Zab..Co?!

96 6 0
                                    

Bonnie: Mlčky jsme kráčeli vedle sebe do té doby, dokud jsme nesešli na cestu vedle říčky, která tu zrovna protékala. Věnovala jsem mu pohled a pak spustila: ,,Kdo jsi?" 

,,Bojím se říct ti pravdu."

,,Proč?" tázala jsem se.

,,Neuvěříš mi a budeš chtít pryč, ale já tě nemůžu už nechat odejít."

Tato věta mě velice vyděsila. 

,,Kdo jsi." zopakovala jsem svou otázku, ale o dost drsněji než před chvilkou. Mike se zastavil asi metr ode mě a pak pravil: ,,Jsem zabiják." řekl to s takovým klidem v hlase, až z toho mrazilo. Nezmohla jsem se na slova.

,,No, už to víš. A co teď? Utečeš? Nebo to přijmeš?"

,,Chci to vysvětlit." pokusila jsem se mluvit v klidu, bez rozpaků. Společně jsme se posadili na lavičku s výhledem do přírody a on konečně spustil. Na tohle jsem čekala celou dobu.

Mike: Pečlivě si rozmýšlím každé slovo, které vypustím z pusy. Nesmím ji úplně vyděsit, ale jak jí mám tedy sdělit kdo doopravdy jsem, když tak nebezpečného člověka potkala poprvé v životě? 

,,Viděla jsi ten barák," začal jsem, ,,myslíš, že bych si na něj vydělal normální prací?"

,,Nejspíš ne," celá se klepala, i když se snažila nedat to najevo. Je tak silná. Líbí se mi.

,,Zkusím ti to vysvětlit. Začnu tím telefonátem, který jsi trochu slyšela. Jde o to, že jedni z mafiánů, kteří znají nás zabijáky, nám volají, když se potřebují zbavit člověka, kterému buď nechtějí zaplatit, nebo lidé nezaplatí jim. Také toho může vědět příliš. Samozřejmě to nejsou všechny důvody. Zní to jako šílenství a taky to šílenství je. U někoho si objednávají pizzy u nás si objednávají vraždy. Kdy, kde a jak. A také nám nabízejí peníze, velké peníze. My jako zkušení zabijáci máme hračky, kterými je odstřelíme tak, aby nikdo nezjistil odkud a od koho rána přišla. Jsme neviditelní, tohle je neexistující svět."

Zírala na mě s otevřenou pusou.

,,Ty.. jakože opravdu zabíjíš lidi za peníze?" ptala se vyděšeně.

Sklopil jsem zrak.

,,Ano." odmlčel jsem se na chvíli a pak pokračoval: ,,Tenhle svět není tak bezpečný jak se na první pohled zdá. Proto tě musím chránit."

,,Říkal jsi, že jsi zabiják, neměla bych se spíš já chránit přes tebou? Jestli ne, před kým tedy?"

,,Zabijáci nejsou na planetě zrovna vítaný druh, nikdo nás tu nechce, musíme být opatrní. A jak jsem říkal, je tu spoustu mafiánů, kteří nás znají a věř, ani mi nejsme jediní zabijáci na světě. Takže pokud mi někoho okrademe, nebo pouze naštveme, můžou se nás snažit zabít ostatní. 

 Bonnie: ,,Proč to děláš? Přestaň s tím. To přeci nemusíš."

,,Tady nejde o to co musím a co ne. Je to prostě moje práce. Můj táta byl zabiják a já v tom pokračuju."

,,Proč!" vykřikla jsem.

,,Miluju to. Miluju zabíjet lidi. Je to něco tak šíleného a ten adrenalin, který zabíjení mému tělu neskutečně přidává je úžasný. Když zabiješ jednotlivého člověka, je to jako bys po každém vystřelení zažila orgasmus."

****

Ahojte..

Tak se po nějaké době konečně ozývám..

Nevím, kdy začnu vydávat pravidelně, ale doufám, že to bude brzy.

Snad se Vám tahle část líbí a já se pokusím, aby co nejdříve vyšla další.

Mějte se lidičky.

Byee :*




The secrets of the MafiaKde žijí příběhy. Začni objevovat