BTS ile bir klip anlaşması yapmışsındır ve seçimlerine gideceksindir. Birkaç yıldır BTS'nin hayranısındır ve bunun için cidden çok heyecanlısındır.
Klip seçmelerine gidersin, daha sadece menajerleri ve çekimlerde seni izleyecek yetkili kişiler vardır.
Senden önceki kızları izlerler ve sıra sana gelir. Tam sıra sana geldiğinde, BTS üyeleri de izlemeye gelirler. Biasın olan Suga da oradadır. Kalbin bir ara yerinden çıkacak gibi olur ve diğer tüm üyeler seni izlerken, yetkili kişinin dediklerini yapmaya başlarsın.
Yaptığın şeyler bittiğinde çok ümitlisindir çünkü herkes-kendin de dahil olmak üzere- performansını beğenmiştir. Bu yüzden üyelerden ve diğer kişilerden koca bir alkış kopar ve aralarında konuşmaya başlarlar;
Taehyung hemen, "İşte bizim klipte oynayacak kız bu olmalı!" diye bağırınca, çok utanırsın. Menajer de Taehyung'a katılınca daha da heyecanlanırsın ve sırasıyla diğer tüm üyeler beğenilerini sunmak adına bir şeyler söylerler.
Fakat, Suga bir köşede sessizce oturmuş, hiçbir şey demeden sadece sana bakmaktadır. Düşünceli gözüküyordur. Sonunda Suga'nın bu sessizliğini fark eden Jimin, "Hyung, sen ne düşünüyorsun?" diye sormaya karar verir.
"Ben..," diye başlar cümleye Suga, hala senin gözlerinin içine bakıyordur, "Ben, yeterli bulamadım, olmamalı." diye devam edip bir de üstüne sana öyle soğuk bakınca hevesin kırılır ve gözlerin dolar.
İşte tam da o anda ani bir sessizlik çöker ve Suga ayağa kalkıp dışarı çıkar. Yetkili kişi sana, "Biz seni arayacağız." dedikten sonra sen, "Pekala, sanırım şimdi gitsem iyi olacak," dersin ve hiçte istemesen de kapıya doğru yönelirsin.
Grup arkandan homurdanıyordur, J-hope sen dışarı çıkarken, "Hey görüşeceğimize emin olabilirsin dostum," der ve sırtına vurur-kelimeyi bulamadım siz anladınız.-
Sen ise sadece ona gülümsemekle yetinirsin. Çünkü biliyorsundur ki, grup üyelerinden biri bile seni istemezse, işte o zaman değerin kalmamıştır.
Kapıdan çıkarsın, artık gözyaşların gözünden aşağı inmeye başlamışlardır. Evine doğru yola koyulursun ki, tam da o anda Suga'yı görürsün. Duvara yaslanmış, uzakları izliyordur.
Onu görünce daha da kötü olursun ve ağlaman hızlanır. Tam onun önünden hızlıca gidecekken, gitmemen için kolundan tutar ve,
"Niye ağlıyorsun?" diye söylenmeye başlar, gözlerinde hala o delici soğuk bakışlar vardır. "Ben.., lütfen kolumu bırakır mısın? Canımı yakıyorsun," dersin. Bunun üzerine gözleri bir anda şefkatle dolar ve, "Çok pardon, yanıma oturacağına söz verirsen, bırakırım," der ve sende "Pekala," diyip yanına bağdaş kurarsın.
Bir süre hiçbir şekilde konuşmazsınız. Sadece uzakları izliyorsunuzdur. Konuşmayı o başlatır, "Adın ne?"
"Niye merak ediyorsun?" diye sorarsın. O ise, "Sana söyleyeceklerim var," der ve gözlerinin içine bakmaya başlar.
Bakışlarında artık o soğuk ifade yoktur ve sen de bundan cesaret alarak ona adını söylersin.
"Pekala, (adın) nasıl başlayacağımı bilemiyorum fakat öncelikle şunu söyleyeyim, yalan söyledim. Yetersiz filan değilsin, aksine fazla yeteneklisin, güzelsin ve güzel bir vücudun var. Fakat sanırım tam da bunlar yüzünden klipte olmanı istemedim. Biliyorsundur belki de bilmiyorsundur, son zamanlarda kliplerimiz çok daha fazla izlenmeye başladı ve insanların seni öyle bir şekilde izlemelerini istemedim sanırım. Seni görünce neden böyle hissettiğimi bilmiyorum ama hayatımda ilk defa olan bir şey bu. Fakat sana haksızlık ettim. Birazdan yapımcıyla konuşacağım ve seni beğendiğimi, bu klipte senin yer alman gerektiğini söyleyeceğim. Ben.., özür dilerim," diye açıklar ve sen ağzın açık kalmış bir şekilde sadece ona bakarsın.
"Bana şöyle bakmaya devam edersen dayanamayacağım," der ve sana yaklaşmaya başlar. Yerinden hareket edemezsin ve artık çok yakınındadır.
Yaklaşır, yaklaşır, yaklaşır ve...
Seni öpmeye başlar.
O an, o his çok güzeldir. Sanki dünyadaki tüm güzellikler o öpücükte gizlidir. Sonunda sen de karşılık vermeye başlarsın ve gittikçe hızlanırsınız.
Birkaç dakika sonra durduğunuzda, "Sen.., muhteşemsin," der ve sana sarılır.
--
İşteee. Gördüğünüz gibi bu daha ilk bölüm ve daha çok amatörüm. Ama bir şeyler yapmaya çalıştım, umarım beğenirsiniz.Şimdilik görüşürüz, fighting!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS İle Hayal Et
Hayran KurguÇoğu hayalin gerçekleşebildiği bu dünyada niye bunlar gerçekleşmesin ki?