epiloog

305 6 0
                                    

P.o.v Ivy

Er gaan een paar dagen voorbij. Vandaag ga ik weer naar Niall. Ik ben zo blij. Ik heb mijn koffer al ingepakt en sta nu voor de deur bij het huis. Ik bel aan en gelijk zie ik het vrolijke gezicht van Lucas. Hij rent op me af en ik geef hem gelijk een kus. 'ik heb je zo gemist' zegt hij blij. Ik knik en ren dan naar de andere.

Allemaal nemen we afscheid van papa, mama, Shawn en Luuk. Luuk is aan het huilen omdat hij denkt dat hij het niet overleefd zonder mij. Na het afscheid loop ik met de jongens naar boven waar ik al mijn spullen uitpak. Vroeger had ik een hekel aan mijn leven maar nu is het perfect. Ik heb een top vriendje, ik heb top ouders, en ik heb de beste broers.


Er gaan een paar jaren voorbij. Nog steeds is het zo geweldig. Alles gaat goed en ik ben echt heel erg gelukkig. Shawn is echt heel beroemd. Vaak gaan Shawn en One Direction samen op tour. Dat is wel echt heel leuk. Vandaag hebben we een familie diner. Daarbij komen de jongens, Lucas, en familie Mendes.

In het huis hebben we alles al klaargezet, alles al gemaakt. Nu moeten we alleen nog maar wachten tot dat papa, mama, Shawn en Luuk er zijn.

Na 10 minuten gaat de bel. Dat zullen ze zijn. Snel ren ik naar de deur. Ik kijk in de deuropening en zie daar Shawn en Luuk in hele nette kleren staan. Gelijk spring ik in de armen van Shawn en daarna Luuk. We lopen naar binnen waar we aan tafel gaan zitten.

Iedereen krijgt wat te drinken en dan proosten we. Op het goede leven, op hoe geweldig mijn leven nu is. Hoe blij ik ben met de mensen waar ik nu bij ben. Dat ik gewoon bij mijn beste vriend woon, de jongen die mij heeft geholpen met al mijn problemen. Door hem heb ik dit geweldige leven en nog steeds ben ik blij met alles wat is gebeurt. Het is raar dat hij eerst mijn  beste vriend was/is, en nu een soort van mijn vader. Dat ik nu ook weer bij mijn echt familie ben. Daar ben hem zo dankbaar. En altijd blijven we beste vrienden, waar we ook zijn.

'proost op het leven wat we nu hebben' zeg ik.

Heey. Dit was het einde. Ik hoop dat het een leuk boek. Ik ga nu beginnen aan een boek i'm adopt  wat gaat over een meisje die word geadopteerd door Niall horan.
Bye

my big boy ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu