,,Vieš..." začala Pattie ,,Justin mi hovoril ako ťa našiel" povedala a neutrálnym výzorom na tvári.To snaď nie ako mohol teraz ma bude určite nenávidieť lebo som predsa bezdomovec....všetci ich odsudzujú a nia nevedia prečo dopadli tak ako dopadli ale keď je jeden zlý tak musia byť zlí všetci.,,Budeš ma teraz nenávidieť lebo som podla vás určite hnusný,špinavý feťák ktorý si kupuje len samý alkohol" povedala som je to rovno ,,ale zlatíčko nie...vieš ako sa hovorí neodsudzuj knihu podla obalu" bolo to kŕasne.,,Vieš Pattie tvoj syn je proste úžasny" povedala som ,,...po mame" uśkrnula som sa na ňu ,,ale choď" s úsmevom mávla rukou a objala ma.
Pattie už odišla a ja som si lahla s dobrým pocitom že nemusím spať na tenkej deke v zime.Nikdy som si nemyslela že možem byť ešte niekedy štastná môj život vlastne nebol nikdy dokonalý...ale teraz je.
*****
,,Nie,prestaň" kričala som na Justina so smiechom.Od smiechu mi už tiekli slzy ,,prestaň lebo sa poštím" smiala som sa ale Justin len avrtel hlavou ,,nie dokým to neodvoláš" ,,dobre boli najúžasnejšie aké som kedy jedla!!Len už ma konečne pusti!!".Po chvíli som ucítila ako sa jeho ruky odtiahli od mojich bokov.Usadila som sa na sedačke a oddychovala to čo sa pred chvílou stalo.Takže aby som vám to zhrnula stalo sa to takto....
Zobudila som sa na veľký šramot z kuchyne.Posadila som sa na postel obula si moje papuče a po schodoch som zišla dole.Len aby ste vedeli už je to týžden čo ma Justin zachránil a už som sa tu celkom zabývala.Prišla som do kuchyne a uvidela Justina ako niečo varí.Potichu som k nemu prišla a zakryla mu rukami oči ,,kto je to??" spýtala som sa s úsmevom na tvári aj keď ma nevidel.Justin si len povzdychol ,,túto logiku nikdy nepochopím za 1.Podla hlasu poznám kto to je a za 2.si tu jediná kto robí takéto hovadiny" len som sa nad tým zasmiala ,,ešte furt si mi neodpovedal" vedela som že Justin určite zadržiava smiech ,,hmm.....tak počkať žebyyyy" natoahol to y ,,už to mam Sia!!"Dala som mu dole ruky z očí ,,aký si múdry" medzitým som si sadla na stoličku a čakala dokým Justin tú ves dovarí.
Po chvíli mi pred nosom pristál tanier plný nutelových palaciniek.Hneď som sa do nich postila.Boli skvelé.Za chvílu si prisadol Jaxon a na to aj Justin a všetci sme jedli palacinky.Keď som dojedla zobrala som vśetkým taniere a odniesla ich do umývadla.,,No som hold dokonalý vo všetkom" povedla hrdo Justin a hrdo sa pri tom pobúchal po hrudi.,,No..to by som nepovedala" povedala som a pri tom som rýchlo odkráčala do obývačky a sadla si na gauč".,,To odvoláš" počula som krik z kuchyne a na to dupod že sem niekto ide.Predo mnou sa obavil Justin ,,a čo ak nie" na svojich bokoch som ucítila ruky ktoré sa začaly hýbať.....
,,Sia!Sia!Haloo!Zem volá Siu" Justin mi lúskal pred očami.Parkrát som zažmurkala a pozrela sa na Justina ,,čo je".,,Nič len si tak sedela a kukala do prázdna a začínalo to byť strašidelné" uśkrnul sa Jsutin ,,PAKO" zvolala som a pri tom som ho rukou udrela do pleca.,,Au!!" zaskučal falošne Justin pri tom si pošúchal miesto kam som ho udrela.Zrazu niekto zo zadu skočil na Justina a ten spadol dole z gauča samozrejem to bol Jaxon.začala som sa na tom hrozne smiať ale to som robiť nemala lebp ma Justin chytil za ruku a stiahol ku nim.Všetci sme sa začali smiať....sme ako šialena rodina ale vedela som že raz sa niečo pokazí.
Časť :) dúfam že sa pačila :3 <3
*Luls <3
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
ФанфикDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...