Pre TwiBieber :33 moc ďakujem za tvoj koment <3
Prudko som otvorila oči a poobzerala sa naokolo.Vlastne načo??Veď som tu bola skoro dva mesiace...Až nato že teraz som sa vedela brániť.Rukou som obchytkala uzol a zistila že je to ten najľahší uzol z ktorého sa viem ľahko dostať.Som skvele vycvičená.Hýbala som rukami podľa výcviku a po chvíľke sa dostala von (p.a.nwm či je to možné :D ale to je jedno).Postavila som sa a prešla ku stolu kam položili moju pištoľ.
Zobrala som si ju a dala si ju do puzdra.A nôž mi ani nezobrali...to su riadny debili.Dvere sa otvorili a ja som rýchlosťou svetla vytiahla pištoľ a namierila na dotyčného.Bol to Lil.Ale aj keď mi pomáhal tak som nechala namierenú pištoľ na neho.,,Čo chceš??" zavrčala som na ňho ,,nemám v pláne ti niečo spraviť".Zložila som zbraň a založila su ju do puzdra.
Pozrela som sa na Lilovú nohu.Mal ju obviazanú nad čím som sa musela pousmiať.,,Riadne si mi naložila" ,,Som proste dobrá" začali sme sa na tom smiať.Sadla som si na posteľ a Lil vedľa mňa.,,To vidím.Ako si sa dostala z toho uzlu?" nad touto otázkou som si len odvrkla ,,jednoducho...som proste skvele vycvičená.Ešte k tomu toto je hrozne primitívny uzol veď z toho by sa odmotalo aj to najväčšie nemehlo".
,,Minulý rok to tak nevyzeralo" tak to bolo hnusné ,,pozri sa možno si moj takzvaný "kamarát" ale furt nemám žiadny problém ti ublížiť" zasyčala som.Lil len zdvihol ruky v obrannom geste ,,a ešte k tomu som niekoľko rokov žila na ulici než som ušla od môjho otca čo ma bil a znásilňoval a potom ma našiel Justin a pár dni žila u ňho doma tak sa nediv že som bola tak slabá...." vlastne keď tak uvažujem mám poriadne biedny život teda až na časť na Sama.Sam!!Prudko som sa postavila prešla ku dverám otvorila ich a zišla dole po schodoch do obývačky.Sedeli tam všetci chalani a rozprávali sa.,,Ahojte" všetci ztuhly a pozreli sa smerom ku mne.
Práve prišiel Lil.Chytila som ho za tričko a pritiahla k sebe vybrala som nôž a priložila mu ho ku krku.,,Kto zabil Sama??" zasyčala som a všetkých prepalovala pohľadom ,,pochybujem že by si ho zabila je to tvoj kamarát" ozval sa Fredo.,,Ver mi že urobila" lepšie som uchopila nôž a potlačil ho oproti Lilovému krku.Trochu som potiahla čím som mu na krku vytvorila malú krvavú čiarku z ktorej vytiekla krv.Lil zasyčal od bolesti keď som ešte trochu potiahl.,,Ja som ho zabil" zdvihol ruku Jason a postavil sa.Pustila som Lila ktorý si hneď sadol.Nôž som schovala a z puzdra vytiahla pištoľ.Strelila som Jasonovi do nôh a on spadol na zem.Podišla som k nemu a začala do ňho kopať mala som špicaté boty takže to muselo dosť boleť.Chytila som ho za krk a hodila o stenu.,,To máš za to že si zabil niekoho koho dom milovala" začaly mi tiecť slzy zaťala som ruku v päsť a párkrát mu vrazila.Pustila som ho a on spadol na zem.,,Idem si dať palacinky kto za mnou príde neskončí dobre" párkrát dom ešte kopla do Jasona a odišla do kuchyne.
Tadaaa!!! :)) snáď sa ľúbi :33 srry ale už asi týždeň mám chuť na palacinky ;D <3 <3 vote a koment poteší :)) láf ju <3
btw:pls prečítajte ai moju druhú story Blood Wedding :))
*Luls <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
Fiksi PenggemarDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...