#2

2K 47 6
                                    

KAJ:

Vandaag gaan we met z'n alle bij Dioni slapen en een filmpje kijken. Ik moest van Dioni een film menemen. Ik stap net van me scooter en bel bij hun aan. OMFG Daar staat Nisrin met alleen maar één handdoek om der heen ik kijk der van top tot teen aan. 'Uhm..Dioni is naar de winkel gegaan.... Kom binnen' zegt ze en ik zie dat ze bloosd 'dankje' 'Ik ga ff want aan doen' zegt ze wauwie ik denk dat ik verliefd op der aan het worden ben man ze is zo lief mooi aardig en mooi! Ze zag der best wel goed uit met alleen een handdoek vind ik! 'Ben thuis' roept Dioni die net naar binnen komt lopen met 2 zaken vol iets?

DIONI:

'Ben thuis' roep ik als ik binnen kom ik zie Kaj op de bank zitten. 'Yo G alles goed?' vraag ik 'Ja met jou?' vraagt hij 'Ja super!' 'Mooizo' zegt hij een beetje drommerig 'Kaj waar zit je met je gedachten?'vraag ik 'Huh wat ?' 'Niks ik ga ff naar Nis moet wat vragen' zeg ik 'Wcht ze is nog aan het omkleden' zegt hij mijn ogen worden groot 'KAJ WAT HEB JIJ BIJ HAAR GEDAAN' schreeuw ik 'Niks ik bel de aan en ze deed de deur open en ze had alleen een handdoek om en toen ging ze naar boven om omtekleden' 'Gelukkig maar' zeg ik 'hoezo' 'O ik dacht dat je wat bij der had gedaan' zeg ik en loop naar boven.

NISRIN:

 OMG Kaj is het hij is de jongen waar ik op ben. En hij heeft me in handdoek  bijna naakt gezien. Ik schrok wel erg maar ja kan gebeuren. Ik doe snel een broekje aan en een trui. 'Nisrin' zegt Dioni 'Jha wat wil je nou weer?' zegt ik 'Uhm komt Michelle ook?' vraagt hij en bloost er bij. 'Ja wrm Dioni vind je der leuk ofso?'  zeg ik 'Uhm ja misschien denk ik ofso' en hij loopt weer naar benneden.

Onder tussen is iedereen der. Kaj en Nisrin hebben geen woord tegen elkaar gezegt.

SAMUEL:

Wat hebben die twee denk ik bij mezelf. 'Ey weet jij wat Nis en Kaj hebben normaal praten ze altijd en nu zeggen ze geen een woord' fluister ik in Fraciska's oor 'Ik weet het niet ik ga nu vragen aan Nis' fluisterd ze terug wat heeft ze een mooie stem. 

FRANCISKA:

 Sam heeft net wat aan me gevraagt. En hij heeft best wel gelijk. Dus ik trek Nis mee de keuken in. 'Hey wat heb jij' vraag ik 'Uhm wat is er dan?' zegt ze 'Nou jij en kaj doen zo raar tegen elkaar!'  zeg ik 'Nou uhm... Ik dacht dat jullie voor de deur stonden en ik was net klaar met douchen en had alleen een handdoek om me heen geslagen dus ik doe de deur open staat Kaj daar' 'OMG wat zei hij of wat is er gebeurd?' vraag ik met een nieuwsgierig stem 'Nou ik zei tegen hem dat hij naar binnen moest komen maar hij bleef me aan staren en toen ik boven was kreeg ik allemaal vlinders ik me buik en denk dat kaj de gene is waar ik verliefd op ben' zegt ze in een adem 'Omg so cute en wat gaat Dioni er van vinden?' vraag ik 'IDK maar dat boeit me niet en het blijft geheim hé' 'Jha dat beloof ik je sgattje' 'En hoe zit het met jou en Sam?' vraagt ze en ik voel dat ik begin te blozen.

