Stojím pri veľkej výlohe po ktorej sa kĺžu kvapky z dažda.Oproti mne sa týčily police na ktorých boly poukladané malé diamantové zvieratká , ktoré sa kvôly lúčom slnka krásne ligotali.Vždy som snívala po malej diamantovej holubici ktorá bola vstavená rovno predomnou.Bola tak blízko, ale nemohla som sa jej dotknúť.Prešla som na druhú stranu ulice kde som si na moje obvyklé miesto rozprestrela deku.Sadla som si na polomokrú deku a čakala som na ten známy zvuk, kedy mi do mojej misky padne minca.Okola mňa pobiehaly ľudia ktorý mali v rukách dáždniky alebo len rýchlo bežali do svojich teplých domovov o ktorých môžem ja len snívať.
Stále sedím na mojom mieste premočena a čakám...ani neviem na čo čakám.Pozrem sa na druhú stranu cesty a vidím malého chlapčeka ktorý plače.Pomaly sa postavím a prejdem k nemu na druhú stranu cesty.,,Si v poriadku??" spýtam sa a jemne sa pri tom dotknem jeho ramena.Chlapec sa otočí a hladiac mi do očí pomaly nesúhlasne zakýva hlavou. ,,Stratil som sa" zavzlyká a obmotá si ruky okolo môjho tela pri čom cítim ako sa chveje pd zimy.Pomaly ho od seba odsuniem dám si dole deku a obmotám ju okolo jeho telíčka.Na tele mi vyskočia zimomriavky od tej náhlej zimy lebo mám len krátke rukávy.,,Ako sa voláš??A ako si sa stratil??" ,,Nooo....bol som s bratom na prechádzke a o-on išiel do nejakého obchodu a ja som videl psa a išiel som za ním a-a-a ja neviem kde je a s-som Jaxon" prikývla som hlavou a rozmýšlala som, čo by mi ešte mohlo pomôcť nájsť jeho brata ,,Ok ja som Sia a nevieš ako sa ten obchod volal alebo aké veci tam mali??" ,,mali tam.....vystavené nejaké koláče a poháre a.." ,,starbucks mam to poď" chytila som ho za ruku a ťahala ho smerom k starbucksu.Keď sme k nemu prišly tak mi Jaxon pustil ruku a utekal smerom k nejakemu chlapcovi typujem že o rok starší než ja.Pozerala som sa na nich s úsmevom na tvári.Boli taký zlatí.Mala som v pláne sa otočiť a odísť ale Jaxon na mňa zakričal ,,Sia!!".Otočila som sa videla ako za mnou beží.Chytil ma za ruku a ťahal smerom k starbucksu.Keď sme pri ňom boly pustil mi ruku.Pozrela som sa smerom hore a videla som tam toho chalana, ktorý sa na mňa práve usmieval.,,Ahoj som Justin" podal mi ruku a ja som ju s radosťou prijala ,,ďakujem že si mi našla brata" ja som len mávla rukou ,,pff to by urobil každý" a pri tom som sa zasmiala.Zafúkal silný vietor čo spôsobilo že som si ruky obmotala okolo tela aby som sa trochu zohriala.,,Zima čo??" uchechtol sa Justin chytil ma za ruku a ťahal ma smerom k jeho stolu.
Keď sme prešli dverami, pocítila som teplo na mojej pokožke.To som už dlho nezažila.Bola som dosť nesvoja bolo tam hrozne veľa ľudí a ja som tu oblečená jak......ani neviemZačala som pomaly cúvať ale do niekoho narazila.Bol to Justin. Chytil ma okolo pliec a tlačil smerom ku stolu.Všetky oči boly na mne...bože.Justin ma dovliekol až ku stolu kde som si sadla na stoličku.Keď som sa pozrela naokolo tak už všetci robili to čo predtým.Justin doniesol pravdepodobne kávu a položil ju predomňa aj sebe.Chytila som ju do rúk a pomaly sa z nej napísal Už roky som tú chuť necítila.
