,,Dan." usměju se na svojí nejlepší kamarádku a pevně jí stisknu v obětí.
,,Ahoj, tak co je nového ? Co kluci ? Je to s nima tak strašné ?" zasměje se když se od sebe odtáhneme.
,,Ale ne, valstně jsou docela v pohodě akorát ten Niall je nějakej protivnej, pořád má nějaký blbý připomínky a chová se prostě jako blbec. Nechápu co na něm ty holky viděj." povzdechnu si.
,,Tak čtyři z pěti je dobrý score ne ?" zasměje se.
,,To je pravda." zasměji se i já a poté se vydáme do starbucks. Dám si svoje oblíbené banánové frappé. Miluju banány. Danielle si dá zase jahodové a vydáme se ven. Povídáme si zatímco se procházíme po městě a koukáme všude kolem sebe. Jak já mám tyto chvíle ráda. Jenže se samozřejmě musí něco stát. To bych nebyla já, abych do někoho nevrazila a trochu ho nepolila. Ihned k dotyčné osobě zvednu svůj pohled a tak se střetnu s párem poměnkově modrých očí. A sakra. Určitě bude naštvanej a úplně nepříčetnej.
,,Moc se omlouvám." řeknu lehce rozklepaným hlasem.
,,Nic se nestalo." lehce se zasměje a mě překvapením málem vypadnou oči z důlku. On se nenaštval ? Z mého přemýšlení mě opět vyruší jeho hlas.
,,Jinak já jsem Niall." s úsměvem ke mně natáhne ruku.
,,Caroline, ale říkejte mi Car." řeknu hnedka první jméno, které mě napadne a s úsměvem stisknu jeho ruku. Seznámíme se i s ostatními kluky.
,,Ehm neznáme se už od někud ?" zeptá se Louis, když se na mě podívá. Sakra, snad mě nepoznal.
,,Nemyslím si, to bych si pamatovala." zakroutím hlavou. Nedůvěřivě se na mě podívá a poté nakonec pokrčí rameny.
,,A vy jste odsud ?" zeptá se opět Niall a my obě přikývneme.
,,Jasně asi blbá otázka co ?" podrbe se na zátylku a zasměje se. Má opravdu krásný smích. Sakra co to plácáš ? On nemá rád tebe a ty nemáš ráda jeho. okřiknu se v duchu.
,,No a nechcete si s náma jít zakopat ?" zeptá se Liam, který pohodí fotbalovým míčem v jeho ruce.
,,To nevím, ale můžeme vám jít fandit." zasměje se Dan.
,,To beru, tak jdeme." mrkne na nás Louis a tak se všichni vydáme na fotbalové hřiště, které je prázdné. Nějakou chvíli tady blbneme a pak si asi tak dvě hodiny povídáme. Kluci jsou fakt skvělí a dokonce jsem poznala i Nilla z jiné strany. Proč není takový i ke mně na zámku ?
,,Omlouvám se, ale já už budu muset jít." pousměju se a seskočím ze zídky.
,,Škoda, ehm nechceš doprovodit ?" zeptá se Niall a já na něj překvapeně zamrkám.
,,Ne to je dobrý bydlím kousek, zvládnu to." usměju se na něj.
,,Aha a no myslíš, že bys mi, no mohla............." začne mlýt pátý přes devátý.
,,Ježiš Nialle tak už se jí na to číslo zeptej." protočí Zayn očima načež se já musím zasmát a Ni nepatrně zčervená.
,,Dáš mi číslo ?" zeptá se tedy nakonec a tak mu ho nadiktuji a poté se ztratím z jejich dohledu a rychle mířím do zámku. nepozorovaně vklouznu do svého pokoje, sundám ze sebe oblečení a paruku. Obleču si černorůžové šaty a jelikož zbývá ještě hodina do večeře a venku je hezky, rozhodnu se vzít si kytaru a jít si zahrát a zazpívat do zahrady. Ve dveřích ovšem narazím na kluky a srazím se s Niallem. Já na to mám, ale štěstí že ?
,,Promin." řeknu a vzhlédnu k němu pohled. On se, ale vůbec neusmívá jako se usmíval venku.
,,Dobrý." řekne pouze a projde kolem mě.
,,Jdeš hrát ?" zeptá se Louis, který ho následuje.
,,Jop jdu." usměju se a poté už konečně jdu ven a usadím se na svou oblíbenou lavičku. Sednu si vezmu do ruky kytaru a začnu na ní hrát Rolling in the deep od Adele a následně i zpívat. Miluju zpěv a hudbu. Zatímco zpívám, představuji si, že jsem na obrovském podiu, publikum zpívá se mnou a já se usmívám a jen si to užívám. Tohle si představuji pokaždé když zpívám. Jenže pak otevřu oči a všechny sny a touhy se rázem rozplynou jako pára nad hrncem.
,,Neříkala jsi, že nezpíváš ?" ozve se za mnou známý hlas.
Holky nevím jak dlouhý tento díl je jelikož, mi blbne Watt a neukazuje mi kolik to má slov takže se omlouvám jestli to je moc krátký,ale udělala jsem to jak se mi hodilo :D Jiank bych chtěla říct, že asi vím co si většina z vás myslí, že se bude dít a že to bude ohraný. Já ale doufám, že nebude, protože chystám pár věcí a chci vás upozornit, aby jste si počkaly, protože to snad bude stát za to :D Prosím o voles a komentíky Niki <3
Jinak nevím jestli zítra víjde dílek jelikož budu celý den v Brně. Jestli ho stihnu večer napsat tak se připravte na to, že bude vycházet tak v pět ráno, protože už v půl šestý musím jet na vlak tak se kdyžtak nelekejte až vám to bude pípat :D
Díl věnuji: @xoxoElie Tady to máš :**
Q: Někdo z Brna ?
A: Prosím prosím :D
ČTEŠ
Princess (1D)
FanfictionCo když se střetnou životy rozdílných a přes to v něčem stejných lidí ? Co když jsou předsudky silnější než realita ? Co když je vlastně všechno úplně jinak než si člověk může myslet. Co když platí přísloví: Nesud knihu podle obalu ? Original story...