NISRIN:

Ik vraag net aan Franciska hoe het met haar en Sam zit en ze begint te blozen. 'Vertel maar' zeg ik en we gaan aan de keuken tafel zitten. 'Nou vorige week gingen Sam en ik naar het park met me kleine zusje' 'Jha vertel' 'Dus Sam en ik zaten samen op een bankje naar Eefje te kijken die leuk aan het spelen was tot dat Sam mijn hand pakte ik schrok wel want ja ik ben op hem en toen zoende hij me' 'OMG en nu?' vraag ik 'Ik weet het niet hij doet als of het nooit gebeurd is' 'Awh babe ik weet 100% dat hij ook op jou is anders zou hij je niet zoenen en denk dat hij verlegens is als wij der bij zijn' zeg ik en toen had ik gelijk een leuk idee. 'Franciska we kunnen na de film doen durf of de waarheid spelen en dan ga ik iets uit proberen ja' 'Okey maar niks raars hé' 'Ja ik beloof het je' zeg ik en we geven elkaar een knuffel.

DIONI:

Ik kijk de heletijd naar Michelle hoe ze rustig de film kijkt. OMG ik ben verliefd maar Nis zou dit toch niet leuk vinden als ik tegen haar vertel dat ik Michelle leuk vind. Want zij mag niet met mij vrienden en ik mag niet met die van haar. Wat super irritand vind ze heeft zulke leuke vriendinnen en daar mag ik niet mee om gaan wel kut. Ik heb nog nooit zo'n raar gevoel gehad bij andere meisjes alleen bij Michelle is het zo vreemd. Iedere keer als ik der zie gaat me hard sneller klopen. 'DIONI DIONI DIONI' schreeuwd Jai in me gezicht 'JHA WAT MOET JE' 'Rustig maar ik vraag of je me telefoon wilt aan geven chaggie' 'Hier en zeg nog een keer chaggie en je krijgt dan een klap voor je kop' 'Je bent echt een chaggie' zegt Nis die net de kamer binnen komt lopen met Franciska. 'Ugh laat me gewoon' zeg ik en ik kijk weer naar Michelle.

KAJ:

Nisrin en Franciska hadden net besloten dat we nu DDW gaan spelen en iedereen vond het goed. 'Okey DDW aan Sam' zegt Nisrin 'Waarheid' zegt hij en iedereen begint te lachen. 'Wat lachen jullie' zegt Nis wauwie ze is zo mooi. Kaj niet aan denken Dioni gaat ej af maken als hij der achter komt! 'Okey waarheid dus ben je verliefd op iemand en zo ja wie dan' zegt ze en ze kniptoogt naar Franciska. Die twee zijn echt geheimzinnig zeg. 'Uhm ja ik ben verliefd' 'Ja en op wie???' vraagt iedereen nu behalve Franciska die kijkt naar de grond. 'Op Franciska' zegt Sam en hij wordt langzaam rood. HAHAH zo grappig. 'Awh cute' zegt Nisrin Ik zie dat Sam en Franciska nu wel een beetje aan het kleffen zijn dus daar moet ik niet op letten. 'Sam voor dat je zo Franciska gaat door slikken moet je eerst aan iemand anders DDW vragen' zegt Dioni 'Uhm DDW aan Kaj' zegt Sam waar ik wel van schrik dus ik wil geen watje zijn en kies gewoon. 'Ik kies doen' zeg ik zelf verzekerd.  'Okey dan moet je....'  zegt hij en Franciska fluisterd wat in zijn oor en hij begint te lachen. 'Je moet 3 min met .... Nisje zoenen' Nisrin kijkt Sam heel erg boos aan en ik ook. Ugh wrm nu. Ik sta op en kijk Dioni aan die ja knikt. Nisrin staat nu al voor me neus en ik weet nu niet meer wat ik moet doen ben helemaal weg van der mooie ogen. 'Nou komt er nog wat van' grapt Cassius er uit. Hier gaat tie ik zoen der en de gaat er in mee. Wauwie wat een mooi gevoel is dit zeg. 'Uhm de 3 min zijn al om jullie zitten nu al op 5' zegt Lisa. Nisrin stopt en trekt Franciska gelijk mee naar boven. Wacht heb ik haar nou echt gezoend........

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey lieve lezers hier heb ik weer een stuk ik ben nu druk bezig met me werkstuk enzo dingen voor school en heb vandaag me rapport en advies mee gekregen ik ben der best wel blij mee. En ik schrijf vaak hoofdstukjes op en zet ik ze nog niet online want of ik vind ze slecht of ik meot ze nog wat veranderen ik post misschien zondag nog een deel als ik het niet druk heb met me werkstuk ja  xx en VOTE hé deel dit boek met al je vrienden xx Nis

follow my on twitter : @Oreoloverxx

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu