FRANCISKA:
Ik ben net wakker en loop naar mijn tas en doe snel me kleren aan en geef snel nog een kus aan sam want moet op kleine twee zusjes letten. 'Babe waar ga je naar toe?' vraagt sam 'Ik moet oppassen op me twee zussjes' zeg ik 'Wacht ik ga mee' 'nee blij hier' zeg ik 'nee ik ga mee ik wil je wel helpen' 'okkie maar schiet op me moeder agat zo weg' zeg ik Na een paar minuten zitten we in de auto van Samuel onder weg naar mij huis. * DING DONG* 'Hey lieve sgat en hoi sam' zegt me moeder die net weg wilt gaan. 'Mama waar zijn Evelien en Cynthia?' vraag ik 'O die kijken tv'zegt ze en ze is weg. 'Sam kom binnen' zeg ik en hij loopt naar binnen. 'Hey ben er' zeg ik als ik de woonkamer binnen loop ik zie Cynthia's mond open staan als ze Sam ziet staan 'Hey waar is Kaj???'vraagt ze 'Uhm die is mijn Nisrin'zegt Sam 'Jammer komt hij straks ook hier of gaan we naar hun toe?' blijft ze door zeuren. 'Als je nou je mondje dicht houd gaan we straks langs hun ja?' zegt Sam 'Okey' en ze gaat verder tv kijken ik ga een ontbijtje maken voor Sam en mij. Als ik de woonkamer weer in loop zie ik Sam samen met Evelien spelen so cute. Ik blijf er naar kijken en maakt stiekem een foto van.
SAMUEL:
Ik zit gezellig leuk te spelen met Eefje. Tot dat Franciska me komt roepen om te ontbijten. 'Liefje kom je eten?' vraagt ze 'Ja isgoed' en ik loop naar der toe en geef der een zoen. 'Gadver' zegt Cynthia en Eefje begint te lachen Ik zie dat Franciska moet blozen so sweet. Na het ontbijten hebben we besloten om de stad in te gaan. Franciska doet Evelien in de buggy en Cynthia zit op mijn schouders en zo lopen we de hele stad door als we wat leuks vinden halen we dat. En omdat ik aan Cynthia heb beloofd om langs de rest te gaan. Zijn we nu onder weg naar het huis van Dioni en Nisrin.
KAJ:
Dioni en Jai zijn samen met Mischelle en Lisa naar de supermarkt gegaan om boodschappen te doen en Cassius en Annaisa zijn benneden alles aan het opruimen dus kan ik lekker naast Nisrin liggen die nog steeds aan eht slapen is. Als ik der bij kom liggen schrikt ze wel maar laat het dan toe. Ik ga met me vingers door haar mooie bruine haren. Tot dat er wordt aan gebeld en ze wakker schrikt. 'Rustig maar het is de bel' en ik sta op en doe de deur open en er grijpt gelijk iemand aan me been als ik kijk wie het is is het Cynthia. 'Hey Cynthia alles goed?' vraag ik 'Jhaa met jou sgattje' zegt ze met een cute stem haha wat is ze soms grappig 'Ja valt wel mee kan wel beter'zeg ik en leg der op de grond en ik hoor dat Nisrin naar benneden komt. 'Nisrin Alles goed' zeg Franciska en zeg geeft nis een knuffel.
NISRIN:
Ik hoor geluid benneden en ik wilde graag gaan kijken want verveelde me dood boven. 'Ja goed met jou?' vraag ik terug aan Franciska 'Goedhoor en sam ikke zijn bij elkaar' 'Echt om so cute' zeg ik en ik pak Evelien op. Ze begint gelijk met me haren te spelen maar dat vind ik niet erg. 'Komen jullie verder of blijven we in de gang staan?' vraag ik en ze volgen me allemaal. 'Maar Nis ben je niet moe ofso?' vraagt Sam 'Nee ik voel me weer Fit genoeg' 'Okey want ik had gehoord van onze baas dat we mee moeten doen aan een goed doel en dat doen we jongens tegn de meiden en ik dacht van de boys tegen jullie?' vraagt Sam 'Zeker maar' zeg ik 'Maar soms moeten er een paar jongens in een meisje team' zeg hij er nog bij 'Okkie wanneer is het??' 'Maandag iedereen vond het goed we moesten eerst weten of jij het ook goed vond!' zegt Kaj ik knik en kijk hem aan o man wat ben ik verliefd aan het worden.
DIONI:
We zijn in de supermarkt en Jai en Lisa gedragen zich als twee mogolen ze rennen door de JUMBO pakken snoep en koek en gooien in de kar o man wat schaam ik me eigen kapot maar gelukkig ben ik niet de enige. 'Michelle wat wil jij vanavond eten??' vraag ik 'Uhm Nisrin wilt Pasta en ik ook' 'Okey dus we moeten ff pasta halen' zeg ik ik wilde de kar over nemen en zij ook dus onze handen raken elkaar aan en we worden allebei rood.
MICHELLE:
O omfg Dioni raakt me hand aan en ik die van hem. Telkens als ik hem zie wordt ik warm van binnen. Missje word je nou verliefd nee toch? O ik kan er echt niet meer tegen wat gebeurd er met me?????
JAI:
We zijn onder weg naar huis. 'Het was leuk boodschappen doen volgende keer weer?' zeggen Lisa en ik 'NEE NOOIT MEER' zeggen Mischelle en Dioni 'Okey dan niet' en ik geef Lisa een kus. Als we thuis zijn help ik dioni met de tassen en gaan de meiden zitten we hebben blijkbaar meer mensen. 'Eefje Cynthia' schreeuw ik en ze komen op me afgrend.
DIONI:
'Kaj kan je ff naar de supermarkt gaan en nog een pak halen want anders kunne de kleinstje niet mee eten ja' 'Okkie' Blijkbaar heeft Nisrin dat ook gehoord en wilt ze ook mee. 'Nee je gaat niet mee' zeg ik 'En wrm dan niet jij hebt nie de dingen gehaald die ik wil en ik voel me fit dus laat me' 'Okey maar als er iets gebeurd is het jou schuld' zeg ik en ze rent naar boven om wat anders aan te doen!
KAJ:
Ik wacht op Nisrin wanneer ze naar benneden komt om naar de super markt te gaan. Daar komt ze in een super strake broek met gaten en een wit truitje en sneakers. 'wauwie' zeg ik iets te hard 'Uhm je hoefd ook weer niet zo naar me zusje te kijken !' zegt Dioni 'srry hoor' 'Dioni hou op!' zegt ze 'Kaj kom' Als we buiten zijn pakt ze haat eigen scooter en ik de mijne en rijden we samen weg.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey lieve lezers weer een nieuw deel misschien morgen zet ik een nieuw deel online x Nis Wat vinden jullie van me verhaal is het leuk spannend saai??? VOTE VOTE VOTE en deel met je vrienden please xxx
FOLLOW MY ON TWITTER : @Oreoloverxx
JE LEEST
Geheime liefde BBrave.....
FanfictionAlles moest wel geheim blijven anders tja dan gebeurt er dit.......