Dzisiejszego dnia naprawdę się bałam. Dziś Remo miał ogłosić, że oficjalnie jestem w ekipie ys. Bardzo się z tego cieszyłam ale także bałam opini innych. Wstałam z łóżka i poszłam do łazienki. Ubrałam się w kombinezon w kwiatki. Zrobiłam lekki makijaż dziewczyn już nie było więc poszłam na śniadanie. Szlam patrząc w telefon i oczywiście musiałam na kogoś wpaść. A na kogo wpadłam ale oczywiście że na...
Artura.
M: Przepraszam nie zauważyłam cię
A: Nie to ja przepraszam mogłem patrzyć gdzie idę
Uśmiechnęłam się na to. Podał mi rękę i poszliśmy na stołówkę. Weszliśmy i wszyscy się na nas patrzyli. Pewnie że tak zapomniałam że cały czas trzymam Artura za rękę. Usiedliśmy przy naszym stoliku.
J: Szczęścia
L(lipka❤️): No siostrzyczko szczęścia
Już chciałam coś powiedzieć ale przewał mi Artur.
A: Dzięki💝
Zdziwiłam się a on tylko się uśmiechnął.
Po śniadaniu poszłam z dziewczynami do pokoju mieliśmy iść na plaże. Gdy mieliśmy wychodzić dostałam SMS.
*nieznany*
Spotkajmy się na moście o 20.
Artur xx
Schowałem telefon do torby i wyszłam z dziewczynami z pokoju. Doszliśmy na plaże i opalałyśmy się. Ale ktoś nam zasłonił słońce. Nie wspominałam że poznałam jedną dziewczyne zaprzyjaźniłyśmy się miał na imię Wiktoria.
Byli to Sikorscy.
M: Przesuń się zasłaniasz mi słońce.
Poczułam coś mokrego i zimnego. Podniosłam się Artur oczywiście musiał polać mnie wodą a teraz ucieka.
M: Artuuuuuurrrrrr!!!!!!!!
Krzyczałam i zaczęłam go gonić. Wbiegłam za nim do wody ale mi zniknął z oczu. On pociągnął mnie za nogę.Hejka!!
Przepraszam że przerywam w takim momencie. Ale jestem wstrząśnięta nadal tym zamachem w Menchesterze. Wy tak samo?
No a tak zupełnie z innej beczki. Jadę w niedziele do Wrocławia na TRT. Ktoś też się wybiera? Możecie do mnie pisać na fb👇Będę szczęśliwa jak ktoś podejdzie!!!!
YOU ARE READING
Marzenia się spełniają|| A.S
FanfictionMajka to szalona 16 letnia dziewczyna, od zawsze pasjonowała się muzyką. Jej siostra Sylwia ją do tego namówiła i od tego czasu muzyka to jej życie. Pewnego dnia okazuje się, że Majka ma się przeprowadzić do swojej siostry do Warszawy. Gdy do niej p...