-7-

542 15 0
                                    

p.o.v Ivy

Na een kwartier moeten we dan toch gaan. Ik loop naar buiten en zie mijn ouders nergens staan. Hebben ze mij gewoon achtergelaten? Ik barst uit in tranen. Hoe kunnen ze mij in een onbekend land achterlaten? Ik voel 2 handen op mijn schouders en zie dat Niall naast me komt zitten. Hij geeft me een stevige knuffel. Gelijk knuffel ik terug.

'Ivy, wat is er'. 'ze hebben me achtergelaten, ze zijn gewoon weg gegaan' zeg ik met de tranen in mijn ogen. Hij pakt me nog steviger vast. 'wil je vanavond even bij mij logeren, dan kunnen we je ouders bellen' vraagt Niall. Hij is zo lief. Ik knik.

We staan op en ik sta nog steeds in de knuffel.'het komt goed' zegt hij. Ik knik weer. 'hoe kunnen ze dit doen? Mij in een onbekend land achterlaten'. 'ik weet het niet, en we gaan dit regelen' antwoord hij lief. We gaan uit de knuffel en hij haalt mijn tranen weg. Ik glimlach naar hem en hij pakt zijn spullen. 'weet je, ik vond je wel echt goed. Je hebt een rustgevende stem, vind ik' zeg ik tegen Niall. Hij glimlacht naar mij en zegt dan 'dankje'.

'weet je wat echt een goede eigenschap van jou is' vraagt hij uit het niets aan mij. Ik schud mijn hoofd. 'je staat positief in het leven, daardoor maak je jezelf en andere vaak snel weer vrolijk' zegt hij. Ik kan echt niet tegen complimenten. Ik glimlach en hij gaat verder met het pakken van zijn spullen. Na een paar minuten is hij klaar. We lopen naar de auto van zijn ouders. Ik heb zijn ouders nog nooit gezien, nog nooit iets over gehoord. En dat is andersom ook. Wat zullen ze wel niet denken?

Ik sta achter de auto en Niall is even zijn ouders halen want om zo de auto in te stappen vind ik een beetje onbeschoft. Na een paar seconden zie ik zijn ouders uitstappen. Ze kijken me raar aan. Ik loop naar ze toe en stel me voor. 'hooi, ik ben Ivy' zeg ik tegen ze. Ik weet echt niet wat ze nu van mij zullen denken.

Ze stellen zich voor en Niall verteld het hele verhaal. Zijn ouders zeggen dat ik wel bij hun mag logeren. Zijn ouders zijn ook al zo lief. Nu ben ik echt jaloers. We gaan allemaal in de auto zitten en rijden naar hun huis. Er zit nog 1 jongen in de auto. Niall heeft hem net voorgesteld en het blijkt zijn broer te zijn. Hij heet Greg.

In de auto praten we veel en hebben we veel lol. Meestal voel ik me niet zo snel thuis en ben ik heel verlegen maar doordat hun zo aardig zijn heb ik dat niet.

Na een tijdje komen we aan bij hun huis. We lopen naar boven en gaan naar Niall zijn kamer. 'wil je wifi' vraagt hij aan me. Ik knik. Hij pakt mijn telefoon en zet de wifi erin. Ik bedank hem en kijk wat Lucas allemaal heeft gestuurd. hij heeft weer veel te veel gestuurd. 'nog bedankt dat ik hier mag logeren. Als ik een last ben dan moet je het gewoon zeggen'.

Door mijn ouders ben ik beleefd tegen onbekende mensen. En door hun ben ik veel rustiger, maar ik wil dat niet eens. Maar ja.

We pakken het luchtbed en blazen het op. Niall legt er dekens op. 'ik heb alleen geen pyjama of niks' zeg ik. Dit is zo ongemakkelijk. 'je mag alles, behalve tandenborstel, van mij gebruiken' zegt hij. 'je mag Greg zijn tandenborstel wel lenen, dat zal hij niet erg vinden' zegt Niall erachteraan. Ik ben hard aan het lachen.

Dan hoor ik dat mijn telefoon af gaat. Lucas en ik hebben elkaar nu al een paar dagen niet gezien en hij word echt gek. Ik neem op en hoor dat het Lucas is.

Ivy, 'heey Lucas, waar bel je voor'

Lucas, 'ik mis je'.

Ivy, 'nu lijkt het net alsof we bij elkaar zijn of dat we broer en zus zijn'.

Lucas, 'was jij mijn zusje maar. Ik kan die van mij niet meer uitstaan'.

Ik moet hard lachen en Niall kijkt me raar aan.

Lucas, 'maar hoe gaat het eigenlijk met jou'.

Oo nee. Ik had deze vraag kunnen verwachten maar liever had ik hem niet gehad.

Ivy, 'wat je goed noemt. Aan de ene kant wel maar aan de andere kant niet'.

Ik weet niet hoe ik het doe maar ik weet gewoon dat hij nu aan het stressen is. Oke ja je hoort het ook.

Lucas, 'hoezo wat is er aan de hand'.

Man wat kan die stressen, maar toch is hij de beste die ik ooit heb ontmoet.

Ivy, 'bij de x factor tijdens de meet en greet zijn mijn ouders zomaar weg gegaan. Maar gelukkig was er een super aardige jongen waar ik bij mocht logeren. Hij is echt cute en super aardig'.

Niall kijkt me aan en ik moet gelijk lachen. Ook hij moet lachen.

Lucas, 'nee Ivy. Ga niet met random jongens mee. Ga daar weg'

Ivy, 'hij was de jongen waarmee ik een meet en greet had. Geloof me, het komt goed en over minder dan 2 weken kom ik weer terug'.

Ik hoor hem zuchten. Het liefst zou hij nu naar me toe komen. Maar ik heb voor de vakantie gezegd dat ik hem niet in Londen wil zien. Anders was hij er nu geweest.

Lucas, 'ik kom gelijk naar je toe om je op te halen zodat je daar weg kan'.

Man luisteren is zo te zien moeilijk.

Ivy, 'Lucas, rustig. Hij is echt aardig en jij komt hier niet naartoe. Het komt echt goed, ik moet gaan'.

Er komt iets uit wat moet lijken op doei en dan word er opgehangen.

hooi. weer een nieuw deel.

my big boy ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu