12.Kapitola

272 20 0
                                    

Bolo 8 hodin a ja som vyšla zo sovjej izby. Mala som na sebe čierne šaty po kolená a vlasy som zopla do vysokého copa . Vošla som do obývačky a bola celá zaplnená hosťami. Tony ma zazrel a urobil na mňa jeden z jeho priblbnutých ksichtov. Ja som išla ku baru a zobrala som si pivo.
,,Vyzeráš krásne". Povedala Nat , ktorá práve prišla ku baru.
,,Ďakujem". Poďakovala som a zazrela Tonyho a Thora , ktorým práve Rous hovoril ten jeho vtip , ktorý je "hrozne" vtipný. Ja som si išla sadnúť ale nakoniec som nešla lebo som stretla Sama.
,,Ahojte". Pozdravila som sa Samovi a aj Steavovi, ktorý bol pri ňom.
,,Ahoj". Povedali Steav a Sam zborovo a usmiali sa na mňa.
,,Ideme si zahrať biliard"? Spítal sa Steav. Ja a Sam sme prikývli a pomalým krokom sme sa pohli ku biliardovému stolu.
,,Tri kolá". Povedala som a brala som si biliardové pávlo.
,,Prvá ideš ty Kep so Steavom. Potom ja so Steavom a nakoniec ja a Kep. Poďte idete." Povedal Sam a začali sme hrať. Steav nado mnou vyhral a aj nad Samom. Ale aj ja so vyhrala nad Samom.
Po našom hraní sme ja a Steav vybrali za Thorom , ktorý držal v rukách nejakú flaštičku.
,,Čo to más"? Spýtala som sa Thora. Nalial to Steavovi a sebe do pohára.
,,Toto stálo 50 rokov v hrobke. Toto nie je pre smrtelníkov". Povedal Thor.
,,Ale netrep a nalej nám to všetkým štyrom". Povedal starý dedko a Thor zobral moj pohár. Nalial mi to ale aj tým trom dedkom.
,,Nazdravie". Povedal Thor a zdvihol pohár. Potom si odpil a nič sa mu nestalo . Steavovi tiež nič( kôli tomu séru sa nemôže opiť ) a bol čas na mne.
Steav sa na mňa usmial a Thor na mňa stále pozeral. Odpila som si z toho.
,,Je to truchu silné a kyslé". Povedala som. Thor sa zasmial. Vedeli , že na mňa až tak alkohol nereaguje. Pozrela som na tých dedkov a oni boli z toho veľmi opitý a jeden sa mi zdá , že až z toho zamrzol.
Odniesli ich iný ľudia. Thor sa dakde stratil. Prišiel za nami aj Tony.
,,Ako to , že veľmi málo reaguješ na alkohol"? Spýtal sa ma Steav. Tony o tom nevedel , tak ho to zaujímalo.
,,Keď... som mala 10 rokov, mojich rodičov zabila Hydra ale mňa nie. Zobrali ma do ich lavoratória. Pred tým ako mojich rodičov zabili dali mi za ucho sledovací stroj a moja matka ho stlačil dvakrát aby to upozornilo S.H.I.E.L.D . Moji rodičia boli to agenti. V laboratóriu mi dávali infúziu s modrou tekutinou . Dali mi možno tak pólku ale do miestnosti vtrhli agenti. Zachránili ma a Colson sa o mňa straral ako o vlastnú dcéru. A pred rokom zomrel." Povedala som smutne.
,,Nebuď smutná". Povedal Steav a Tony ma objal.
,,A nič viac to s tebou neurobilo"? Spýtal sa Tony ( jak inak).
,,Nie, ale mám trochu viac sily. A už poďme a nehovorme o minulosti". Povedala som a išla za Nat. Odprevádzali sme hostí k dverám a lúčili sme sa . Sam išiel domov ale Rous tu zostal. Išli sme si Avengers sadnúť na gauč. Thor položil kladivo na stôl a sadol si na kraj gauču. Ja som sedela medzi Nat a Clintom. Všetci sme sa smiali od Thorovho vtipu.
Myslela som , že Clint od smiechu zomrie.

Myslela som , že Clint od smiechu zomrie

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

,,To je len vtip s tým tvojim kladivom". Začal provokovať Clint.
,,No poď skús si to ". Povedal Thor a ukázal na kladivo.
,,Pochopíme , keď sa ti to nepodarí". Povedal Tony. Clint sa postavil a išiel ku kladivu. Chytil ho a začal ťahať. Nepodarilo sa mu ho zdvihnúť.
,,Ja stále neviem ako to robíš". Povedal Clint so smiechom.
,,Nech sa páči Tony keď sa smeješ". Povedal Clin Tonymu.
,,Ja nikdy neustúpim". Pobedal Tony , postavil sa a rozopol si sako.
,,To je pravda". Povedala som a Clint sa rehotal. Tony pristúpil ku kladivu a začal ťahať. Ale nič.
,,Počkajte chviľku". Povedal Tony a išiel do laborky. Prišiel speť a mal na sebe kovovú ruku. Začal ťahať ale nič. Prišiel Rous k nemu , tiež s kovovou rukou a začali ťahať.
,,Ťahaj". Podpichoval Tony do Rousa .
,,Si na mojej strane či nie. Ťahaj a nepodpichuj". Povedal Rous a začali poriadne ťahť ale nič.
,,Vzdávam to". Povedal Tony.
,,Mala som sa s tebou staviť, lebo by som vyhrala." Podpichla som Tonyho. On sa len zasmial.
,,Steav choď". Povedala som a usmial som sa na ňeho . Steav sa zdvihol a vytiahol si rukávy na svojej košeli. Pristúpil ku kladivu začal ťahať a kladivo sa trochu pohlo. Ja som zadržala dych a pozrela na Thorovú tvár. Myslela som , že umirem od smiechu.

Avengersحيث تعيش القصص. اكتشف الآن