Neděle
Tak a je to tady. Dnes večer je ples. Včera jsem se celý den nedostala ze zámku. Opět jsem ráno probuzená a tak vykonám ranní hygienu a jdu se obléct. Obleču si krémovou dlouhou sukni do které zastrčím růžové tílko. Ještě to doplním černým páskem se zlatým G, bordovou mikčou a černými kotínčkovými botami na podpadku. Nechám se od holek upravit a poté vylezu ze svého pokoje. Cestou do jídelny si všímám, že přípravy už jsou v plném proudu i přes to, že ples začíná v osm hodin. Ale musí být samozřejmě všechno perfektní. Když vejdu do jídelny, s pozdravem se usadím ke stolu a když dorazí i sestra začneme jíst. Když dosnídáme zatáhnu sestru do svého pokoje, abych jí mohla dát dárek.
,,Na, nechci ti ho dát až večer." usměji se na ní a podám jí černou sametovou krabičku.
,,Všechno nejlepší mám tě moc ráda sestřičko." obejmu jí.
,,Děkuju, ale víš, že jsi si nemusela dělat škodu." usměje se na mě.
,,Ale prosím tebe jakou škodu. Vždyt jsi přeci moje milovaná sestřička." zakroutím nechápavě hlavou. Možná to nedávám nějak často najevo, ale mojí sestru mám moc ráda. I přes to , že nás spoustu věcí dělí....třeba, že já si neužívám princeznování zatímco ona ano, tak nás jich zase naopak spoustu spojuje. Otevře krabičku a já čekám na její reakci. Snad se jí můj dárek bude líbit.
,,Ségra to je nádherný,moc děkuju a kde je druhá půlka ?" zeptá se, když vytáhne stříbrný řetízek s půlkou srdíčka a nápisem sisters.
,,U mě." usměji se, sáhnu do šuplíku a vytáhnu druhou půlky přívěsku z nápisem forever.
,,Opravdu moc děkuju." všimnu si jejích skelných očí, když mě obejme.
,,Tak ukaž já ti ho zapnu." usměji se na ní a zapnu jí řetízek na krk, stejně tak udělá i potom ona mně.
,,Tak šup šup princezny moje není času na zbyt." řekne teta když nás všechny spolu s našima "pomocnicema" nažene do místnosti kde jsou na figurínách naše šaty. Je půl šesté a my tak máme "pouze" dvě a půl hodiny na přípravu.
,,Tak holky do šatů." rozkáže nám a tak se jdeme převléct. Já do svých tmavě modrých šatů.
A Odett do svých bílo černých.
Oboje naše šaty se mi fakt líbí. Vlastně jsou dosti podobného stylu. Poté se každá usadíme do židliček a začnou nás upravovat. Konkrétně mě holky nanesou make-up, řasenku, hnědé stíny a lesk na rty. A vlasy mi stáhnou do falešného culíku. Když jsme obě hotové přejdeme k zrcadlu.
,,My vypadáme jako............." začnu a Odett mi skočí do řeči.
,,Princezny ? To bude tím, že jsme." obě se zasmějeme.
,,Jo přesně jako princezny. Pojd se vyfotit." usměji se a poprosím jednu z holek, aby nás vyfotila. poté příspěvek zveřejním na sociální sítě a je akorát tak čas se pomalu vydat k sálu.
,,Holky jste krásné, moc vám to sluší." usměje se na nás mamka a obě nás obejme. Následně i táta.
,,Vaše vísosti můžeme začít ?" zeptá se muž, který to tady dnes celé řídí. Poté co táta přikývne ozve se hlasitěji oznámení, že přichází král s královnou a tak nás rodiče opustí a vstoupí do sálu. Ted je řada na mě.
,,A nyní prosím přivítejte Julii princeznu odénskou." slyším a hned na to se otevřou velké dveře jimiž. Nahodím nacvičený úsměv a za potlesku vstoupím na schody, kde přejdu nejprve zábradlí, kde se s bradou vztyčenou a rovnými zády na chvíli zastavím a poté začnu scházet schody. Pohledem zabloudím ke klukům a co si budeme povídat, hlavně k Niallovi. Sakra vypadá opravdu dobře v tom smokingu. Když sejdu schody postavím se k ostatním a čekáme než výjde sestra. Po chvíli se tak stane. S úsměvem na ní koukám když schází schody. Ona se pro tohle opravdu narodila. Ona si o užívá, ona není jako já. Proč ona nemůže být ta starší ? Za měsíc by se stala královnou a já, co bych šla dělat ? Nevím co by bylo, ale vím co bych chtěla. Vím, že bych chtěla zpívat. Vystupovat, nahrávat a všechno s tím spojeno. Jenže jak se zdá osud to chtěl asi jinak.
,,Ehm, smím prosit ?" příjde ke mně Ni. Už uplynulo spoustu času od začátku a kluci už taky zpívali. Koukám na něj nejprve lehce překvapeně, ale následně s úsměvem přikývnu a nechám se jím odvést na taneční parket. Jednu ruku položím na jeho rameno a on tu svou na můj pas a naše druhé ruce spojíme a začneme tančit. Dnes večer už jsem tancovala s nespočtem princů vévodů a dokonce i se Zaynem, Liamem, Louim a Harrym. Ale s Niallem se stejně cítím nejlépe. Při tanci moc nemluvíme, ale panuje mezi námi takové příjemné ticho. Kdy si jen hledíme do očí a já si na chvíli připadám jako když jsem s ním jako Cath. Jenže poté písen skončí a já se vrátím zpět do reality. On mě nikdy nebude milovat. Nikdy mě nebude milovat tak jako já miluji jeho, protože on nemá rád tohle mé já. Moment. Právě jsem řekla že ho miluju ?
No.... ? Prosím o voltes a komentíky Niki <3
Q: Jaké šaty se vám líbí více ?
A: Jsou docela podobné vlastně se liší v barvě a já si asi nedokáži úplně vybrat. Oboje se mi líbí :)
ČTEŠ
Princess (1D)
FanfictionCo když se střetnou životy rozdílných a přes to v něčem stejných lidí ? Co když jsou předsudky silnější než realita ? Co když je vlastně všechno úplně jinak než si člověk může myslet. Co když platí přísloví: Nesud knihu podle obalu ? Original story...