,,Dobrú chuť" kuchárka mi na tácku jebla niečo čo malo byť akože jedlo.Znechutene som sa na to pozrela a sadla si s tým za stôl kde už sedel Zack ktorý sa na tu vec na tácke pozeral ako ja.,,Keď mám z tohto žiť celý rok tak ma jebne" prehodil a vyliala to do kvetináča čo bol za ním.,,Nápodobne" zopakovala som to čo pn pred chvíľou a prázdny tác odniesli naspäť kuchárkam.Spolu sme vošli do izby a ľahli na posteľ.,,Ešte furt si mi neodpovedal na otázku" povzdychol si.,,Párkrát som sa snažil zabiť...stačí?...A ty si tu prečo?",,Psychicky som sa zrútila kvôli smrti priateľa" pri pomyslení na Sama mi z oka vytiekla neposlušná slza ktorú som hneď zotrela.Nič nepovedal len si ma stiahol do svojho medvedieho objatia.
* * * * * *
,,Sia,Sia" otvorila som oči a zistila že na mňa kričí Zack a ja ležím vo svojej posteli.,,Hmmm" ,,bola tu ošetrovateľka...máš ísť k psychológovi" vyskočila som z postele a rýchlo vbehla do kúpeľné.Dala som si krátku sprchu vyčistila si zuby učesala vlasy a v uteráku vošla do izby.Z tašky som vybrala nejaké tepláky a voľné triko.Všetko som si obliekla a utekala ku dverám psychologičky.Zaklopala som.Po zaklopaní sa z izby ozvalo slabé ,,ďalej" a ja som vstúpila.
,,Dobrý"slušne som pozdravila a sadla si oproti nej na stoličku.,,Ahoj ja som na Susie a som tvoje psychologička" you don't say.,,No takže Si...povedz mi niečo o tvojom živote" Si....,,Ako ste ma to nazvala?" ,,Si.." Si,Si.....
,,Si zlatičko poď sem niečo pre teba mám" do izby doľahol hlas mojho otca.,,Idem oci" farbičku som založila naspäť do krabičky a utekala dole za ocinkom.,,No tak...Si!" trochu zvýšil hlas tak sin zrýchlila krok.,,Tu som" pribehla som k nemu.Stál na mieste a ledva za držal na nohách.V ruke držal fľašu nejakého alkoholu a pozeral sa na mňa.,,Poď bližšie" spravila som pár krokov k nemu tak že som od neho bola asi 7 cm.Ocko ma schytil za tričko a hodil mnou o stenu.,,Au" zaskučala som a zviezla sa po stene na zem.Ocinko začal do mňa kopať a nakoniec sa moje oči zavreli.
Ani som si neuvedomila že mi po tvári tečú slzy.,,Si...halo Si",,navolajte ma tak" postavila som sa zo stoličky a nahla sa nej.,,Inak vás zabijem"
like/kom ;-)
*Luls <3
ESTÁS LEYENDO
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
FanficDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...