9.rész (+18)

647 24 5
                                    

Mileena szóhoz sem tudott jutni e szavak hallatán. Csak hosszasan bámult maga elé, közben a fejében lejátszódott egy-két jelenet arról,hogy mi történne ha elutasítaná Jimin-t. Hát nem jártak olyan szép dolgok a fejében, mégis nagyon határozatlan volt és egyre inkább egy félénk 10 éves kislánynak érezte magát.

Ez azért volt így, mert 24 éves kora ellenére még senki sem érintette meg. Igazából még szerelme sem volt soha, bérgyilkos létére ez nem volt számára meglepő, bár lelke mélyén hitt abban hogy, egyszer érte is eljön az igaz szerelem és annak a férfinak fogja adni a testét. Viszont egyrészt a félelem, másrészt a kíváncsiság valamiféle löketet adott neki és főnökét mindig is jóképű és csinos férfinak tartotta. Habár ezt magának sem akarta bevallani.

Ezalatt a 3 perc alatt önmagával vitatkozva, döntésképtelenül csak szemeit forgatta. Ám Jimin nem várt sokáig, amíg a lány egy helyben ácsingózott habozások közepette, addig Jimin a háta mögé sétált és elkezdte lassú mozdulatokkal megszabadítani Mileena-t a ruháitól. 

Először kibújtatta kabátjából majd a pólójából, erre Mileena Jimin felé fordult aztán a férfi rápillantott a nő dekoltázsára. Ennek hatására Jimin farka egyre csak ágaskodni látszott. Ajkait a lány csókos ajkaira tapasztotta. Jimin nyelve bejutást kért, Mileena pedig engedett neki. Úgy érezte leakarja tolni nyelvét a torkán. Mileena nem tudott betelni főnöke dús ajkaival és elkezdte levenni zakóját, majd lassan kigombolta az ingét is. Jimin tökéletesen kidolgozott felsőteste láttán a lány teljesen elpirult és kezeit végig simította rajta.

- Még túl sok rajtad a ruha. - hallatta Jimin majd lehúzta Mileena nadrágját és a sajátját is alsójával együtt.

A lányt ledöntötte az ágyra és fölé emelkedett, azzal együtt a bugyijától is megszabadította. Mileena-t már csak a melltartója takarta, de az sem sokáig. Jimin teleszórta a lány testét csókjaival, először az ajkait, az állát, a nyakát, a melleit és a hasát, közben ujjai végig kísérték kétoldalt Mileena bordáit és csípőjét.

- Nagyon ah...szűk vagy idelent. - hallatta Jimin miközben már kezdte simogatni Mileena nőiességét. -De  mindjárt segítek én ezen. - mondandóját egy perverz mosoly kísérte, majd belemarkolt Mileena combjaiba és szétfeszítette azokat. Jimin elkezdte csókolgatni, szívogatni, Mileena csiklóját, majd gyengéden nyelvével kényeztette tovább.

- Ahw Ji...Jimin, ne hagyd abba! - nyögte, közben beletúrt Jimin hajába.

Jimin nem engedte Mileena-t elélvezni.
- Most én jövök! - mondta egy pajzán mosoly kíséretében célzásként Mileena irányába.
Jimin hátára feküdt. - Gyerünk kis babám, szopd a farkamat.
Mileena tette amit főnöke kért. Lekúszott férfiasságához majd lassan ajkaihoz emelte azt.
Jimin könnyedén, halkan nyögdécselt ahogy bérgyilkosa érzékien ízlelte meg őt. Nyelvével és ajkaival először lassan makkját kényeztette aztán rátért az egész hosszára, amit keze mozgatásával is segített. Egyre gyorsabban mozgatta rajta a kezét.

- Oh Mileena... - pillantott le rá. - Egész nap tudnám ezt nézni, ahogy a csinos kis szádban van a farkam.

Mileena érezte hogy főnöke nem bírja már sokáig és a szájában fogja érezni Jimin örömnedvét. Mielőtt ez megtörténhetett volna, a maffiafőnök feltápászkodott, Mileena pedig ledőlt az ágyra.
Jimin Mileena puncijához illesztette ágaskodó férfiasságát majd lassan belé is hatolt.
Egy lágy nyögés hagyta el a férfi torkát ahogy Mileena szűk és nedves puncijába tolta egyre mélyebben kemény farkát.

Egyre hangosabb nyögések hagyták el a nő torkát mivel Jimin először lassan, aztán egyre gyorsabb tempóban és erőteljesebben mozgatta benne férfiasságát. Mileena hol Jimin hátába karmolt, hol az alattuk lévő takaróba markolt bele.

- Ez az baby...annyira kívánlak! - hallatta Jimin.
Jimin egyre jobban érezte, hogy elfog menni de kivárta, hogy bérgyilkosa élvezzen el először. Miután ez megtörtént még tolt egy párat Mileenán aztán hasára élvezett majd ledőlt a nő mellé.

- Ahw...Úristen, voltam már néhány nővel de egyikkel sem élveztem ennyire mint veled. - hallatta nehézkes levegővétellel.

- Biztos, mindegyiknek ezt mondtad. - hallatta Mileena.

- Nem, ez nem igaz...valahogy mindig is tudtam, hogy te egy kincs vagy és nem az öröm beszél belőlem amit okoztál.

- Szóval akkor, ezek után hogyan...hogyan tovább? - szakította félbe Mileena.

- Ezt nem mondjuk el senkinek. Köztünk kell maradnia.

- Értem, nem is akartam szétkürtölni.

Jimin már az elalvás küszöbén állt de Mileenát néhány nyugtalanító gondolat ébren tartotta miközben főnöke mellett feküdt. Valójában az sem érdekelte volna ha ez kiderül. Hirtelen furcsa érzések sorozata fogta el, egyik szeme sírt a másik nevetett. Ezt ő maga sem értette igazán. Azért volt boldog mert megtörtént vele az amiről 17 éves kora óta álmodott, méghozzá egy ilyen félistennel. Másrészt azért volt szomorú mert attól félt hogy, Jimin ezek után ugyanúgy fog bánni vele mint azelőtt.

- Mi a fene történik velem? Miért nem akarok elmozdulni mellőle? Miért akarom,hogy ez folytatódjon? - magában mondta. - És mi van, ha ő csak erre használt engem? Nem...térj magadhoz! Nem szerethetsz belé, ő sem szeret téged.

Mileena valamikor hajnali 3 óra körül tudta csak lehunyni a szemét. Addig főnökét csodálta ahogy alszik. Jimin hirtelen Mileena felé fordult és átkarolta őt. Mileena pedig szinte azonnal belefúrta a fejét mellkasába és ő is átkarolta Jimin-t.

Gondolom már sokan sejtettétek hogy, ez fog történni Jimin és Mileena között. Viszont annyit elárulok ,hogy hamarosan a történet visszatér Kookiékhoz, de többet nem mondok 😁 Remélem tetszett ez a rész 😃 Komizzatok, puszi 😘

Bérgyilkos a szerelmemWhere stories live. Discover now