,,Im back bitches" zakričala som keď som sa konečne dostala ku Justinovi.Za mojou minulosťou som spravila tlstú čiaru.Začnem úplne od začiatku.Vbehla som do obývačky kde všetci sedeli a kukali na mňa jak na surfovacieho slona.,,Hello to ma ani neprivíate" skoro všetci ku mne pribehli a objalo ma.,,Takže počúvajte ma" postavila som sa na stôl a odkašlala si ,,začíname úplne od začiatku a na minulosť nejak zabudneme.No..moje meno je Sia a rada s vami budem bývať" doširoka som sa usmiala a všetkých som si prezrela.Postupne sme sa všetci pozoznamovali ako keby sme sa práve stretli..
* * * * * *
,,Som tam!" začala som skákať na mieste a smiať sa jak sfetovaná.,,Joo super" Justin otvoril šampanské a každému ponalieval do pohárov.,,Na Siu vysokoškoláčku" Ryan zdvihol ruku a všetci sme si s ním pritukli.Prijali ma na vysokú.Na umeleckú.Hrozne rada kreslím a spoň to využijem.Napila som sa zo šampanského a užívala zi bublinky na mojom jazyku.,,Aha čo som našiel" na kolenách mi pristál balíček.S čim?No predsa s trávou.Spravila som si jointa a zapálila ho.Vdýchla som do seba látku a po chvílke nosom vyfúkla dym.Toto som zopakovala ešte parkrát a nakoniec mi to pekne otupilo mozog.
,,Aha Bambi" prstom som ukázala na srnčeka ktorý nám poskaloval po gauči.,,Ty hajzel veď nám zašpiníš gauč" skočila som na ňho lenže on zrazu zmizol a ja som padla na gauč.Lil tam znásilňoval snehulienku a Ryan sa rozprával s Ariel.,,No to snáď nie" predomnou sa zrazu zjavila Twilight z My little pony.,,Ahoj twilight!Prosím nauč ma kúzliť" práve sa nadýchla že niečo povie keď ma zrazu niekto chytil a ťahal preč.,,Twilight nie!Ty debil pusť ma!" buchala som Justina do chrbta ale on ma furt niekam ťahal.Pozrela som sa na Justina a jeho hlava sa zrazu premenila na hlavu elma.,,Elmo pusť ma!" chcela som sa mu vytrhnúť ale ono nič.Elmo ma chytil a prehodil si ma na plece.,,Elmo!!! začala som do ňho búchať lenže to vôbec nepomáhalo.Elmo ma hodil na niečo mäkké a ja som hneď zaspala.
Ráno:
Bum!,,Auuu" zaskučala som keď moje telo zareagovalo na pád z postele.,,Kolko je hodín?" pozrela som za na hodiny v MOJEJ izbe.9:00 a v škole mám byť o 11:30.Zo skrine som si vybrala kraťase a dlhšie tričko s vlkom.Ešte som si vybrala spodné prádlo a šla s tým do kúpeľne.Vošla som do sprchy a umyla si celé telo a vlasy.Keď som bola vonku vyfénovala som si vlasy a obliekla oblečenie.Nezabudla som si umyť zuby.Rozčesala som si moje brčkaté vlasy a ofinu som sponkou upevnila ku zvyšku vlasov.Namalovala som sa a kukla som na hodinky.Presne čas ísť do školy.Cez rameno som si prevesila tašku a nasadla do Justinovho auta.Keď sa to dozvie tak ma asi zabije ale čo už.Naštartovala som auto a išla smerom do školy.
Otvorila som mohutné dvere a ocitla som sa na veľkej chodbe plnej skriniek.Vedľa mňa boli dvere s nápisom Riaditeľňa.Zaklopala som na ne.,Ďalej" otvorila som dvere.Za stolom sedela asi tak 30 ročná žena.Vyzerala priateľsky ale vážne len vyzerala.,,Tu máš knihy,rozvrh a info o skrinke.A teraz vypadni!" všetko mi to hodila do rúk vystrčila ma von z riaditeľne a mne všetky knihy popadali.,,Bože" buchla som si rukou do čela a začala zbierať.Práve som pozbierala asi 4 knihu Dejepis keď sa predo mňa niekto postavil.To snáď není možné.Bol to môj otec.Ale pomaly by som ho nepoznala.Mal na sebe sveter s bielym tričkom a na ňom mal pripnutého motýlika.Nohavice mal takej farby ako bol sveter čiže hnedé.,,Pomôžem ti?" nepatrne som kývla.Čo?On ma ani nepoznal.Podal mi knihy ja som mu poďakovala a vydaka sa k mojej skrinke.Ako to že ma nepoznal?To nepozdá vlastnú dcéru?Aj keď už sme sa dosť rokov nevideli.34,35,36,37 a 38.Zadala som kód z papierika a otvorila svoju skrinku.
Podľa rozvrhu som zistila že mám teraz Výtvarnú čo je predposledná hodina.Trieda 21.Teraz ju len musím nájsť.Hladam ju tu už asi polhodinu a on furt nikde.Zrazu som do niekohi narazilaa spadla som na zen.,,Čo robíš ty debil!Čum kam chodíš" začala som mu tam nadávať a pri tom som zbierala knihy.,,Prepáč" chcel mi pomôcť lenže ja som mala knihy už dávno pozbierané.Pozrela som sa na ňho.Určite čakáte že sa stratím v jeho očiach a bude to láska na prvý pohľad.Lenže teraz to tak nebolo.Hnusne som sa na ňho pozrela a išla zase hladať učebňu.Po dlhom hladaní som ju konečne našla.Zaklopala som a vošla dovnútra.,,Ty si ta nová však?" no nee ,,chceš nám o sebe niečo povedať.,,Volám sa Sia Rosty" pár chalanov zahvízdalo a premeralo si ma.Učiteľka ma poslala si sadnúť.Sadla som si do zadnej lavice.Sama.
YOU ARE READING
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
FanfictionDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...