5 Part

524 32 2
                                    

Pre TwiBieber :3 ďakujem za koment :) <3

Pomaly som otvorila oči a posadila sa na "postel" chvílu som videla rozmazane ale keď som zaostrila všimla som si že som  v nejakej malej izbe je tu nejaky stolík na ktorom bola tácka ale nevedela som čo v nej je.Vedla postele bolo malé okno cez ktoré bolo vidieť na cestu s autom ktorým som išla sem s...Ryan ten HAJZEL.Lahla som si na postel a kukala do steny kde to kurva som??a kto je ten Ryan??Počula som buchnutie dverí a následne kroky ktoré išly smerom ku mne.Bol to Ryan posadila som sa a chcela sa začať pýtať ale on začal ,,dobrú noc...znova" ani som nestihla zareagovať a pocítila som tupú bolesť a následne som odpadla....zas.

,,Zobuď sa suka!!" niekto na mňa kričal.Otvorila som oči a videla predomnou nejakého chalana za ktorým stál Ryan.Okolo mňa bola tma a jediné čo som videla bol stôl na ktorom boly usporiadane nože,skalpely,zapalovač,ihly a všeliaké ostré veci čo netnamený nič dobrého.Trhla som sebou čím som zistila že som pripútana nejakým lanom ktoré sa mi pomaly ale bolestivo zarýval do kože.Ryan ku mne podišiel chytil moju tvár do rúk ,,teraz budeš trpieť suka"  zasyčal.Chytil do ruky nôž a priložil mi ho na ruku a jemne postiahol takže to až tek nebolelo ale potom dal ten nôž zas na to isté miesto a pomaly s ním prechádzal dole a čím bol nižšie tým viac zarýval ten nôž do mojej ruky.Do očí sa mi nahrnuly slzy ale nechcela som ukázať moju slabosť tak som ich rýchlo zahnala.Keď došiel k zápestiu zobral zo stola zapalovač a nejakú kovovú vec.Zapálil sviečku čo bola na stalo a do ohna vložíl ten kov ktorý zaćal červenieť od tepla.Všimla som si že to je len kovový pásyk s ktorým išiel ku mne pomaly bližšie až sa s tým horúcim kovom dostal na moju pokožku kde výtvaral nejaké ornamenty (na obrázku).Bolesťou som vykríkla a po lícy mi už začaly stekať slzy.Dalej som vnímala len tú ostrú bolesť horúceho kovu.

So sklonenou hlavou sedím pripútaná na stoličke a snažím sa nevnímať tú obrovskú bolesť z toho mučenia moje vlasy sa mi lepia na tvár nie zo sĺz ktoré mi mimochodom furt stekajú po tvári ale od vody v ktorej ma na koci mučil Ryan.Aby ste boly v obraze po tom pálení kože mi zas rozpáleným nožom robil čiary na stehne ktoré naboly vôbec hlboké ale kedže bol nôž rozpálený tak to bolelo jak sviňa.A kedže sa potom nudil tak mi namáčal hlavu do vody pri čom som sa neustále dusila a ešte ma zbil.Do uší mi udrelo buchnutie dverí s pocítila som ako sa laná na mojej ruke uvolnily.Automaticky som si chytila zápestia ktoré som mala odraté od večného trhania sa.Postavila som sa ale ako som urobila prvý krok tam sa mi podlomily kolená a ja som spadla na zem áno Sia si taká múdra s dorezanými nohami chodiť nenávidím moje svedomie.Niekto ma zdvihol a niesol ma ani neviem kam lebo som už nič nevnímala teda až na tú bolesť ktorú som cítila pri každom menšiom pohybe pri nesení.Posledná vec čo si pametám bolo len položenie môjho tela na niečo mekké....

Tak dúfam že sa čásť pačila :3 ďakujem za komenty na minulej časti <3 snažte sa prosím moju story nejak zdielať alebo tak chápete nie?? :DD tak komentujte hviezdičkujte :*

*Luls <3

Slag's life (JB) DOKONČENÉМесто, где живут истории. Откройте их для себя