33.Kapitola

156 12 0
                                    

Odniesli sme všetkých do svojich izieb a aj Tonyho. Peppr s ním radšej zostala. Ja som si sadla na gauč do obývačky a Dylan oproti mne. Zapozerala som sa do jeho modrých očí. Stále mi lieta hlavou kde je Steve ,Sam, Clint, Scott a Wanda. Či sa im niečo nestalo alebo sú v poriadku a žijú normálny život. Uhla som pohľadom a pozrela som sa na prichádzajúcu Peppr.
,,Budú spať dve hodiny". Povedala som. Peppr sa len usmial a prikývla. Odišla preč a ja som sa pozrela z okna. Vonku sa pomaly zotmievalo. Stromy boli sfarbeného rôznych farieb pretože sa už začala jeseň. Bola som unavená a nečakane som zaspala .

Kto je taký blbec. Niekto ma zhodil z gauča na zem. Ozval sa smiech Tonyho. Vyskočila som na nohy a prebodávala som ho pohľadom. Dylan stál za nim a smial sa. Na neho som dala ten istý pohľad a hneď stíchol.
,,Ha ha ha". Povedala som ironicky a pohla som sa do kuchyne.
,,Máš bod. 1:2 stále vyhrávam". Zaškerila som sa. Pozrela som sa na hodinky v kuchyni. Osem hodín večer, takže som spala iba hodinu. Aaach ja toho Tonyho zabijem. Dala som si jogurt a kelínok som hodila do koša.
,,Idem spať". Povedala som.
,,Dobrú noc". Povedal Tony a usmial sa.
,,Dobrú". Povedal Dylan a tiež sa na mňa usmial. Prišla som k izbe a otvorila som dvere.
,,To nemyslíte vážne"! Zakričala som keď som videla svoju izbu celú rozburdanú.
,,To bol tvoj tým". Povedala Peppr keď pribehla ku mne s Dylanom.
,,Tak toto im nedaruje". Povedala som. Tony sa za rohom smial. Vošla som do svojej izby. Predstavte si vašu izbu a do nej spadne atomovka. TAKTO VYZERÁ MOJA IZBA! Peppr išla za Tonym a Dylan tu zostal so mnou.
,,Jessica môžeš spať u mňa". Povedal za mojim chrbtom. Otočila som sa a usmiala som sa na neho.
,,Ooo". Počula som za Dylanom. Bol tam Tony. Rýchlo som zobrala nôž ,ktorý bol hodený na zemi a hodila som ho tesne pri Tonyho hlave.
,,Ako keby som nič nepovedal". Povedal Tony a odyšiel.
,,Ďakujem Dylan ale to od teba nemôžem chcieť". Povedala som.
,,Teba sa nedá prehovoriť". Povedal a prišiel ku mne.
,,To je rozkaz. Keďže som zástupca kapitánky tak môže rozdávať rozkazy". Povedal Dylan a ja som sa len zasmiala.

,,Len keď kapitánka nie je v službe". Odfrkla som si. Dylan prekrútil oči a zobral ma do náruče. So mnou v náruči odišiel do izby oproti mne ,takže jeho izby a položil ma na posteľ. Ja som ho začala prebodávať pohľadom ale on sa zasmial. Išla som si aspoň pre pyžamo do svojej izby. No keď sa dá tak nazvať. Vošla som do Dylanovej kúpelky a tam som sa prezliekla. Čierne kraťasy a biele tričko. Vyšla som von a pozrela som sa na Dylana.

,,Ja idem spať do obývačky". Povedal ale ja som ho hneď zastavila.
,,Nie Dylan. Zostaň tu so mnou". Povedala som. Dylan bol prekvapený z mojej reakcie. Prikývol a vošiel do kúpeľne. Ja som si ľahla na jeho posteľ a zavrela som oči. Nevedela som zaspať. Po asi hodine som počula buchnutie kúpeľnových dverí a jemne som otvorila oči z kúpeľne vyšiel Dylan v nejakých teplákoch  bez trička a mokrými vlasmi. Teraz by som sa aj stavila ,že som celá červená. Dylan si ma nevšimol a prešiel ku svojej skrine. Otvorila som úplne oči a pozerala som sa na neho. Ja som idiot. Keď sa pomaly otáčal tak som rýchlo zavrela oči. Pomaly som sa ponárala do spánku, ale pred tým ako som zaspala cítila som jemný bozk na mojich periach. A s úsmevom som zaspala.

