-34-

280 9 2
                                    

p.o.v Niall

Ivy moet slapen maar dat is het enige wat ze nu niet doet. Ze verstopt zich in een kast met mijn chips, dan eet ze een wortel van Louis, en daarna gooit ze een lepel naar Liam. We hebben de deur gewoon op slot moeten maken. Ik heb met haar ouders afgesproken dat ze op tijd ging slapen dus daar moet ik me dan ook echt aan houden. Ik vind het wel zielig maar ik kan er echt niks anders aan doen.

Nu is ze boven alleen maar op de deur aan het bonken. Dus ze is boos. Ze is nog niet vaak boos geweest. 'Liam geef me even die sleutel' zeg ik tegen Liam. 'nee, ze blijft daar. Je kan daar niet tegen en wil haar weer bevrijden' zegt Liam. Oke hier kan ik niet tegen.

'Liam het is mijn huis, mijn kamer, en mijn sleutel. Geef me die sleutel' zeg ik boos. Liam gooit me de sleutel aan en ik loop gelijk naar boven. Ik hoor Ivy boven schelden. Oke ik heb haar nog nooit horen schelden.

Ik maak snel de deur open en daar zit Ivy met rode ogen tegen de deur aan zitten. 'ik ben er, kom' zeg ik tegen haar. Ik pak mijn gitaar en loop met haar naar beneden. Beneden aangekomen kijkt iedereen me boos aan. Het zal me echt niks uitmaken. Ik ga op de bank naast Louis zitten. Ik knik naar de jongens. Ze weten wat dat betekent. Het betekend dat we de akoestische en rustige versie van 'what makes you beautiful' gaan spelen.

Ivy komt tegen mijn borst aan liggen en ik begin met spelen. Na het lied zie ik dat ze slaapt. Yes, gelukt. 'ik wist wel dat het ging lukken' fluister ik. Harry pakt mijn gitaar over en ik loop met Ivy naar boven. Daar leg ik haar in haar bed en loop ik weer naar beneden waar ik nog even met de jongens praat.

Rond half 12 gaan we dan naar bed.

p.o.v Ivy

Ik word wakker en heb honger. Nu dat ik al een langere tijd bij Niall woon lijk ik steeds meer op hem. Ik speel gitaar, oke ik heb echt wel ooit vaker dat ding aangeraak maar dan nog, en ik heb ineens veel honger. Ik loop naar beneden en pak wat broodjes met pasta. Ik houd van pasta. Ik heb nog maar 4 dagen met de jongens en ik wil het echt leuk maken.

Ik heb gister tijdens de show echt iets heel leuks geregeld. Ik maak de jongens dadelijk wakker, dan staan ze op of ik gooi water over ze heen. Daarna doen ze hun ochtend routine. En daarna brengt Greg ons naar het vliegveld. De jongens hebben allemaal een blinddoek om. We gaan naar een privé vliegtuig en dan vliegen we naar Nederland en dan gaan we naar Walibi. Het mocht van het management. Ja Greg en ik zijn echt alles na gegaan en hebben het tot in de kleinste dingen uitgewerkt. Zodra we terug zijn van Walibi pakken we een hotel in de buurt van mijn huis. Dan gaan we die dag daarna nog even naar Lucas zodat Lucas de jongens heeft ontmoet en hun Lucas, en daarna gaan we weer naar huis.

Dat is wel een super mooi plan. Als het maar goed gaat. Ik heb er echt zin in. De afgelopen weken hebben de jongens allemaal dingen voor mij bedacht en nu wil ik iets terug doen, dus heb ik dit bedacht. En het begint nu.

Ik vul een flesje water en loop naar boven. Eerst maak ik Louis wakker. Ik weet dat hij altijd meteen opstaat. Nu dus ook. Dan ga ik naar Zayn die er moeite mee heeft maar geen water nodig heeft. Ook Harry staat zonder moeite aan. En dan komen we bij Niall. Ik pak het water alvast . 'Niall wakker worden' zeg ik. Hij gromt en draait zich om.

Oke dit pik ik niet. Ik pak het flesje water en giet het helemaal over hem heen. Na een paar seconden zit hij rechtop terwijl ik nog steeds het flesje boven zijn hoofd heb. 'ik ben wakker, stop maar' zegt hij geïrriteerd. 'krijg je ervan als je gaat grommen naar mij' zeg ik. Hij lacht en loopt dan ook naar beneden. Liam word ook meteen wakker. Ik loop samen met Liam naar beneden waar het ontbijt staat die Greg en ik samen hebben gemaakt. Ik ga aan tafel zitten en gelijk vallen de jongens aan. Manieren hebben ze niet.

Na het eten beveel ik ze aan te kleden en hun ding te doen. Rond half 9 staan ze allemaal klaar. We lopen naar buiten en voor dat ze de auto in gaan doe ik de blinddoek om. Ik stap de auto in en ga bij Niall op schoot zitten. Louis zit bij Harry op schoot omdat er anders te weinig plekken zijn.

We rijden naar het vliegveld en de jongens zijn alleen maar aan het zeuren dat ze willen weten waar we heen gaan. Aangekomen op het vliegveld word er natuurlijk weer net een vliegtuig omgeroepen. Ja, nu weten ze het. 'Ivy, waarom zijn we op het vliegveld?' vraagt Harry nieuwsgierig. 'iedereen houd zijn mond en loopt door. Ik zeg wel wanneer je dat ding af kan doen en wanneer je mag praten' zeg ik. Ze knikken en we lopen naar het vliegtuig. We hebben besloten dat Greg ook mee gaat omdat als ik alleen met 5 idioten met een blinddoek op, naar het vliegtuig moet gaan, zijn we er morgen nog niet. Greg duwt Harry, Zayn en Liam. en ik duw Niall en Louis.

Aangekomen bij het vliegtuig stappen we in en stijgen we op. 'jullie mogen praten' zeg ik. 'waarom zitten we in een vliegtuig, dit mag niet van het management' zegt Niall in stress. 'jawel hoor' zeg ik. Ik weet dat ze nu echt nieuwsgierig zijn.

Hooi. Weer een nieuw deel

my big boy ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu