1 hónappal később
Taehyung társa, Amanda Robinson első látásra belezúgott a fiúba és Hyung számára sem volt közömbös a lány. Ennek fényében többször elvitte a lányt randizni és remekül dolgoztak együtt. Amanda remek mentort talált a fiúban, Tae pedig ígéretes ügynököt a lányban.
Ez idő alatt Mileena továbbra is vitte a hamis információkat Jimin-nek (már amikor). Segítette Jungkook munkáját és főnöke lebuktatásához is egyre közelebb kerültek, azonban a "titokzatos bérgyilkosnő" ügyében is segítette szerelmét amennyire tudta. Elég nehéz volt azok után, hogy több hónapja nem kellett megölnie senkit, így ez egy kicsit nyugtató hatással volt rá. Viszont minél közelebb került Jungkook-hoz annál inkább viszolygott a tudattól, hogy szerelme egyszer tudomást szerez valódi énjéről, arról hogy a bérgyilkos akit évek óta üldöz, az hónapokon keresztül ott állt a szeme előtt és a hab a tortán hogy még bele is szeretett.
<Jungkook lakásán>
- Amúgy mi a helyzet veled és Amandával?
- Fantasztikus lány, nem olyan mint a többi buksza akikkel eddig voltam. Tudod Kook, sosem hittem volna de mióta megismertem Amandát egyre jobban az az érzésem, hogy valami mélyebbre vágyom. Most már több kell. Érted ezt?
- Értem. Komoly kapcsolatra vágysz, ez teljesen érthető. Olyan lányt akarsz aki már nem csak a külsődbe van bele bolondulva.
- Igen az tény hogy szívdöglesztő pasi vagyok, de most már olyan kell akit a belsőm is vonz, akit érdekel a belsőm, nem csak a kangörcsöm és a külső adottságaim. - elnevették magukat. - Úgy érzem Amanda ilyen lány.
- Akkor szerencséd van vele. Tarts ki mellette! - csörgött a telefonja. - Bocs, Carolyn keres. Szia szívem! - szólt a telefonba. - Mi újság?
- Ugye áll még a mai vacsi mert a múltkori elmaradt.
- Persze hogy áll de tudod, hogy a múltkor sok volt a meló bent és azért nem tudtuk összehozni.
- Igen tudom de ma mindketten ráérünk és szabad a pálya. Készülj mert isteni koszttal várlak.
- Drágám, Tae eljöhet a barátnőjével Amandával?
- Amandával Tae? Hát jó nem bánom, bár úgy terveztem hogy csak ketten leszünk.
- Akkor mégse jöjjenek?
- De de jöhetnek mindketten. Nem gond, majd több adagot csinálok. Most le kell tennem baby, valakinek takarítania is kell.
- Oké, viszlát este szépségem. - letette.
- Látom ti is elég jól elvagytok Carolynnel. - hallatta Tae.
- Az nem kifejezés. - mosolygott. - Ő nekem a másik felem, nélküle nem vagyok egész...Nem is értem hogy élhettem eddig nélküle. Számomra ő olyan mint a levegő, nem tudnék nélküle élni.
- Azt a mindenit! Ilyen buzeráns szöveg rég ütötte meg a fülemet.
- Kapd be!
- Majd Carolyn,tesó. Majd Carolyn. - nevetett.
<este Mileena lakásán>
- Hmm ez nagyon gusztusos Carolyn! - hallatta Amanda. - Bárcsak én is tudnék így főzni! Ez milyen étel pontosan?
- Kimchi. - mondta Mileena. - Csakis Kook kedvéért tanultam meg 1-2 koreai ételt elkészíteni.
- Szívem, nem kellett volna. - nyomott egy puszit az arcára. - De isteni szakács vagy!
- Köszönjük a meghívást! - hallatta Tae.
- Igazán nincs mit és most lássatok hozzá mert még kihűl!
Vacsora után még beszélgettek egy darabig és vicceket is meséltek egymásnak. Leginkább Tae szórakoztatta a többieket.
- Carolyn, hol találom a mosdót? - kérdezte Tae.
- Felmész az emeletre és ott jobbra.
- Köszi. - felállt az asztaltól és elindult az emelet irányába, amikor befordult jobbra meglátta hogy az egyik szoba ajtaja nyitva áll. Kíváncsiságból bekukucskált.
- Hú ez aztán a hatalmas hálószoba! - bámészkodott majd bement a szobába aztán hirtelen megakadt valamiben a lába.
- Ó, ez meg mi volt? Majdnem eles...tem. - látta, hogy a padló egyik lapjában akadt meg a lába. Lehajolt majd megnézte közelebbről és amikor hozzáért, meglepődve eltudta mozdítani a helyéről, pontosabban egy egész nagy rész padlólapot félre tudott tolni és amiket a padló alatt látott attól leesett az álla.
És ez csak néhány fegyver volt a sok közül.
- Mi a fene? - mondta magában és zsebre tette az egyik dobócsillagot.
Íme az új rész drágáim. 😊 Remélem tetszett. Mik lesznek itt még Tae-nak köszönhetően? 😁 Komizzatok, vote-oljatok 😘
YOU ARE READING
Bérgyilkos a szerelmem
FanfictionPrológus: Los Angeles kertvárosi részén él Jeon Jungkook. Felesége nincs, sem gyerekei, csak a hivatásának él. 7 éve került az FBI-hoz és azóta szinte ő a legprofibb ügynök. Kollégái néha kissé féltékenyek rá, hogy ilyen talpra esett és minden rábíz...