Anna

707 95 6
                                    

Louis

"Louis už zase" povedala mi Anna naštvane keď som k nej prišiel s krvavým prstom. Nebola moc naštvana ale asi ju už nebavilo stále mi oblepovať prst leukoplastom.

Som v kvetinárstve len pár hodín a mám prerezanú jednu z mojich rúk a samozrejme som sa stihol pichnúť o tŕň ruže ako šípková ruženka.

A to všetko len kvôli tomu,že som stále mysľou inde. Mimo celú túto realitu. Ešte stále som vo svojej izbe so záhadným chlapcom ktorého nadovšetko milujem.

Jop.

Som zamilovaný a podľa mojich krvavých prstov až príliš hlboko.

"Anna kde máte deti?" Spýtal som sa jej keď sme konečne skončili v kvetinárstve sami. Ľudí bolo celý čas plno. Dokonca som mal pocit,že dostali tulipánovú horúčku keďže nič iné ako tieto kvety nechceli.

"Moja dcéra študuje Louis,rovnako ako ty" povedala mi. Deti. Pýtal som sa na množné číslo Anna!

"A váš syn?" Spýtal som sa jej. Anna pustila nožnice ktoré držala v ruke a zmätene namna pozrela.

"Ja nemám syna" povedala mi. Aj,keď sa snažila znieť zmätene v jej hlase však bola počuť nervozita.

Dokonca to na nej bolo aj vidieť. Očami pozerala hocikam len namna nie, jej bledé ruky sa začali triasť a ina sa nervózne zasmiala.

"Ja som však počul ze,máte syna" namietol som jej. Vytiahnem to,z teba Anna.

"Mala som. Áno mala" povedala mi nervózne. Postavila sa na nohy a začala upravovať kvety vo vázach. Najmä tmavé ľalie,ktoré som nazýval Phoebe a Daisy.

Anna mi zakázala sa k nim približovať. Na začiatku. Teraz mi však verí a niekedy mám právo dopriať kvietkom pár dúškov vody.

Raz som ju počul ako sa s nimi rozpráva. Správa sa k nim ako k vlastným deťom. Prečo sa takto nespráva aj k svojmu synovi?

"Poviete mi o ňom?" Spýtal som sa jej. "Nieje čo Louis. Môj syn bol a aj je premna už dávno mŕtvy" povedala mi tvrdo.

"Takže nieje mŕtvy?" Spýtal som sa jej. "Počúvaj ma Louis" povedala mi a otočila hlavu smerom kumne.

"Môj syn bol presne ako ty. Veľmi by si sa mu páčil keby tu bol. Keby to bol môj syn" vysvetlila mi.

"Urobila som veľké chyby Louis a najhoršou z nich bol môj syn. Mala som byť lepšia matka. Nikdy by si,nemohol počúvať okolie ako rozpráva o tvojom synovi ako o monštre Louis" vravela mi.

Bol som čoraz zmätenejší.

"Mala som ho chrániť pred týmto povrchným svetom. Nikdy som nemala dovoliť aby mu tak,ublížili" povedala mi.

"Kde je váš syn?" Spýtal som sa jej. "Skrýva sa Louis. Krása je dôležitá ale on je zjazvený na celý život. Nikto ho nikdy nebude milovať takého aký je" povedala mi so,slzami v očiach.

"Prosím" zašepkal som jej. "O čo prosíš Louis?" Spýtala sa ma zmätená.

"Dovoľte mi ho milovať Anna,dovoľte mi to skúsiť".

Ajojky :D

Dnes mám písaciu náladu. Múza na streche :D

Ďakujem za 400 vote :O

To si ani nezaslúžim :D

Ďakujem vám.

Ak chcete mohli,by sme spraviť charakter ask je to len na vás :) ak,áno píšte mi,hneď aj,otázky :)

Vote
Koment
Poteší

Ps: na profile mám novú story :*

Boo.

Beauty And The BeastOù les histoires vivent. Découvrez maintenant