,,Jul narovnej se, jsi přeci princezna. A za nedlouho královna. Což mi připomíná, že zítra přijede ženevský princ na námluvy." lehce mě okřikne máma, když čekáme v uvítacím sále na One Direciton. Povzdechnu si, ale nic nenamítám. Jako bych nebyla narovnaná dost. Máma s tátou sedí na trůnech a já se sestrou stojíme vedle nich. Bože nechci tady zase nějakého natvrdlého prince. Teda ne, že by všichni byli natvrdlí, ale prostě pochopte. Já chci někoho normálního. Pro koho není titul důležitý. To, ale mé rodiče nezajímá. Za měsíc mě čeká korunovace. Stane se ze mě královna. A dle našich zákonů nesmím sama vládnout déle než rok. Takže si nejpozději během roku musím sehnat nějakého prince. Achjo, co jsem komu provedla. Z mých myšlenek mě vyruší otevření velkých dveří a já svůj pohled tedy přemístím na tu pětku. Odett mě celý týden učila jejich jména. Ten černovlasý je myslím Zayn, modrooký brunet Louis, zelenooký kudrnka Harry, tamto je Liam a ten blondák je myslím Niall, snad si to pamatuji dobře. Přejdou blíže k nám a lehce se pokloní. Další věc, kterou na tomto nenávidím. Když se vám někdo klaní.
,,Vítáme vás tady." řekne táta, který si stoupne a s každým si potřese rukou, následován mamkou.
,,Potěšení je na naší straně vaše veličenstvo." usměje se ten hádám Liam.
,,Toto jsou naše dcery. Starší, princezna Julie a mladší, princezna Odette." ukáže na nás matka a my se lehce pokloníme. Všichni nás obejdou a políbí na ruku jak už se to sluší. Sestra z toho samozřejmě málem omdlí. Jsem překvapená jak jsou slušně vychovaní. Až mi to drásá nervy jestli mám být upřímná. Ještě, že jsem si o nich nakonec nemyslela že jsou nějací namyšlení, protože takhle vypadají celkem v pohodě.
,,Sluhové vám niní ukáží vaše pokoje a poté se sejdeme na oběd." zdělí jim otec a poté odejdou. Když odejdou obě se konečně uvolníme a já si všimnu že sestře začnou stékat slzy z očí.
,,Jste v pořádku ?" usměje se na ní Harry a ona začne přikyvovat.
,,Jo, jen, jen nemůžu uvěřit že vás opravdu vidím." přikývne.
,,Pojdte sem, tedy pokavad můžu ?" zeptá se Harry s roztaženou náručí. Odett mu nic neodpoví a pouze ho obejme.
,,Můžu se vás zeptat kolik vám je ?" zeptá se Zayn a já se lehce zasměju.
,,Žena svůj věk nesděluje, ale je mi osmnáct." mrknu na něj načež se i oni zasmějou. Poté dodám.
,,A sestře bude sedmnáct. Jinak mi prosím tykejte, nesnáším když mi někdo vyká a moje sestra taky ne. Jsem Julie." poukážu na sestru, která v tuto chvíli už vězí v obětí Louise.
,,Liam." usměje se na mě a obejme mě. Takhle to vlastně provedeme se všemi kluky, ale ti se poté už jdou ubytovat.
,,Julie, Odette co kdyby jste tady klukům ukázali náš zámek, zahradu a následně město ?" zeptá se mamka po obědě. No zeptá, ale říká to spíše oznamovacím tonem.
,,Ano, tak jdeme ?" zeptá se sestra a jelikož nejsou žádné námitky zvedneme se a jdeme se tedy projít po zámku. Ukazuji jím kde jsou jaké místnosti až se zastavíme u hudebního pokoje.
,,Tak a tohle je moje nejoblíbenější místnost na celém zámku, samozřejmě když prominu můj pokoj." usměju se na ně a otevřu dveře. Slyším pouze překvapené zalapání po dechu od kluků.
,,Líbí ? Máme tady vše možné jak vidíte. Klavír, klávesy, různé druhy kytar včetně těch rokových, housle, flétny, bubny." začnu tak okrajově vyjmenovávat co tady máme, ano máme tady i bubny a elektrické kytary. jedna z mála věcí ve, kterých jsme dokázaly se sestrou rodiče přemluvit, aby jsme nemuseli pořád hrát jenom klasiku.
,,Wow, na to všechno umíte hrát ?" zeptá se překvapeně Niall. To je vlastně asi poprvé co něco řekl. Jinak je spíše zticha.
,,No já hraju na klavír, kytaru, klávesy a bubny a Odett na elektrickou kytaru, housle a flétnu." vysvětlím.
,,A zahrajete nám něco ?" zeptá se Liam.
,,Můžu něco zahrát na klavír a vy k tomu můžete zpívat." pokrčím rameny.
,,A budete zpívat s námi ?" zeptá se tentokrát Zayn.
,,Já jo." řekne nadšeně Odett.
,,Jul ? Ehm promin můžu ti tak říkat ?" zeptá se Louis když mu dojde, že by to mohlo být neslušné.
,,Já nezpívám a jasně, že můžeš budu popravdě jenom ráda. Prostě budte sví, jsme jen obyčejné holky." usměju se na ně.
,,Jo, akorát s královským titulem." řekne poměrně hnusným tonem Niall a kluci po něm hodí zlé pohled. Dělám jako, že jsem to neslyšela a radši si sednu na klavír a začnu hrát Dark Horse od Katy Perry. Kluci se sestrou začnou zpívat a tak v tomhle pokoji ještě chvíli zůstaneme než projdeme zbytek zámku a následně se vydáme do naší zahrady. Když jí projdeme zbudou nám ještě tak dvě hodiny do večeře a tak máme čas jít se podívat do města. To už s námi, ale musí jít moje a sestřina ochranka. Procházíme se tedy po městě a já klukům odpovídám na vše potřebné. Taky se fotím s lidmi stejně tak jako oni, i když je tady zas tak moc lidí nezná. Kluci se zdají být opravdu fajn. Až teda....na Nialla, který bud nemluví a nebo většinou když už něco řekne je to něco nepříjemného. Ne, že by třeba urážel přímo mě, ale celkově je otrávený a já nevím co všechno. Myslím, že u něj jsem se co se předsudku týče opravdu nespletla.....
Tak jak se vám to líbí ? Proísm o voltes akomentíky Niki <3
Thinking bout you Menchester.........
Q: Holky mám dotaz. Včera mi jedna holčina psala ke Camp Anorexia, že jí příjde, že ta storka je spíše něco jako nápady na to jak se oblíkat, protože snad v každém díle píši co má postava na sobě. Já to dělám proto, abych nějakým způsobem přiblížila onu postavu a situaci, která se právě děje, aby jste si to mohli, alespon trochu lépe představit. Ale chtěla jsem se zeptat jestli vám tam to oblečení vadí ?
A: Děkuju za upřímnost :))
ČTEŠ
Princess (1D)
FanfictionCo když se střetnou životy rozdílných a přes to v něčem stejných lidí ? Co když jsou předsudky silnější než realita ? Co když je vlastně všechno úplně jinak než si člověk může myslet. Co když platí přísloví: Nesud knihu podle obalu ? Original story...