[Undertale] Parowanie - 040

87 4 0
                                    

  Jestem typem samotnika, który nie lubi być w centrum uwagi, ani nawet przebywać w tłumie. Dla większość ludzi jestem raczej miła, ale trzymam ich zawsze na dystans. Moi zaufani przyjaciele wiedzą jednak, że w ich obecności często jestem wredna i złośliwa oraz, że mam dosyć spore poczucie humoru.

-Karina  

Sparowałabym Cię z Napstatonem z Underswap!

Kto inny lepiej, jak nie Napstaton będzie wiedział co to znaczy czerpać radość z samotności? Będąc jeszcze Napstablookiem sam uwielbiał zaszywać się w swojej jaskini i wychodzić z niej tylko do nielicznych przyjaciół, teraz jako sławna gwiazda Podziemia, co prawda znajduje się w centrum uwagi, lecz zawsze do Ciebie wraca i do tego małego miejsca, gdzie nie ma aparatów i kamer, gdzie może przypomnieć sobie jak to wspaniale jest być samotnikiem. Natomiast Ty od niego możesz nauczyć się większej otwartości na świat, albowiem będzie pokazywać Ci utorowane wcześniej szlaki znajomości i przyjaźni, które Cię nie zawiodą i nie będą źle oceniać.

Dodatkowo, będziesz mogła cieszyć się faktem, że to Tobie będzie pokazywał swoje najnowsze utwory muzyczne, nim przedstawi je komukolwiek innemu. Będzie obejmował Cię mocno i tulił, czekając, aż przesłuchasz całego utworu od początku do końca. By następnie schować twarz w Twoim karku i szepnąć, że to Ty jesteś jego inspiracją i muzą, zaś ten kawałek dedykuje Tobie. 

Gra: Żądanie IIOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz