Czytelnik z Alphys, Sansem, Undyne, Frisk i Papyrusem robią sobie wieczór filmowy. Po jakimś czasie przypadkowo włączają horror, a w jego najstraszniejszej części wchodzi Toriel. (Frisk jest dzieckiem)
-Millky
To stało się już tradycją. Sobotni wieczór wraz z potworzymi sąsiadami. Czego chcieć więcej? Przyjaciele. Popcorn. Cola. Czasami pizza. No i filmy. Tak naprawdę nie było ważne co oglądacie. Liczył się wspólnie spędzony czas no i zabawa.
Właśnie byliście po "Ja Irena i Ja", przebrnęliście przez cały "Dziennik Briget" zarówno pierwszą, jak i drugą część.. Nic więc dziwnego, że kolejny film jaki znalazł się w odtwarzaczu był nieco bardziej... straszny.
Wybrała go Undyne, bo kto inny. Mimo Twoich początkowych obiekcji, czy dziecko takie jak Frisk powinno oglądać "Opowieści z Krypty" potwory wspólnie doszły do wniosku, że ciężko będzie go czegokolwiek przestraszyć, skoro zaprzyjaźnił się z nimi. W sumie, ten argument był słuszny..
Zaś program, mimo tandetnych rekwizytów bez wątpienia miał klimat. Szkielet z włosami opowiadał widzom historie niezwykłe i straszne, ta jaką mówił dotyczyła reportera, który postanowił zwiedzić nawiedzony dom. Okazało się, że faktycznie, dom był nie tyle nawiedzany, co zamieszkały przez duchy osób jakie zostały brutalnie zamordowane w tym domu. Boisz się i kulisz nogi pod siebie. Masz ochotę wyjść, zaśmiać się powtarzając sobie, że to tylko jakiś stary horror. Lecz siedzisz, bo nie chcesz, aby pomyśleli, że się boisz, no i ... chcesz wiedzieć, czy protagonista przeżyje.
No i właśnie w momencie, kiedy ten otwierał drzwi do łazienki po to by ujrzeć zakrwawione zwłoki mężczyzny dosłownie kąpiącego się we własnej krwii, drzwi do waszego pokoju otworzyły się ze skrzypnięciem, zaś w progu stanęła wysoka i szeroka postać.
Piszczysz, bo tego nawet krzykiem nazwać nie można. Piszczysz przeraźliwie głośno. Potem łapiesz się za serce i dyszysz mocno. W niebieskawej poświcie monitora dostrzegasz znajome rysy Toriel, która przyszła do was z ciastem... Heh, zabawne. Zerkasz na Friska, który siedzi i ogląda makabryczną scenę. Reporter nie przeżył. Ah te dzieci...
CZYTASZ
Gra: Żądanie II
FanfictionJuż drugie wydanie gry żądanie polegającej na pisaniu żądania, a ja do tego daję krótki oneshoot! Wszystko z bloga https://handlarz-iluzji.blogspot.com/ ! Legenda: * - notki +18 [x] - uniwersum gry, bajki, opowiadania w którym dzieje się historia p...