7 Part

535 34 2
                                    

,,Justin??!!" zhýkla som  to on je ten vodca on je ten čo tu chýbal všetko to konečne dáva zmysel.,,Sia.." urobil krok ku mne no ja som ustúpila.Takto to išlo dalej až som narazila do steny chcel sa ma dotknúť ale ja som sa zviezla po stene a schúlila sa do kĺbka.Justin si len povzdychol a odišiel zabuchol dvere ale....nechal odomnknuté.Dole bol počuť dupot,krik a potom sa zabuchly dvere.Potichu som otvorila dvere a zišla som dole.Nikto dole nebol.Išla som do chodby a otvorila dvere a vonku nestálo ani auto.Vyšla som von.Studený vánok sa mi začal pohrávať s vlasmi.Bolo to veľmi príjemné.Rozutekala som sa preč čo najdalej odtialto....

Ubehla som kus cesty takže by ma tu už nemali nájsť.Bola som asi v centre mesta kde som si sadla na lavičku a čakala som asi na nejaký zázrak.Postavila som sa z lavičky a začala sa prechádzať po meste až som prišla k obchodi kde maly tie diamantové vecičky.Ta holubica (teraz nwm co to bolo :D) tam stále bola.Ešte som sa prechádzala po meste a za posledné peniaze som si kúpila kus pizzy.

Už sa pomaly stmieva a ja sedím na obrubníku a netuším čo mám roviť.,,Ahoj" pozdravil sa mi chlapec  a milo sa na mňa usmial.Mal čierne vlasy a svetivo modré oči.Bol vážne kus.,,Ahoj" špela som sadol si vedla mňa ponúkol mi cigaretu ktorú som prijala.Strčila som si ju do úst a on mi ju zapálil.Potiahla som do seba chvíliu nechala nech sa dym rozíde v plúcach a následne som vyfúkla.,,Čo tu robíš tak sama??" spýtal sa ma ,,nemám kam ísť" jemno som sa naňho pritom usmila.Ja ti pomôžem chceš bývať u mňa" opýtal sa ma.Chvílu som rozmýšlala a došla k tomu že nemám aj tak čo stratiť tak som mu na to kývla.Postavil sa a podal mi ruku ktorýu som s radosťou prijala.,,Inač som Tay" ,,Sia" s úsmevom som odpovedala a podala mu ruku.Prešly sme ke jeho autu.Ako gentleman (nwm jak sa to píše) mi otvoril dvere.Vďačne som sa na ňho pozrela a vošla dovnútra.Po ceste sm ani neviem ako zaspala.

,,Sia sme tu!Sia!!" niekto so mnou jemne triasol.Otvorila som oči a zistila že je to Tay.,,Poď ukážem ti dom" ako ma vybral z auta oškrel mi s rukou o moje rameno čím mi prešiel po rane.Sykla som bolesťou čo si všimol.Odhrnul mi rukáv a pri pohlade na ten znak sa mu rozšírily oči ,,uniesly ťa" šepol  a ja som mu na to len nemo prikývla.On ma len objal a potom ma za ramená doviedol ku vchodovým dverám domu čo vyzeral ako Jussov.Otvoril dvere a vstúpily sme dovnútra.Ku nám doliehal tlmený smiech.Prešly sme do obývačky kde bolo niekolko chlapcov.,,Takže chalani toto je Sia bude jedným z nás a aj u nás bývať" ,,AHOJ" pozdravily všetci zborovo nad čím som sa zasmiala ,,Sia toto je Chris,Zayn,Paul,Georg a Sam" postupne mi ukázal všetkých chlapcov.,,Ahojte" s úsmevom som ich pozdravila.

Chris-bol asi najnižší mal hnedé vlasy a velké modré očí.

Zayn-bol blond a mal očí zelené.

Paul-vyzeral najstaršie a mal čierne vlasy a hnedé oči.

Georg-mal trochu dlhšie kudrnaté vlasy ktoré boly tmavo hnedé.

Sam-ten..ten sa mi najviac páčil.Mal ruky posiate tetovaním,vlasy mal čierne a ofinou ktorý mu išla cez jedno oko a oči boly hlboko sivé...boly plné emócii.

Ešte sme sa a chalnmi rozprávaly a potom mi Tay ukázal izbu v ktorej som spala.

O rok neskôr:

Už je to rok čo bývam s chalanmi.Po pár dňoch som zistila že je toto vlastne gang do ktorého ma potom pripojily tým že ma učili strielať,obranu a daľšie veci k tomu.Potom som bola zas šťastná lebo som sa dala dokopy so Samom ktorého veľmi milujem a on mňa tiež.Keď som sa vycvičila Sam mi vysvetlil že ten znak čo mám mimochodom po ňom stále jazvu je znak Jussovho gangu menom Kings.Náš gang sa volá Snipers.No dobre a potom prišla moja velký zmena.Mám vlasy už rovné lebo si ich stále žehlím a prefarbené na čierno.Začala som sa viac malovať čím pôsobim staršie a drsnejšie.Moja povaha..no to je pokrok.Už niesom ta tichá Sia čo sa bojí polamy aj motýla.Som sabavedomá a drsnejšia.Vyzerám ako keby som nič necítila ale stále cítim bolesť,lásku a všetko ostatne ale nemôžem to dať najavo lebo by to bolo zlé pre nás a výhoda pre súperov.Tak a teraz prítomnosť....

,,Prosím ja vám to všetko splatím prosím dajte mmi ešte jeden týždeň" fňukal ,Tyler ,,zlatíčko dali sme ti dva týždne.Vieš toto je živoť platiť sa musí a keď nezaplatíš o niečo prídeš.Každý si bere niečo iné a my..my zlatíčko si bereme život" žmurkla som na ňho ,,posledné želanie??" "Milo" som sa spýtala ,,zhni v pekle" odplul so ,,stretneme sa tam" cmukla som na ňho a následne mu vpálila gulku medzi oči.Z vrecka som vybrala zápalu.Škrtla som s ňou o krabićku (snáď viete šo myslím) a potom ju hodila na kaluž benzínu z ktorej išiel potôčik až k bombám.Odišla som von zo skladu a keď som išla tak za mnou vybuchol...to muselo vyzerať ako v tých filmoch (:DD).Nastúpila som do auta a pobozkala sa so Samom  ,,ahoj zlato" povedal s úsmevom ,,máš to??" ,,blbá otaźka jasné že hej" povedala som a podala mu vrece s peniazmy.Pobozkal ma hodil peniaze dozadu a šlapo na plyn.Smer...domov.

Tak máte trochu dlhšiu :D snáď sa páčila a ďakuje moc za 3 komenty na minulej časti <3 :)) tak snáď som vás potešila :D dám podmienku aspoň 4 koments a čo najviac votes :D a kto chce venovanie napište do komentu :) :D MILUJEM VÁS :-*

*Luls <3

Slag's life (JB) DOKONČENÉTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang