,,Louisi." překvapeně se na něj usměju.
,,Co ty tady ?" dodám hned a nenápadně odložím kytaru vedle sebe.
,,Ale říkal jsem si, že půjdu za tebou ven." pokrčí rameny a sedne si vedle mě.
,,Neříkala jsi, že nezpíváš ?" zeptá se následně.
,,Možná jsem to měla trošku upřesnit. Nezpívám na veřejnosti." vysvětlím.
,,Proč ? Máš nádhernej hlas." zeptá se nechápavě.
,,Nevím, prostě se stydím a nebo prostě jen nechci, aby se to dozvěděli rodiče." pokrčím rameny.
,,Dneska mi tě bylo fakt líto."
,,Jo ?" zeptá se.
,,No když jsem to viděl s tím princem, tohle bych fakt nikomu nepřál."
,,Pro mě to už je bohužel běžná věc." povzdechnu si.
,,To je mi fakt líto. No pojdme se radši bavit o něčem veselejším ne ?" zasměje se a já nemůžu jinak než souhlasit. Povídáme si tady až do večeře. Je to skvělej kluk.
Ležím večer v posteli a koukám na televizi, když mi pípne telefon značící novou zprávu.
Niall: Ahoj nespíš ještě ?
Musím se lehce pousmát a vlastně ani nevím proč.
Jul: Ahoj, neboj nespím.
Niall: To jo dobře a jaký jsi měla zbytek dne ?
Jul: Ale byla jsem doma. Hrála na kytaru a zpívala. Pak se šla navečeřet a ted koukám na televizi. Co ty ?
Niall: Nic moc, Vlastně jsem byl jen s klukama a povídali jsme si, pak taky večeře a ted jsem ti chtěl napsat.
Jul: Ooo, sám velký Niall Horan mi chtěl napsat. To bych asi měla skákat dva metry do stropu, že ? :D
Niall: Jo, to teda měla, tak doufám, že to děláš.
Jul: Ehm Nialle.........
Niall: Bože, ty dvojsmysly. Takhle jsem to nemyslel :D
Jul: Jen, aby :D
Niall: Copak si myslíš, že jsem takovej ? :(
Jul: Nevím, neznám tě.
Niall: No a nechtěla by jsi mě poznat ?"
Jul: Záleží na tom jak to myslíš.
Niall: No, nechtěla by jsi zítra někam jít ? Jako se mnou ?
Jul: S tebou ?
Niall: Jako na rande.
Jul: Tak fajn.
Niall: Opravdu ? Super tak mi napiš kde bydlíš a já tě ve tři vyzvednu ?
Jul: Nemusíš mě vyzvedávat, sejdeme se ve tři u hřiště.
Niall: Dobře, už se moc těším. Tak dobrou :*
Jul: Dobrou :*
Odložím mobil a můj obličej neopouští úsměv, který vlastně ani furt nevím kde se vzal. Asi jsem blázen. Neměla bych s ním nikam chodit. Já nemám ráda jeho a on mě nesnáší, ale dneska venku byl tak jinej. Možná to je zvědavost co mě nutí ho poznat. Nebo nevím. Ale snad dělám správně.
Ráno
Vstanu, samozřejmě opět za doprovodu tety a holek. vykonám raní hygienu, oblču si černo krémové šaty. Holky mě lehce nalíčí poté se vydám na snídani. Dopoledne mám vyučování, ze kterého když se vracím, procházím kolem Liamova pokoje a slyším asi něco co bych neměla.
,,Přestante jí pořád obhajovat. Je to jenom namyšlená princezna, která si může dělat co chce. Má skvělej život akorát si pořád stěžuje." rozeznám Niallův hlas a z toho co řekne mě zabolí u srdce. A do očí se mi lehce natlačí slzy.
,,Nialle do prdele se už vzpamatuj. Ta holka je skvělá. Já nevím, proč jsi takovej debil, že to nevidíš ? Ty tvoje předsudky mi už fakt lezou na nervy." slyším tentokrát Louiho hlas. On se mě zastává. To je od něj hezké. Následně než se stihnu nadát se otevřou dveře a v nich stojí Louis hledící na mě. Sakra. Kouknu na ně všechny než se rozeběhnu do svého pokoje.
,,Jul počkej." ozve se u mě, když už otevírám dveře od svého pokoje.
,,Jsi pořádku ?" zeptá se když se na něj otočím.
,,Jo." přikývnu a chci zalézt, ale on se protáhne se mnou.
,,Nelži mi." zakroutí hlavou. Už to nemůžu držet a slzy se mi spustí z očí.
,,Pš neplakej." vtáhne si mě do obětí do, kterého se spokojeně zachumlám.
,,Proč mě nemá rád Louisi ?" zeptám se do jeho hrudi.
,,Je to blbec, nevidí jak jsi skvělá. Nevidí, že nejsi namyšlená princezna, že to nemáš lehký. Je strašně tvrdohlavej." povzdechne si.
,,A proč to mám odnášet já ?" zeptám se a ani nevím jak, ale najednou Louis sedí na mé posteli a já jsem zachumlaná v jeho obětí.
,,Nevím. Niall není špatnej kluk. Vlastně je to jeden z nejhodnějších kluků, které znám. Pro své přátele a rodinu by se rozdal, celkově by se rozdal, pro všechny, kteří v jeho životě něco znamenají. A o jeho přítelkyních nemluvě. Pro svojí holku by snesl i modré z nebe, akorát vždycky narazil na nějakou, která toho jen využívala. No, ale to ted není důležitý. Co jsem tím chtěl říct je, že on je sice skvělej, ale není dokonalej a to co prostě neumí, je uznat vlastní chybu. Víš než jsme sem jeli Niall prohlásil, že budete jenom další namyšlený a blbý princezny a ted prosté má problém přiznat, že se spletl, protože ty ani tvoje sestra takové nejste." Vysvětlí mi.
,,Achjo. Já si o vás taky původně myslela, že budete namyšlený hvězdy." přiznám.
,,A co si myslíš ted ?" zeptá se zatímco mi kreslí uklidnující kolečka na zádech.
,,Že jsem se spletla. Mám tě ráda Louisi." usměju se na něj.
,,Taky tě mám rád princezno." vtiskne mi lehkou pusu na tvář. Ještě si tady povídáme tak hodinu než jsme donuceni jít na oběd.
Ooo. Prosím o voltes a komentíky Niki <3
Věnuji: @Elka3228 Ráda jsem tě včera potkala. I když jsme si stihly osobně říct, prakticky jenom ahoj, jsem ráda, že jsem tě mohla poznat :**
Holky normálně to by jste nevěřily. Včera jsem byla po tom brně tak hotová, že jsem doslova odpadla v půl devátý večer a ráno jsem vstávala až v půl desátý. Ani jednou jsem se v noci nevzbudila a byla jsem fakt jak zabitá :D
Q: Myslíte, že by se mohlo mezi Jul a Louisem vytvořit něco víc než přátelství ?
A: Uvidíme :))
ČTEŠ
Princess (1D)
FanfictionCo když se střetnou životy rozdílných a přes to v něčem stejných lidí ? Co když jsou předsudky silnější než realita ? Co když je vlastně všechno úplně jinak než si člověk může myslet. Co když platí přísloví: Nesud knihu podle obalu ? Original story...