[Undertale] Parowanie - 045

71 3 0
                                    

  Dziwoląg z praktycznie martwym życiem towarzyskim. Naprawdę uwielbiam czytać i to wszystko co popadnie, począwszy od tanich romansów, przez krwawe kryminały, na książce telefonicznej kończąc. Skromna, cicha i uprzejma myszka, która w skrytości ducha planuje brutalne mordy i z przyjemnością rozszarpuje wrogów w strzelankach. Inteligencja ciut powyżej normy, szeroka wiedza, chociaż w większości bezużyteczna (wiedzieliście, że przeciętnie waleń jednym oddechem może napełnić około dwóch tysięcy stu balonów?). Lubię poznawać nowe rzeczy i wyskakiwać z głupia frant z ciekawostkami statystycznymi (statystycznie większa szansa jest, że opęta Cię demon, niż że wygrasz w totka). W głębi duszy drzemie naiwna romantyczka i szurnięta fanka paranormalnych zjawisk, które raczej nie dochodzą często do głosu.
=Nora  

Sparowałabym Cię z Gasterem z UnderTale!

Powiedzmy sobie szczerze, to urzeczywistnienie Twoich pragnień. On też nie ma życia towarzyskiego, więc nie będzie na siłę ciągał Cię po barach i tam gdzie nie chcesz. No chyba, że do biblioteki, albo do kawiarenki z książkami. To ktoś, kto Cię zrozumie i kogo będziesz rozumiała Ty. Sam w sobie jest kwintesencją paranormalności, no bo hej - gość utknął w próżni! To już robi wielkie łał i daje +100 do rozmowy wstępnej. Prawda? No i lubi naukę. Tak więc będziecie mogli wspólnie nerdzić. 

Gra: Żądanie IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz