[Undertale] Sans - 001

636 23 0
                                    

  Sans- nauczyciel biologi

-Fans of Zootopia 

Początkowo grono pedagogiczne patrzyło na niego krzywo. Potwór, szkielet w dodatku, uczy dzieci, biologii. Z anatomii to wszystkie powinny mieć celujące! Lecz nie tylko. Razu pewnego miał wizytację dyrektora. Nieżyczliwe nauczycielki donosiły, że kościotrup nie umie utrzymać dyscypliny na zajęciach, a tutaj się okazuje, że... umie! Wszyscy pilnie wchodzą, jest cisza przy sprawdzaniu obecności, każdy ma pracę domową... Jaki jest jego sekret?

-robimy dzisiaj powtórzenie materiału - oznajmia poprawiając cienkie okulary, jak one w ogóle się trzymają?! - dobrze, kto mi powie, jaką funkcję pełnią błony komórkowe?

-Błony komórkowe spełniają bardzo ważną funkcję w życiu komórki: wiedzą kogo wpuścić, a kogo wypuścić, czyli funkcję celnika. - krzyknął chłopiec z pierwszego rzędu. Klasa się zaśmiała, Sans przytaknął. Okazało się jednak że wszystkie informacje są podane w sposób żartobliwy... Dyrektorka usłyszała takie teksty jak:

-Choroby przenoszą się z rośliny na roślinę, a niekiedy nawet z roku na rok.

-Człowiek ma wzrok skierowany do przodu, a nie umieszczony po bokach jak żaba.

-Dobór naturalny polega na tym, że osobniki żeńskie łączą się z męskimi bez udziału człowieka.

-Dżdżownica jest spiczasta, bo gdyby była prostokątna to by się bardzo męczyła przy wchodzeniu w ziemię.

-Grzyby składają się z kapelusza, trzona i robaków.

-Kijanka różni się od żaby tym, że nie jest do niej podobna.

-Krowa to zwierzę roślinobójcze.

I wiele wiele innych. Sans okazał się całkiem dobrym pedagogiem, choć hałas na jego zajęciach faktycznie mógł przeszkadzać nauczycielom z sali obok... Dyrektorka postanowiła go upomnieć, aaale zrobi to jak tylko przestanie się śmiać.

Gra: Żądanie IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz