12,5 Part

318 22 0
                                    

Sia:

,,Ak ma nepustíte všetkých vas zabijem.Počujete?Zabijem vás všetkých do jedného" snažila som sa vycuknúť chalanom z rúk.Stáli sme pred veľkou bielou budovou za ktoru sa nachádzali všetci blázni a psychopati.Psychiatria.,,Kurva pustite ma" znova som sa pokúšala vytrhnúť sa chalanom z rúk.Chalanu chvíľu civeli na budovu a nakoniec aj so mnou vošli dovnútra.Justin v predu otvoril veľké dvere a podržal ich chalanom ktorý aj so mnou prešli dovnútra.Furt som so sebou skľbala.

Okolo nás sa zabehli doktori a dvaja z nich ma chytili.Asi neočakávali moju silu a ja som sa im vytrhla.Teda na pár sekúnd lebo ma chytili ďalší dvaja doktori a obliekli ma do tej blbosti čo vám vezní ruky.Skúšala som sa z toho dostať ale nešlo to tak som to vzdala.Doktori ma normálne držali tak som sa im skúsila vyškubnúť ale boli v strehu takže sa mi to nepodarilo.Jeden doktor ďalšiemu ničo pošepkal a ten jeden niekam odišiel.Za chvíľu sa vrátil aj so setričkou ktorá mala niečo schované za chrbtom.Ne nevenovala som tomu nejakú pozornosť tak som skenovaka liečebňu a hľadala miesto na útek.Vnímala som len to pokým sa neucítila slabé pichnutie.,,Čo to kurva!?" vedľa mna stála sestrička teraz už s prázdnou inekciou.,,Čo si to do mňa dala za sračky.Ty ku-"

Začala som vidieť rozmazane.Po chvíľke som zaostrila.Všetko bolo krasne svetlé a vyžarovalo to pozitívnu energiu.,,Načo je na svete nenávisť...takto je svet krajší" celá som sa uvoľnila a užívala si pocit nič nerobenia.Veď svet je tak krásny.Je to umenie.Kety,motýe,dúha všetko je to krásne.,,Milujem vás.Ste najlepší priatelia na svete" chcela som ísť za chalanmi lenže doktor ma silno držal.Doktor si niečo zapísal a ťahal ma preč.,,Snáď sa ešte uvidíme.Ľúbim vás" skríkla som ešte na nich a nechala sa viesť nevedno kam.

Došli sme k nejaký veľkým dverám.Sestrička vybrala kľúč a otvorila ich.Doniesli ma až dovnútra kde mi na ruky dali niečo ako putá ktoré boly priviazané k stene.Vyštverala som sa na posteľ s mäkkým prádlom.Ešte som si všimla sko mi doktor k posteli odložil kufor a odišel.Zaspala som.

Zobudila som sa a kukla sa na hodiny.17:00 hmm spala som päť hodín.Poobzerala som sa naokolo.Kurva veď ja som v psychiatrii.,Toto je tvoj spolubývajúci" doktor vošiel do miestnosti aj s nejakým chalanom.Jediné čo som si všimla boli otvorené dvere.Postavila som sa a rozbehla sa ku ním lenže mnou niečo trhlo dozadu a ja som spadla na zem.,,Si priviazaná Selina Rosty" zavrčala som na ňho ,,som Sia" chcela som na ňho skočiť ale spomenula som si na púta.Doktor len mikol plecami a odišiel.,,Som Zack napriamil ku mne ruku" ,,ja som Sia.Podala by som ti ruku keby mi ich ten debil nepriviazal".Zack sa zasmial....nechápem čo je na tom vtipné.,,Prečo sim tu?" opýtala som sa ho..

Sorry je ultra mega krátka že si to ani nezaslúži koment...dajme že je to 12,5 časť a zajtra dám druhú :)) tak aspoň dajte vote ;-)

*Luls <3

Slag's life (JB) DOKONČENÉDonde viven las historias. Descúbrelo ahora