37.rész

306 22 19
                                    

Másnap délelőtt Mileena nagytakarítást tartott, így amikor a hálószobájában takarítgatott és végzett az ablakokkal, leült az ágya szélére 1-2 percre kifújni magát. Már a felmosáshoz készülődött amikor egyszer csak észrevette, hogy az a bizonyos padlórész nem illeszkedik megfelelőképpen a többihez. Odahajolt és felnyitotta.

- Ez nem lehet! Hol van az egyik dobócsillagom? - hallatta kétségbeesetten. - Csaknem...Uramisten! - visszagondolt a tegnap estére amikor Tae sokáig nem jött vissza az asztalhoz és zaklatottan távozott, Amandát szinte magával ráncigálva. - Taehyung!! 

Eközben Jungkook bement a kapitányságra. Ha akarta sem tudta volna rejteni fáradtságát, alig aludt 2-3 órahosszát. Egész éjjel az ő Carolynja járt az fejében, és nem különben Hyung. Nagy nehezen de rászánta magát arra, hogy ellenőrizze az ujjlenyomatokat. A nagyobb lökést inkább az adta neki, hogy megbizonyosodjon barátja hazugságáról és kitalációjáról. Szerette volna azt hinni, hogy szerelmének semmi köze az egészhez de ami ezek után következett, az Jungkook számára felfoghatatlan volt. A képernyőn barátján kívül nem látott mást csak a bérgyilkosnő nevét, Mileena Jonas nevét... Azonban az imádott nő arcával, Carolyn Montana-éval.

 Azonban az imádott nő arcával, Carolyn Montana-éval

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ez lehetetlen! - könnyes szemmel hallatta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Ez lehetetlen! - könnyes szemmel hallatta. - Ez nem lehet!

Eleredt az eső akárcsak Kook könnyei. Annak ellenére, hogy úgy esett odakint mintha dézsából öntötték volna, a fiú nem törődve a viharral, egyenesen Mileenához indult. Kocsijával jóval odébb parkolt, szinte alig jött ki hang a torkán így még pár percig a járműben ült kissé vizesen. Végül erőt vett magán és odaszaladt a lány házához és bekopogott.

- Jungkook, édesem! Gyere beljebb, csurom vizes vagy. Foglalj helyet a nappaliban addig hozok neked törölközőt. 

- Nem kell, ne hozz semmit! - mondta lehangoltan.

- Valami baj van?

- Igen, valami baj van. Ez itt a bajom Mileena Jonas. - elővette a dobócsillagot, Mileena pedig elképedve bámult maga elé.

- Hogyan szólítottál?

- Jól hallottad Mileena és ez itt a tiéd! Aljas hazudozó gyilkos!!! - a lány arcán legördült egy könnycsepp. - Mutasd a többi fegyvered nyugodtan, majd én visszateszem a helyére.

- Jungkook én...

- Egy szót se többet, te vagy az a bérgyilkos aki után 3 éve nyomozok. Mi volt a terved? Engem is elakartál tenni láb alól?

- Jungkook, esküszöm mindenre ami szent, én soha nem akartalak bántani. - hallatta könnyeivel küszködve. - Akkor inkább meghalok...de neked soha nem tudnék ártani és soha nem is akartam.

- Ezt el kellene hinnem? Tényleg ennyire bolondnak nézel? Bár azok után hogy sikerült megetetned azzal a rengeteg hazugsággal, jogosan nézel bolondnak. Minden egyes szavad csupa hazugság volt semmi más! - ismét könnycseppek távoztak szeméből. - Kinek dolgozol?

- Jungkook...nem hazudtam mindenben. Nagyon szeretlek téged! A szerelmem feléd az igaz!

- Hazugság! - rákiáltott. - Hol van a többi fegyver? - Mileena elindult fel az emeletre a hálószobába, Kook pedig követte. A lány felnyitotta a padlórészt és visszatette a dobócsillagot a helyére. - Én halálosan bíztam benned Caro...Mileena. Szép munkát végeztél, sikerült az orromnál fogva vezetned. Büszke lehetsz magadra. Tudod mi a "legjobb" az egészben? Az, hogy én az életemet adtam volna érted...olyannyira szerettelek. Olyannyira szerettem Carolynt.

- Jungkook... - már szinte alig látott a könnyeitől.

- De te igazából Mileena Jonas vagy. Egy mocskos, alávaló bérgyilkos aki csak eljátszotta a nőt akiért bolondultam. Gratulálok! - megtapsolta. - Akár színésznőnek is elmehetnél. - elviharzott a szobából és egyben a házból is. Szinte kivágta az ajtót, Mileena utána szaladt a szakadó esőben.

- Jungkook várj! - sírva szaladt utána majd megállt. - Kérlek! - mondta halkan és egyre csak Kook távolodó hátát látta maga előtt. Az eső elmosta a nedves, sós cseppeket mindkettejük arcáról. Kook beszállt a kocsiba és elhajtott. Mileena még percekig zokogott az esőben egy helyben állva, a haját és a ruháit is már teljesen beborította az égi áldás. Jungkook homlokán lévő nedves tincsei alatt, könnybe lábadt szemekkel vezetett hazáig, senyvedve az érzéseitől.


Hát ez a rész is eljött. Remélem tetszett 😊 Úgy gondoltam a Butterfly nagyon illene ehhez az utolsó jelenethez 😁 Komizzatok, vote-oljatok 😘


Bérgyilkos a szerelmemWhere stories live. Discover now