala na notebook . Steav sa pozeral na to veľmi zvláštne.
,,Poznáš to "? Spýtala som sa ho.
,,Poznal som". Povedal a vytiahol USB z počítača. Rozdelili sme sa. Steav a ja sme išli spolu a Nat išla nená padne naokolo.
,,Typické hľadanie . Pred nami dvaja a zanami tiež dvaja". Povedal Steav.
,, Daj mi ruku okolo ramena a zasmej sa". Povedala som Steavovi lebo pred nami už boli agenti. A vyšlo to. Nezistili to , že sme to mi. Išli sme na eskalátoroch a oproti išiel Rumlof.
,,Pobozkaj ma". Povedala som
,,Bozkávanie na verejnosti je nepríjemné". Povedala som .
,,Áno to je". Povedal Steav a pobozkala som ho . Rumlof išiel akurát naokolo a zhnusil sa . Prekrútil očami. Potom som Steva pustila.
,,Cítiš sa nepríjemne"? Nahodila som kamennú tvár a spýtala som sa Steava.
,,Tak by som to nenazval". Povedal a vyšli sme z centra . Steav ukradol auto a zdrhali sme na miesto kde ukazovalo USB.Dnes 1291 slov . Dúfam , že sa vám páčilo.😊😊😆
YOU ARE READING
Avengers
ActionS.H.I.E.L.D. To je moje jediné miesto. No Avengers mi to zmení. Nový priatelia...nové misie...nové nebezpečenstvá...a nová rodina. Pre mňa to bude niečo nové. Ale nie vždycky pri sebe stojíme. Rozhádanie nás môže stáť veľa. Ďakujem @DaisySilentVoice...