8 Part

512 35 3
                                    

Otočila som hlavu na Sama ktorý vedla mňa pokojne odfukoval.Aby ste vedeli, milujem ho ale po čase som zistila že milujem aj Justina ale na ňho musím zabudnúť.Tá časť života je u mňa uzavretou kapitolou.

Hladala som na jeho tvári nejaké nedokonalosti no po chvíly som zistila že tam žiadne niesu.Jeho havranie vlasy boly jemne strapaté ale nestrácali svoj dokonalý tvar.Jeho sivé oči boly prikryté viečkami ale vedela som si živo predstaviť ich farbu.Milujem jeho oči viem z nich prezradiť každý jeho pocit čo i len maličký.

Keďže na sebe nemal tričko mohla som si dokonalo prezreť jeho tetovania.Mal ich 5-na lavej ruke mal siluetu anjela,pod ním mal vytetovanú zbraň okolo ktorej bola obmotaná trnitá ruža a na jeho zapestí bolo napísané jeho meno.Na pravej ruke mal vytetovaný nápis STRONG a pod ním  bol vlk ktorým mal okolo krku pierka z ktorých padala krv.Bolo moje oblúbené.Mala som nutkanie prjsť mu po ňom (po tetovaní :D) prstom čo som aj po chvíly urobila.

,,Láska prečo nespíš?" Ospalo zachraptel.Pri šom sa na mi pozrel do očí.,,Nemožem spať" šepla som mu nas5.Chytil moju tvár do rúk a jemne ma pobozkal pričom som samozrejme spolupracovala.Kusol mi do spodnej pery psi čom si vypýtal vstup do mojich úst čo som mu zamozrejme hneď dovolila.Naše spolu dokonalo synchronizovaly.

Ani som to nespozorovala a ležala som pod ním len v spodnom prádle a on nemal tričko.Sam hladal rozopínanie podprsneky čo sa mu aj zachvílu podarilo a rozopol ju.Ja som mu zatial skopala gate.Z mich pier prešiel mokrou cestičkou až k mojim nohavičkách ktoré zubami stiahol dole.Bola som pod ním nahá.Cítila som ako sa mi do tváre nahŕňa červen.On sa len naklonil k mojím perám a zašepkal ,,nemusíš sa hanbiť si krásna" a spojil naše pery zas v jedny.Dal si dole trenky a opatrne do mňa vnikol.Začal sa vo mňe hýbať pri čom som mu vzdychala do ucha.,,Pridaj" skoro som skrýkla.Ubral na jemnosti a pridal na drsnosti a zrýchlyl.Moje vzdychy pridávaly svoju hlasitosť.,,Povedz to" pošepkal mi pri uchu ,,Sam" skoro som skríkla.,,O moj bože SAM!!!" pri mojom víkriku sme sa obidvaja spravily.

Sam sa vyčerpane zvalil vedla mňa.Chvílu sme ešte oddychovali a potom nás Sam prikril s dekou.,,Bola si úžasná.Milujem ťa" pošepkal obmotal si ruku okolo mojho pásu a viac si ma ku nemu  pritiahol ,,aj ja ťa milujem" už v polo spánku som povedala a hneď som zaspala.

Ráno:

Zobudila som sa pri čom Sam ešte spal.Pri spomienke na minulú noc som sa sama pre seba usmiala.Postavila som sa z postele.Nechcelo sa mi obliekať tak som si navliekla len nové spodné prádlo a dala som si na seba Samovo tričko.

,,Ránko" s týmito sovami som vošla do kuchyne kde už sedeli skoro všetci až na Sama ktorý spal.,,Dobré ráno" všetci ma s úškrnom pozdravily.Sadla som si na stoličku a do misky sim nasypala cerálie a zaliala som ich mliekom.Keď som zdvyhla hlavu hore všimla som si že tu sedí len Zayn ktorý sa na mňa s úškrnom pozeral.

,,Čo je?"už som to nevydržala a spýtala som sa ho ,,nabudú ce buďte potichšie" ešte viac sa uškrnul.Keď mi došlo o čom točí hneď som celá očervenela ,,tak hlučný sme zas neboly" ohradila som sa.,,Vážne?" začal vzdychať ,,Sam,Sam pridaj.Bože sam SAM".Kopla som ho do nohy a keď som si všimla kdo za ním stojí tak som sa musela uškrnúť aj ja.Zayn sa na mňa len vystrašene pozrel ,,je za mnou že?" opatrne sa opýtal a ja som mu na to kývla.Rýchlo sa postavil a začal pred ním utekať ,,no počkaj!!" zakričal Sam a rozbehol sa za ním.

Po chvíly som počula len hlasitý rehot Georga ktorý ta mnou prišiel do kuchyne s mobilom...Na čom sa smeješ?" opýtala som sa ho.On len na stol položil mobil a pustil nejaké video.Na videu bol Zayn a za ním bežal Sam a keďže sa Zayn pozeral na Sama tak to vpálil rovno do stromu ktorý bol pred ním.Zakymácal sa popošiel do zadu a spadol na zem.Ako Sam bežal nestihol zabrzdiť  potkol sa o ňho a narazil do toho istého stromu a spadol na Zayna.

Začala som sa tam smiať jak pošahaná.Od smiechu som spadla zo stoličky a na zemi som sa chytila za brucho.Po pol hodinovom smiani som sa postavila a s jemným smiechom sa a vydala obliecť.

Podmienky ste nesplnily čo ma NESMIERNE mrzí ale časť som dala :( :)) snáď sa páči  koment a vote poteší :)) napište si kto chce venovanie :))) :D

PS:na fotke je Sam :))

*Luls <3

Slag's life (JB) DOKONČENÉOnde histórias criam vida. Descubra agora