Znova som sa zobudila prudko kvôli nočnej more. Dylan na to zareagoval a otvoril oči.  Ležal na druhej polke postele.
,,Deje sa niečo"? Spýtal sa ma.
,,Nie neboj ale radím ti zostať hore". Povedala som a zaškerila som sa.
,,Prečo"? Prekvapilo ho to.
,,Pretože dneska to vyrátam týmu aj Tonymu". Vyskočila som z postele a letela som do kuchyne. Dylan bežal za mnou. Zobrala som dva hrnce a dve naberačky. Dylanovi som podala jeden hrniec a jednu naberačku. Rozbehla som sa k ostatným izbám. Začala som búchať naberačkou a hrniec.
,,Vstávame"!!! Kričala som pri tom a Dylan sa smial. Zo všetkých izieb som počula nadávky. Vyšli všetci von zo svojich izieb a začali kričať.
,,Čo sa deje"!! Ričali všetci.
,,Máte 15 minút na to aby ste s a prezliekli ,najedli ste sa a prišli do telocvične". Povedala som na nich.
,,Čo"??? Boli prekvapený.
,,To je rozkaz. Pohnite"! Zakričala som a Tony tam stál ako puk.
,,Platí to aj pre teba. Nezaškodí ti to". Povedala som.
,,Ha ha ha". Zasmial sa Tony.
,,Furry nebude z toho šťastný. Huu, čo na to povie ,že ignoroval rozkazy". Začala som a Tony na to zareagoval a začal šprintovať. Ja som sa usmiala.
,,Fiiiha. Toto sa nedá porovnať s tréningom Petera". Povedal Dylan ja som sa zaškerila. Išla som do kuchyne a rýchlo som do seba hodila nejaké jedlo ,ktoré mi  zišlo na um. Utekala som teraz do mojej izby. Dala som si na seba oblek a namierila som si to do telocvične. Bola som tam ako prvá  jak inak. Ďalší prišiel Dylan potom Samantha, Jarvis, Emma , Ray a nakoniec ako inak Tony. ,,Takže na začiatok 40 klikov, 40 brušákov". Usmiala som sa a všetci sa na mňa pozerali ako na zjavenie.                                                                                                                                                                                    ,,No pohnite si lebo vás ešte veľa čaká". Znova som povedala a pustila som sa tiež do toho. Ja som mala všetko spravené kliky a brušáky. Dylan ich spravil tiež veľmi rýchlo. Ray, Samantha , Jarvis a Emma ich urobili po nás ,ale boli veľmi zadýchaní. A Tony, toho radšej ani nekomentujem. nevie spraviť ani 30 klikov. brušáky aspoň spravil.                                                               ,,Pohni si lebo ideme robiť ešte kolečka okolo základne". Povedala som a všetci začali namietať okrem mňa a Dylana.                                                                                                                                                           ,,Počas pracovnej doby sa nemôže piť! Porušili ste pravidlo a kvôli tomu môžete mať veľké problémy ! Nepoviem to Furrymu ani Dyla a ani Peppr. Máte šťastie. A moja odplata bude taká ,že si dáme ešte 5 kôl okolo základne". Povedala som a všetci sa tvárili smutne. No konečne pochopili. Tony konečne dokončil kliky a mohli sme ísť von. Začali sme behať. Išli sme bok po boku ale pomaly niektorý spomaľovali. Vpredu som zostala ja a Dylan. Vyskúšam si ho. Začala som zrýchlovať ,ale on bol stále pri mne. Základňa je veľká takže sme spravili len š kolečka. A teraz šprint. Dylan sa snažil udržať za mnou a darilo sa mu to. Prešli sme posledné kolečko a Dyalan si rovno ľahol na zem a ja som za ním pribehla.                                                                                        ,,Si v poriadku"? Zasmiala som sa trošku zadychčane. On si zatvoril oči a zasmial sa.                            ,,Ty mi dávaš zabrať". Znova otvoril oči a pozrel sa na mňa.                                                                                ,,Náhodou si dobrý. Veľa agentov nestíhali za mnou behať". Povedala som a podala mu pomocnú ruku. On ju prijal a pomohla som mu sa zdvihnúť. Pomaly a zadýchane pribehli aj ostatný. Všetci ako Dylan si ľahli na zem.                                                                                                                    ,,Tak už ste si uvedomili čo by ste nemali robiť"?Spýtala som sa.                                                                    ,,Áno"! Povedali všetci hromadne. Ozval sa alarm a za nami pribehla Peppr.                                           ,,Qeens napadla Hydra. Povolaný sú všetci Revengery a Tony". Povedala Peppr a ja som hneď zareagovala. Za 5 minút pri Qinjete". Povedala som a rozbehli sme sa . Ja som sa prezliekla do svojej hlavnej uniformy a dala som si komunikátor do ucha. Šptintovala som ku Qinjete a boli tam už skoro všetci. Dylan si zobral kuš, Samantha  lano, Emma mačety , Ray a Jarvis svoje zbrane.

   V Qeense  

    Tony nám dal čierne masky aby nás ľudia nespoznali. a bola som mu aj za to vďačná. Vyšli sme z Qinjetu a pri nás pristál z ničoho nič Spider man. Tony si dal oblek a pristál vedľa mňa. Všetci sme si stáli po boku.                                                                                                                                                              ,,Ideme".Povedala som a zaútočili sme.

Dneska nová časť. Dúfam, že sa vám páčila a ,že ma podporíte lajkom a komentom. Tak vidíme sa pri ďalšej časti. Paaa.

-VikiGeGeorgieva   

AvengersWhere stories live. Discover now