-45-

236 9 0
                                    

p.o.v Ivy

Er gaan 2 weken voorbij. In de 2 weken zaten we veel in de studio te oefenen. Ook hebben we op het podium geoefend en het is echt groot. Maar ik kan het aan. Vandaag is de dag. De dag dat ik voor veel mensen ga zingen. Het programma is dat de jongens de show openen met een nummer, dan spelen ze nog een nummer, en dan gaan we 18 zingen. Daarna zingen de jongens weer wat nummer waaronder 'more than this', dan ben ik weer met Little Things en dan zingen ze de andere nummer. Ik heb er echt veel zin in.

Dit is echt spannend. Over een half uur is het optreden en het is echt niet normaal spannend. Langzaam stroomt de zaal vol. Het is wel leuk om te zien dat er veel mensen naar hier komen, alleen maar voor de boys. Ik zie vooral veel tienermeisjes in de zaal zitten. Dat is ook niet zo gek omdat ze een boyband zijn. En dan na een half uur begint het. De jongens rennen het podium op en zingen de eerste nummers, wat ze echt fantastisch doen. Dan stoppen ze met zingen en beginnen ze met praten.

'oke, we hebben een vraagje aan jullie. Herinneren jullie je het meisje nog dat met een van onze eerste concerten met ons heeft gezongen?' vraagt Louis. Veel mensen in de zaal knikken. 'een hele lange tijd was ze weg. We konden haar niet hier krijgen maar het is gelukt. Vanavond zingt ze met ons' zegt Niall. 'hier is Ivy' roepen ze in koor. De zaal gaat tekeer en ik loop langzaam het podium op. Ik zie veel mensen in de zaal en veel camera's. De muziek start en ik begin met het zingen van 18. Gelijk begint de hele zaal te schreeuwen. Dit is wel echt cool om te doen.

Na het lied wil ik weglopen maar word tegen gehouden door Niall. Ik ga weer terug zitten op mijn kruk terwijl de zaal nog steeds aan het klappen is. Na een tijdje geklapt te hebben beginnen de jongens met praten. 'en we hebben nog beter nieuws' begint Louis. oke, wat gaan ze doen? En waarom moet ik blijven zitten? Help. Ik kijk verward naar de boys die me met een glimlach terug aankijken. 'we zeiden al dat we Ivy niet naar hier gehaald kregen maar dat het ons is gelukt. Dat is al super' zegt Liam. 'maar we hebben zelfs de rechten over Ivy' zeggen Niall en Louis blij.

'en het zal jullie niet boeien maar we zijn zo blij dat we het kwijt moesten' zegt Louis. Die is echt happy. 'We weten nu niet of we haar nieuwe ouders zijn ofzo, maar zo zien wij het wel' zegt Niall. Ze glimlachen naar mij en dan roept Louis, 'groepsknuffel'. Ik word in een stevige groepsknuffel getrokken. Zo blijven we 10 seconden staan en dan laten ze los. Ik zwaai nog een keer en ga dan het podium af.

De jongens zingen weer wat liedjes en dan kom ik weer het podium op voor Little Things. Ik vind dit eigenlijk niet eens spannend. Ik ken het lied goed en de zaal is aardig. We zingen het lied en de jongens geven me een knuffel. Daarna loop ik het podium af en word gelijk in een knuffel getrokken door Paul. Oo jaa Paul is een soort van bodyguard maar regelt ook veel voor de jongens. Daarna loop ik naar de kleedkamer en kleed me op in mijn joggingkleding.

Ik moest van de jongens wel iets mooiers aan dan een joggingbroek, dus had ik een spijkerbroek met T-shirt en een vestje aan. Onder de make-up ben ik gelijk uit gekomen, en mijn haren waren gewoon los. De jongens zijn klaar als het goed is. Paul komt de kamer ingelopen.

'Ivy kom. De jongens willen je op het podium' zegt Paul. Menen ze die? Maar mijn kleren. Echt waar. Ik schud mijn hoofd. Paul zucht en pakt me op. Hij gooit me over zijn schouder en loopt zo het podium op. Ik ben aan het spartellen en de jongens schieten in de lach. 'niet grappig, sukkels' zeg ik licht geïrriteerd.

Nu sta ik hier in een joggingbroek voor veel te veel mensen. 'beetje rustig jij. We wouden je bedanken' zegt Harry lachend. Ik knik en wil dan het podium afrennen maar mijn pols word vastgepakt. Ik kijk op en zie Liam staan. 'blijven' zegt hij streng. Ik trek een boos gezicht en ga weer terug staan. Dan bedenk ik me weer dat ik voor veel te veel mensen sta.

De jongens doen hun afsluiting en dan lopen we het podium af. 'jullie zijn echt sukkels. Ik stond daar in mijn joggingbroek' zeg ik. De jongens lachen. Ze kleden zich om en dan gaan we naar huis. Daar aangekomen is het al laat dus moet ik naar bed van de jongens. Ik neem van iedereen afscheid en loop dan naar boven waar ik Greg nog tegen kom. 'je deed het super goed' zegt hij terwijl hij me in een knuffel trekt. 'bedankt' zeg ik terug. We gaan uit de knuffel en dan zegt hij nog 'en nu slapen jij'. Ik zucht geïrriteerd en loop dan naar de kamer waar ik me omkleed en in slaap val.

Hooi

my big boy ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu