#8

1.3K 47 10
                                    

DIONI:

Heel raar dat Nisrin niet met mij mee naar huis is gegaan. En Kaj dat hij niet met Sam weg is raar hoor dus ff op onderzoek gaan kijk wat die twee doen. Ik stap de bus uit en loop naar het huis van Kaj wie is dat meisje die zo snel naar de bus rent en blijkbaar heeft ze ook last van haar voet. Huh ze komt me bekend voor maar ja naar Kaj toe. * DING DONG * 'Ewa G wat kom je doen' zegt Kaj 'Nou ik wilde kijken hoe het met je gaat' en ik kijk naar binnen maar geen spoor van Nisrin. 'kom je ook bij mij gaan we chillen?'  'Nee srry man ik moet naar Sam moet hem helpen met Fran ja morgen ' zegt hij en doet zijn jas aan 'Okey Bro doe je hem de groeten' zeg ik en loop naar de bushalte. Op naar Franciska als Nis daar is.

 NISRIN: 

Omg ik kwam net Dioni tegen maar gelukkig herkende hij me niet. Ik zit nu in de bus op naar Franciska. Onder tussen krijg ik 2 app jes binnen. 

Gesprek van Franciska & Nisrin.

F:  Hey ben je er al bijna?

N: Ik zit net in de bus dus denk nog twee straten dan ben ik er heb net Dioni gezien maar gelukkig heeft hij me niet gezien.

F: O echt omg gelukkig maar en Sam komt zo ook nog langs x

N: Okkie en ik moet je nog wat vertellen.

F: O wat dan??

N: Vertel ik straks wel x moet nu gaan x

Als ik net me telefoon wil afsluiten zie ik dat ik nog een andere appje heb.

Gesprek van Kaj & Nisrin.

K: Babe Dioni wat net hier maar die is nu op pad naar Fran x 

N: Okkie babe ik ga nu ook naar Fran toe en jij?

K: Naar Sam en dan naar Fran x

N: Okkie sgattje dan zie ik je zo 

K: Mis je me al ofso? 

N: Misschien wel misschien niet en jij?

K: Ik jou elke dag verlang ik naar je x

N: Haha sweet ik zie je zo x

K: Hou van je x

N: Ik meer van jou ^^

Ik stap de bus uit en nu ff naar links en ik ben er op FUCK Dioni belt net aan en ik zie dat Franciska mij kan op kijkt en een gebaar maakt van GA-VIA-ACHTER-TUIN dus ik klik over en loop naar binnen. 'Hey broertje'  'Het is Broer en waar was jij?'  'Ik was bij Franciska en vind je het goed al ik hier blijf slapen?' 'Ja isgoed dan ben ik ook niet thuis' 'En okkie Dioni heb je ma of pa gesproken?' 'Nee en jij en Kaj hebben jullie wat?' ik voel dat ik moet blozen 'Nee wrm?'  'O nou gewoon'  'OK DAN doei'  'Doei en doei Eefje'   'PFOE DIE IS WEG' zeg ik en knuffel Franciska.

FRANCISKA:

Ik zit samen met Nisrin en Cynthia. En Eefje speelt met der babries. 'OMG Dus jij en Kaj hebben een relatie maar Dioni mag der niks van weten' zegt Cynthia 'Yep maar echt niet vertellen tegen hem' 'Ja dat beloven we' zeggen we in koor.  * DING DONG *  De bel gaat en Cynthia doet open 'KAJ EN SAM'schreeuwd ze volgens mij heeft heel de buurt gehoord. 'Heey kleintje'zeg Kaj en hij loopt naar binnen Sam loopt op mij af en geeft me een zoen en blijkbaar zijn Nisrin en Kaj ook bezig cute. 'Uhm heb ik iets gemist?' zegt Sam 'Kaj en ik hebben iets maar Dioni mag niks weten ja?'  'Okkie wat gaan we eigenlijk doen?''  vraagt Sam 'Idk maar Ik blijf slapen bij Franciska' zegt Nis en ik loop naar kaj toe en ik fluister van:  'Jij bent toch alleen thuis?' hij knikt 'Mooi dan kan jij met Nis bij jou slapen en heb ik Sam alleen voor me zelf' 'Wat ben je allemaal van plan met Sam?'  'O gewoon iets' 'Als je het doet doe het Veilig'  zegt hij en ik geef hem een klap op zijn hoofd 'AUW' schreeuwd hij 'Babe's ik heb een leuk idee Nisrin gaat met Kaj mee en Sam blijft bij mij!' zeg ik 'Isgoed maar ik moet nog kleren en Dioni is nu bij Cass dus ik kan gaan halen en doei sgattjes en als jullie het doen DOE HET VEILIG'schreeuwd ze en loopt naar de voor deur met kaj en weg zijn ze Sam en ik kijken allebei weg.......

KAJ:

'Dus je blijft bij mij slapen'  zegt ik tegen Nis als we der huis binnen lopen.  'Uhm als jij het goed vind?' vraagt ze voorzichtig  'Tuurlijk vind ik het goed wrm nou niet' 'Idk kom ik moet ff wat spullen pakken' zegt ze en rent met schoenen en jasje al naar boven wow iloveit.  'Kaj kan je me ff helpen'  roept ze van boven 'Uhm isgoed babe' en ik loop naar boven 'Sgat wat moet ik doen?'  vraag ik 'Uhm kan je in die onderste la kijken om sokken dan pak ik ff uit de badkamer me spullen ja' okkie' en ik loop naar de la welke was het nou okal weer ik kijk wel de eerst la liggen t-shirts en de 2de o m g onder broeken dus ik zit een beetje rond te snuffel tot dat Nisrin binnen komt 'Uhm kaj wat doe je daar?' vraagt ze ik zoek je sokken en wat is dit?' vraag ik en haar een rode slip met een rode BH eruit 'Dat zijn onderbroeken en dit zijn sokken en ze legt hem terug.  'Ja wel hele rare onderbroekjes' zeg ik lachend 'Kom ik ben klaar zegt ze en we lopen naar mij huis het is toch maar 2 straten verder.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hey hey sgattjes wat vinden jullie er nou van is het slim dat Nis en Kaj het stiekem een relatie hebben wat vinden jullie er van vertel maar x en deel dit verhaal met vriendinnen ik post pas een nieuw stukje als ik 8 VOTE'S HEB JE XX NIS

follow my on twitter : @Oreoloverxx

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu