O pár meisacov neskôr:
Pip!Pip!Pip!Pip!
Zasraný budík.Capla som po ňom rukou a vypla ho.Postavila som sa a podišla ku skrini v ktorej mám svoje veci.Dnes má byť zima pretože je už december tak som zo skrine vytiahla dlhšie červené tričko ktoré padalo na jedno rameno (viete čo myslím) a malo na sebe obrázky sobíkov a vianočných lízatiek s legínami farby.Umyla som si zuby a prečesala si moje vlasy.Obliekla som si legíny a tričko.Dneska je 20.decembra a ja idem do centra nakúpiť vianočné darčeky.Jemne som sa namalovala a zišla dole po schodoch.Obula som si zimné čižmi a moj oblúbený teplý,chlpatý kabát čo mi dali chalani k narodeninám.Holubičku od Jussa som si dala na stolík.V ten deň nás napadol môj bývalý gang ale furt nevieme prečo a ešte sa neozvali.Nasadila som si čapicu a vyrazila.
No už som konečne pri centre.Hmm ešte ani neviem čo komu kúpim.Ale snáď ma niečo napadne v tom obchode.No dobre už len musím prejsť na druhú stranu.Ale je tu háčik že mi najprv musí zastaviť auto.Bože trvalo by to pár sekund dokým by som prešla tu cestu....tak mi kurva niekto nemôže zastaviť.Konečne možem prejsť.Sice ide auto ale ak ja to prejdem rýchlo.Teda to som myslela.Na boku som pocítila silný náraz.Chvílu som letela vzduchom a potom dopadla na tvrdú zem.,,Preboha čo som to urobil" vodič vystúpil z auta a začal volať záchranku.Ďalej už som nič nevnímala.
Z pohladu Justina:
Kupoval som práve darček pre Siu keď mi zazvonil mobil a teta mi oznámila že je v nemocnici.Nasadol som do auta a čo najrýchlejšie som išiel do nemocnice.Teraz tu sedím a pustili ma sem len preto že som im povedal že som jej nevlastný brat.Práve je na operácii a ja tu čakám na to kedy sem príde doktor a povie mi že umiera.NIE.Ona to určite prežije a budeme mať spolu úžasné vianoce.Mal by som zavolať Nickovi.Áno mám jeho číslo a asi pol hodiny sa tu rozhodujem či mu mám zavolať.Nakoniec som vytočil jeho číslo a čakal kedy mi to zdvyhne.Po pár sekundách mi to zdvyhol.,,Ahoj Justin" ,,Nick.....Sia je v nemocnici lebo ju zrazilo auto a..." ,,o chľu som tam".Zložil.Chalanom som chcel volať ale viem že teraz majú kšeft tak som sa na to vykašlal.,,Dobrý deň pán Bieber..je mi to veľmi lúto ale Sii ostáva len niekoľko hodín života.Ak sa s ňou chcete rozlúčiť musíte ísť teraz." potlapkal ma po pleci a odišiel.Pár hodin života.Mojej kamarátke ktorú milujem ostáva pár hodin života.,,Ahoj Justin som tu" vedla mňa sa objavil udýchaný Nick ,,ako je na tom?".Len som kukal do blba a po chvílke mu odpovedal ,,ostáva jej pár hodín źivota" z očí mi padali slzy.Pozrel som sa na Nicka a ten už sedel a hlavu mal v rukách.,,Idem ku nej..potom možeš prísť tiež".
Otvoril som dvere do jej izby a uvidel ju tam ako leží napojená na asi milión prístrojov.,,Ahoj Sia" sadol som si k nej.,,Toto je asi posledný krát čo ťa vidím a je mi to veľmi ľúto.Neviem či ma počuješ ale chcem aby si to vedela.Ja %ta miluje.Viem je to divné ale je to pravda ja ta vážne milujem.Ty si ma asi nikdy nemilovala ale viem že ja teba ano.Ty si vždy milovala Sama.Ale ja ti musím ešte niečo povedať.To ja som ho zabil. Teraz ma tam hore budeš asi nenávidieť ale bol som to ja.Mám ťa rád a dúfam že ti tam hore bude dobre" dal som jej pusu na čelo a odišiel.
Z pohladu Sii:
Keď som počula to čo hovoril Justin bolo mi do plaču.Ale zároveň som bola naštvaná.On zabil Sama.Boli sme naj kamoši a on mi zabil moju životnú lásku.Zrazu som sa objavila na nejakej lúke a mala som na sebe biele šaty.No a je to tu.Som v nebi.,,Ahoj Sia" ozval sa za mnou pre mňa až moc známy hlas.,,Sam" otočila som sa a skočila mu okolo krku.,,Tak si mi chýbal" začala som plakať a pevne ho držala.Potom som sa od neho odtiahla a pozrela mu do očí.Usmiala som sa a spojila naše pery v jedno.Toto mi hrozne chýbalo.,,Milujem ťa" ,,Aj ja teba".,,Som mrtvá že?" Zamrmlala som mu do ramena.,,Nie úplne.Možes sa rozhodnúť či tu ostaneš alebo sa vrátiš.Je to len na tebe." odtiahla som sa od neho a začala rozmýšlať.Dole mám Justina,chalanov a Nicka ktorý ma miluje.A tu mám moju životnú lásku a možno aj mamu.,,Ja chcem...ja chcem ostať tu.Sice mám doma kamarátov a všetko ale teba milujem viac než všetko na svete.
THE END...
Takže toto je koniec celej story...nesplnili ste podmienky....0 komentárov..bolo mi to moc lúto ale dokončila som to...koniec mal byť úplne iný a trochu dlhší ale keďže toto už asi nikdo nečíta tak som to skončila takto... :)) ďakujem všetkým čo mi aspoň raz dali koment :D keď chcete možete si prečítať moju story ktorú budem teraz čítať http://www.wattpad.com/story/15340985-last-belieber :D tak sa majte :)))
vaša *Luls <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
Hayran KurguDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...