Jimin egy esti konferenciára készülődött amikor megcsörrent mobilja.
- Igen! Mi történt Roger? - szólt a telefonba.
- Főnök...nem is tudom, hogy mondjam ezt de...
- Ne táncolj az idegeimen, ha megkérhetlek! Mondd már mi történt? Hol van Hoseok és Mileena? - kérdezte hangját felemelve.
- Nem tudjuk hol van Mileena. Már elment innen azzal a Jungkook-kal de...Hoseok nagyon is itt van csak az a buksza gondoskodott róla, hogy ne is tudjon innen elmenni.
- Ezt meg hogy értsem? Nem érek rá, egy konferenciára készülök. Hagyd a süketelést!
- Mileena kinyírta Hoseok-ot.
- Micsoda? - döbbent arccal hallatta. - Ez egész biztos?
- Itt fekszik előttünk Hoseok vérben fürödve, 100% hogy a csaj nyuvasztotta ki. Más nem intézhette el. Mellkason döfte.
- Ahogy ismerem, nem hagyott ott semmit amivel rálehetne bizonyítani...figyelj, tüntessétek el a holttestet! Tudjátok mi a dolgotok, csináljátok ahogy szoktátok de csak óvatosan!
- Igen főnök!
Hozzáláttak Hoseok testének feldarabolásához, majd az egyikük kiment és kocsijuk csomagtartójából kivett egy pár fekete zsákot ami még megmaradt a múltkori "munkájukból". Persze a nő aki felengedte őket a szobába, azt hitte hogy azokban hordják el Mileena értékes ott hagyott holmijait. A zsákokba belehelyezték Hoseok testrészeit. Amikor végeztek, a másik kihordta a testrészeket a csomagtartóba teljesen természetesen mintha ruhák lennének a zsákokban, addig a másik felmosott maguk után, na meg Mileena után is. Munkájuk végeztével elhajtottak és bedobták Hoseok-ot az óceánba, darabjaiban. Jimin ezalatt értette azt, hogy csinálják ahogy szokták.
<Másnap reggel>
Kook már ébredezett de látta, hogy szerelme még szundít. Így elhatározta hogy meglepi egy kis semmiséggel. Adott egy puszit homlokára és a konyha irányába lépdelt. Mire kész lett a kis meglepetéssel, elhívta a kötelesség. Ennek fényében Mileena egyedül ébredt és ez fogadta, gyermeke apja látványa helyett.
- Ó Jungkook! - mosolyogva hallatta. - De te hol vagy? - megtörölte kissé álmos szemeit majd körülnézett és meglátott egy papírcetlit az éjjeliszekrényen.
"Namjoon hívatott és sajnos el kellett mennem. Tudod, hogy előfordul hogy szombaton is dolgozni kell. Jó étvágyat a reggelihez!"
- Hát jó, akkor nélküled reggelizek. - fogta a tálcát és maga elé tette közben bekapcsolta a laptopot és elkezdte böngészni a híreket. Kellemesen falatozott, ám majdnem félrenyelte a kávét amikor erre a hírre talált.
"Nyoma veszett egy házaspárnak Detroit-ban"
- Jézusom! - ráklikkelt és tovább olvasta. - Mi? Ez tegnap este történt?....Kikérdezték a szomszédokat...- szemeivel végigpásztázta a sorokat. - Ezt biztos leadják este a híradóban. - idegesen hallatta. - Felhívom anyáékat. - táskájából kiszedte mobilját. Kicsengett de nem vette fel senki. Megpróbálta újra és egy nagyon ismerős hang szólt a készülékbe.
- Jó reggelt cicám! - önelégült mosollyal hallatta Jimin.
- Mit keres nálad anyám mobilja?! - felemelte hangját.
- Tudod Mileena, én mindig is úgy álltam a dolgokhoz hogy szemet szemért, fogat fogért. Ez most sem változott. Szóval...a drága kis anyucikád és apucikád is itt van velem, habár nem szabad akaratukból.
- Elraboltad a szüleimet?! - kiabálta. - Azonnal engedd el őket!!
- Ez nem így megy kislány. Megölted Hoseok-ot, a legjobb tolvajomat és ezért nekem is meg kell ölnöm valakit aki közel áll hozzád. Szemet szemért, ez így működik.
- Az a szemét tolvajod megérdemelte amit kapott, különben is, ő támadt rám.
- Azt hiszem még mindig nem fogtad fel a helyzet súlyosságát. Választanod kell! Az anyád és az apád között. A döntés rajtad áll, kapsz tőlem 48 órát. Ha ez lejár, akkor várom a válaszodat. Mivel jószívű vagyok, az utolsó percben is dönthetsz DE...ha nem döntöttél a 48 óra alatt, akkor azt úgy veszem hogy megölhetem mindkettőjüket. Viszont ha nem akarod hogy egyik szülődnek se essen bántódása...kifilézed a zsarut és a színem elé dobod a holttestét.
- Te beteg vagy Jimin! - legördült egy könnycsepp az arcán. - Ezt nem teheted!
- Dehogyis nem. Ez így lesz kerek.
- Benned nincs semmi emberség. Egy szörnyeteg vagy! Hihetetlen hogy valaha is éreztem vonzalmat irántad.
- Ezzel én is hasonlóképpen vagyok. Szerettelek téged de te mit csináltál?! - emelte fel hangját. - Megdugattad magad az ellenséggel és ellenem fordultál!
- Te sosem szerettél engem Jimin, nem tudod mi az a szeretet...és az egyedüli ellenség az TE vagy!
- Akkor is választanod kell! Az anyád, az apád vagy Jungkook! - letette.
Kicsit morbid lett ez a rész néhol 😁 de remélem tetszett. Komizzatok, vote-oljatok 😘
YOU ARE READING
Bérgyilkos a szerelmem
FanfictionPrológus: Los Angeles kertvárosi részén él Jeon Jungkook. Felesége nincs, sem gyerekei, csak a hivatásának él. 7 éve került az FBI-hoz és azóta szinte ő a legprofibb ügynök. Kollégái néha kissé féltékenyek rá, hogy ilyen talpra esett és minden rábíz...