Pohľad Dylan
Pozeral som sa do jej hnedých a zničených očí.
,,Viki, si v poriadku"! Zvrieskol Tony a rozbehol sa k nej. Len čo už bol pri nej tak ho odstrelila tlakovou vlnou do steny. Všetci sme sa postavili do bojového postoja. Peppr ,ktorá sa nachádzala v obývačke rýchlo pribehla k Tonymu. Stále som na ňu mieril kušou.
,,Emma". Povedal jemne a prekvapene Jarvis otočený na opačnú stranu. Rýchlo sme sa tam pozreli a videli sme ju. Bola rovnako zničená ,ako Victoria. Zozadu som zacítil obrovský tlak a tvárou som narazil do steny. Rýchlo som sa postavil a ostatný z týmu tiež ležali na zemi. Chytil som sa za nos a cítil som krv. Otrávene som pozrel na Victoriu. Ona sa znova zaškerila a ja som to nevydržal. Skočil som po nej a zhodil som ju na zem. Chytil som ju pod krk. Ozval sa alarm. Všetci aj Tony sa rýchlo zdvihli.
,,Napadnutie základne. Opakujem. Napadnutie základne". Ozvala sa Friday. Z oboch strán sa privalili vojská Hydry. Zdvihol som hlavu a uvidel som ako Emma útočí po týme. Nechápal som to. Victoria by sa začala brániť ,ale ona nič. Znova som sa jej pozrel do očí.Videl som ako keby nimi prešiel pulz a jej zorničky sa potom zmenšili.
Moje ruky sa začali triasť a krv z nosa mi začala silnieť. Potom som zacítil prudkú bolesť v rukách až som zakričal. Ona to využila a udrela ma nohou do brucha a odletel som. Moje ruky ma už neboleli ,keď som sa jej nepozeral do očí. Čo to bolo! Skočila po Starkovi ,ktorý sa k nej pomali zakrádal. Zhodila ho na zem a silou ho udierala do hlavy. Po mne skočili vojaci a ja som ich paralyzoval a spadli na zem. Už ich bolo málo. Tým sa o nich postaral. Ja som skočil po Victorii a zhodli som ju zo Starka. Chytil som ju za ruky a tlačil som ju o zem.
,,Victoria"! Zakričal som na ňu ,keď sa začala brániť.
,,Prosím". Povedal som. Otočila hlavu smerom na Tonyho ,ktorý ležal na zemi so zakrvavenou tvárou a Raya na zemi ležiaceho nehybne.
,,Nie. Je to všetko moja chyba". Povedala Victoria. A ja som stisk povolil. Začala ona aj Emma vrieskať od bolesti.
,,Čo sa to deje"? Spýtal sa Jarvis.
,,Máme... v sebe ...čipy ,ktoré nám... vytvoria takú... bolesť ,že môžeme ...zomrieť". Povedal s prestávkami a s výkrikmi Victoria.
,,Nemôžu zomrieť". Povedal ticho Tony na zemi. Pribehol som ku tulcu so šípmi a vybral dve uspávacie šípy. Pribehol som k nim a hodil som jeden šíp.
,,To nemyslíš vážne". Povedala Samantha.
,,Chceš aby zomreli"? Spýtal som sa jej na rovinu. Pribehol som ku kričiacej Victorii a bodol som jej to jemne do ruky a Jarvis tiež.Konečne krik ustál.
Pohľad Victorie
Pomaly som sa prebúdzala zo spánku. Nachádzala som sa vo svojej bývalej izbe , v ktorej som bývala keď sme boli ešte Avengeri. Postavila som sa a prešla som k zrkadlo. Mala som na sebe nejaké legíny a dlhé tričko. Bola som celá doráňaná. Musím odísť a to čo najrýchlejšie. Prešla som ku svojej skrini a otvorila som ju. Vybrala som si nejaký ruksak,ktorý som tam našla a dala som do neho nejaké tričká a nohavice. Zo zadu som vytiahla krabicu a vybrala som z nej Glock a niekoľko zásobníkov. Dala som si na seba čierne nohavice a čiernu mikinu. Zbraň som si zastrčila za nohavice a zabrala som si ešte nožík. Dala som si ho do ruksaku, a potom som si dala ruksak na chrbát. Jemne som otvorila dvere a pozrela som sa či tam niekto náhodou není vzduch bol čistý a rozbehla som sa po chodbe. No ,keď som počula nejaké kroky rýchlo som zabočila do nejakej miestnosti. Bol to spálňa Samanthi. Pozrela som sa na okna a pristúpila som k nemu. Otvorila som a pozrela som sa dole. No je to vysoko. Kroky sa približovali a ja som nemala inú možnosť. Skočila som a dopadlo som ladne na zem. Rozbehla som sa do lesa. Behala som najrýchlejšie ako som vedela. Po dlhšej chvíľke som spomalila. Tesne pri mojej hlave preletel šíp. Zastavila som a vzdychla som si.
KAMU SEDANG MEMBACA
Avengers
AksiS.H.I.E.L.D. To je moje jediné miesto. No Avengers mi to zmení. Nový priatelia...nové misie...nové nebezpečenstvá...a nová rodina. Pre mňa to bude niečo nové. Ale nie vždycky pri sebe stojíme. Rozhádanie nás môže stáť veľa. Ďakujem @DaisySilentVoice...