Louis
"Musíš sa mi ukázať" prosil som ho,kým on znova stál v tme. "Prosím si premna veľmi dôležitý" prosil som ďalej.
"To nieje dobrý nápad Louis. Utečieš ako ostatný" povedal mi smutne.
"Neodídem dávam ti slovo" povedal som mu.
"Slová dokáže človek odvolať" povedal mi tvrdo. "Niektoré slová zostávajú večne,hovorí sa im knihy",odsekol som mu späť.
"Aj knihy jedného dňa skončia Louis a dokonca mávajú aj otvorené konce" povedal mi zase tvrdo.
"Tak si ten koniec domyslím podľa seba a hotovo",zabrblal som mu späť a naštvaný som si sadol na posteľ.
"Louis počúvaj ma" zaprosil a kľakol si predomna. Videl som,jeho obrovské zelené smaragdy ako sa namna pozerali spod dlhých mihalníc ale viac som vďaka kukle nevidel.
Bože,ako som ju ja v tejto chvíli nenávidel.
"Louis ja viem,že ma chceš vidieť ale ešte nieje čas" povedal mi. "Tak kedy bude čas?" Spýtal som sa ho hystericky.
Nebral som ohľad na to,že moja nevlastná matka spí o pár izieb ďalej.
Búril sa vomne hnev spojený so smútkom. Udieral domna v silných vlnách a ničil moje vnútro.
"Keď budeš pripravený" povedal som mu. "Nezáleží mi na tom ako vyzeráš " povedal som mu a dal som mu,rýchlu deckú pusu na jeho plné ružové pery,ktoré som nadovšetko miloval.
"Louis bude to všetko v pohode sľubujem " povedal mi Harry."Dobre tak ti teda budem veriť" povedal som mu. Ľahol som si späť do postele a nechal som ho nech si sadne vedľa mňa.
Znova ako každú noc ma začal hľadiť po tvári a sledoval moju tvár ako keby bola tou najkrajšou vecou na svete.
"Nepozeraj sa tak namna" povedal som mu zo smiechom. "Ako sa na teba pozerám?" Spýtal sa ma ale oči odomna neodtrhol.
"Ako keby som bola tá jediná vec ktorá ta dokáže udržať šťastným" povedal som mu. "Aj napriek tomu,že vonku nesvieti slnko" povedal som mu.
"Nepotrebujem slnko aby som videl tvoju krásu Louis. Si totižto v mojom živote jasnejší ako obyčajné slnko. Žiariš viac ako všetky hviezdy sveta a mňe to svetlo svieti v tme ",povedal mi.
"Ľúbim ta " zašepkal som mu späť. "Ja teba omnoho viac Louis" povedal mi.
Neboli sme opatrný. Nedávali sme pozor a možno vďaka tomu sme nevideli moje pootvorené dvere do izby a v nich moju nevlastnú matku.
Aj v rozprávke kráska a zviera ,zviera od krásky oddelili bolo načase rozdeliť Harryho od Louisa.
Ahoj :)Nie,Dominika sex ešte nebude: *
Ďakujem za vote a komentáre k minulej časti :D
Ste úžasný :*
Vote
Koment
PotešíBoo.
YOU ARE READING
Beauty And The Beast
FanfictionLouis má normálny život. Rodina,škola a priatelia. Jeho život naberá obrátky až hlboko v noci. Pripútaný k posteli, zo šatkou na očiach a ústach. Uväznený v sparoch zvieraťa.