,,Ďakujem za krásny večer" zakričala som na Justina a Jaxona.Prišla som k "môjmu" miestu ale na mojej deke ležal pes.Bolo mi ho ľúto tak som mu tu deku nechala a išla som pod most kde spím lebo tam moc nefúka.Ako som išla tak začalo snežit a fúkal dosť silný vietor čo spôsobilo, že som sa začala triasť od zimy.Okolo mňa padali veľké vločky ktoré na zemi robili bielu prikrývku.Bola mi príšerná zima.
Práve som sa prechádzala okolo rodinných domov.Cez okno som videla šťstné deti ktoré sa hrali alebo pozerali telku.V očiach im žiarili isrky.Bola obrovská zima fúkalo už som pomaly necítila moje nohy.Mala som krátke rukávy lebo som deku dala Jaxonovi a zabudla som si ju zobrať a tú druhý som dala tomu psovi.Išla som okolo autobusovej zastávky , kde som si sadla na lavičku a kedže tam bol prístrešok tak na mňa nepadal sneh a až tak na mňa nefúkal vietor.Pozerala som sa na vločky.Kebyže mi není taká zima tak si ten pohlad aj trochu užijem.Ale v mojom prípade to ani není možné.Pár ľudí ktorý, si ma ani nevšimli a keď hej tak sa na mňa pozerali s nechuťou v očiach, prešlo okolo mňa.
Už prešla asi hodina od toho čo tu sedím na lavičke.Jediné svetlo čo tu je ide z vianočných ozdôb ktoré tu sú povešané.Všetci sú z vianoc hotoví ale u mňa to je len ďalší deň zimy a snehu.Ani na jedny Vianoce si nepamatám lebo som bola ešte malá...ale o mojej minulosti nikto nevie ani nebude vedieť.Začalo poriadne fúkať a sneh neustával.Keď som bola malá tak môj otec stratil prácu.Začal sa hádať s mojou mamou.Raz jej dokonca strelil facku a to som už nevydržala a vstúpila som do toho a vtedy ma môj otec prvý krát zbil a nebolo to posledny krát.Môj otec ma pravidelne bil a moja mama začala piť.Chodila domov pravidelne opitá a niekedy domov ani neprišla.Takže zatial čo som ja ležala na zemi v bolestiach moja mama pila a môj otec do mňa ešte kopal.V jeden deň som prišla domov a zašal zvoniť mobil, kde mi oznámily že moja mama zomrela na otravu krvy alkoholom a môj otec, ten ma vtedy prvý krát znásilnil.Večer som ušla z domu a teraz...teraz som tu.Pri tej vzpomienke mi po tvári začali tiecť slzy ktoré po chvíli zamrzly.Na zemi bolo veľa rozbitých fliaš.Zobrala som jeden kus rozbitého skla a položila som si ho na moje zápestie.Potiahla som sice sa na mojej ruke objavila krv ale nič to so mnou nerobilo tak som potiahla ešte raz ale silnejšie.Bola to...úlava tá fyzická bolesť zahnala tú psychickú do kúta kde bolo počuť len jej kňučanie.Lahla som si na tu lavičku ani neviem prečo, proste som už nevládala.Lavička bola studená ale mne to bolo jedno.Zvesila som moju ruku dole čím po mojej ruke stekala krv a kvapkala na sneh čo vytváralo na bielom snehu tmavo červené flaky.Začali sa mi zatvárať oči ale ja som sa ich snažila udržať otvorené lebo som vedela že je to riziko.Ale o chvílu som to neudržala a moje oči sa úplne zatvorily.
Takže prvá čast <3 Čo si o tom myslíte??Má zmysel to písať??ˇuprimne :D chcem to vedieť :) v prípade túto story aj zdielnite lebo tie vaše komenty ma vlastne poháňajú dalej a čím viac komentov a votes tým lepšia časť :D
*Luls <3
KAMU SEDANG MEMBACA
Slag's life (JB) DOKONČENÉ
Fiksi PenggemarDievča kedysi mlátené a znásilňované svojim otcom.Žije na ulici a čaká na smrť.Bude niekedy šťastná??Čo sa stane ak stretne chlapca menom Justin Bieber?? To sa dozviete ak budete čítať túto story...... UPOZORNENIE:JE TO MOJ PRVÝ PRIBEH A JE ASI 1000...