NISRIN:
Ik en Kaj zijn super blij voor Franciska en Sam. En ik word soort van tante! Ik had vandaag afgesproken met de meiden afgesproken om ergens wat te drinken want we hebben elkaar echt lang niet gezien. 'Pa Ma ik ben weg hé ik zie jullie straks wel weer' zeg ik ik wil naar net naar buiten gaan als Kaj me belt
GESPREK VAN NISRIN (N) EN KAJ (K).
N: Hey bby.
K: Heey sweety.
N: Kaj ik moet nu gaan kan je me straks bellen ofso?
K: Wacht waar ben je??
N: Thuis maar ik ga zo weg met de meiden waarom sgat?
K: O okey veel plezier zie ik je strak wel weer ofso?
N: Ja doei kusjes
K: Hou van je
En ik spring op me scooter. Op naar het café onder weg kom ik allemaal fans tegen van Kaj en Dioni. 'Jij bent toch de vriendin van Kaj?' vraagt eentje. 'Ja dat klopt' en ik pakeer me scooter. 'Mag ik em tj op de foto' vraagt ze lief 'Tuurlijk mag dat' als we klaar zijn met de foto geef ik der nog een knuffel. 'Je bent zo lief en past echt goed bij Kaj' zegt ze 'Awh dat is lief" en ze loopt weg met haar vriendinnen 'Hey hey ik ben er' zeg ik als ik binnen kom en iedereen zit al. ik geef ze allemaal een knuffel. 'Gefeliciteer schat' zeg ik nog tegen Franciska en geef der 3 zoenen op der wang ofso hoe dat heet. We eten en drinken nog wat met z'n alle en gaan de stad in.
KAJ:
Vandaag ga ik aan Nisrin's ouders vragen of ik met Nisrin mag trouwen ik ben super benieuwd wat ze er van gaan zeggen of ze me wel laten. Ik loop met een bos bloemen voor de moeder van Nisrin hopelijk is Dioni niet thuis. 'Hey Kaj' 'Hallo mv. Jurado-Gomez' zeg ik netjes. 'Kaj kom ej voor Nisrin of Dioni?' vraagt ze en laat m binnen. 'Nou eigenlijk wil ik jullie iets vragen als dat kan' vraag ik 'Ja natuurlijk kom maar binnen' 'Deze bloemen zijn voor u' zeg ik en geef haar die bos bleomen. 'Dankje en zeg alsjeblieft Anne en geen u haah anders voel ik em zo oud' 'Isgoed' en ik loop mee naar binnen. In de woonkamer zie ik de vader van Nisrin op de bank zitten. 'Hallo jongen kom zitten' zegt hij ik knik en ga zitten de moeder van Nisrin geeft me een glas cola ik neem er een slok van en leg hem neer. 'Nou ik wil aan jullie vragen of ik uhm met uw dochter mag trouwen' vraag ik heel onzeker. ik kijk naar benneden en 'Maar natuurlijk mag je met me dochter trouwen toch Anna?' vraagt haar vader. 'Zeker' zegt 'Dankjulliewel' zeg ik 'Kom hier mijn schoonzoon' zegt haar moeder en ze geeft me een knuffel. 'ik ga denk ik van de week een ring halen voor der maar niemand mag het weten jullie en me ouders ja?' vraag ik 'isgoed' 'ik moet weer gaan'zeg ik en loop weg als ik buiten bn maak ik nog een dansje en rij dan naar huis in me auto. O wat ben ik blij zeg me dag kan niet meer stuk.
MICHELLE:
Ik zit met Dioni in een parkje. 'Dioni ik heb het niet meer net als eerst' zeg ik 'Huh wat bedoel je' vraagt Dioni 'Is jou gevoel ook weg?' vraag ik hij knikt. 'Michelle je bent leuk lief en aardig maar ik voel het niet meer als eerst ik heb voor iemand anders gevoelens gekregen' zegt hij 'Ik ook Dioni' 'Zullen we dan afscheid nemen van onze relatie en verder gaan als vrienden?' vraagt hij 'Zker Dioni wie vind jij leuk?' vraag ik 'Isha leijten' zegt hij 'Haha sweet ik James' zeg ik 'Dat is mijn neef' 'Ja dus haha' 'Kom we halen een ijsje en zetten er een punt achter?' zegt hij en ik knik.
NISRIN:
Ik bel al meer dan 100x kaj maar hij reageert niet ik ben nu super ongerust waar blijft hij. 'Ma ik ben naar Kaj' zeg ik en Ik ga lopen want misschien kom ik hem nog tegen. Als ik bijna bij amsterdam centraal kom hoor ik allemaal mensen om iets heen staan. Ik loop er ook af en krijg de schrok van me leven. 'KAJ' schreeuw ik 'AAN DE KANT' schreeuw ik 'Kaj Kaj waar heb je last van?' vraag ik en help hem overeind. 'Me arm en been het doet pijn' zegt hij Ik breng ehm naar een bankje en bel me moeder op zij komt meteen dez kant op ik zet Kaj scooter op zei. 'Kaj waar heb je last van?' 'Arm het meest' 'Hoe hoe komt dit?' 'Twee klote toeristen kunnen niet fietsen en gaan als mogolen heen en wer dus ik knal er tegen en hun gelijk weg gefietst' 'O klote mensen' en ik zie me moeder 'Kom' zeg ik en help hem in de auto. 'Wat is er allemaal gebeurt?' vraagt ze 'Scooter ongeluk' 'Okey zullen we voor de zekerheid naar het ziekenhuis gaan?' vraag ik 'Is goed' Ondertussen heb ik iedereen gebelt en de ouders van Kaj komen zo ook naar het ziekenhuis en de rest blijft thuis. 'Kaj je liet me schrikken' zeg ik en begin opeens te huilen. 'Awh bby toch kom hier het gaat al beter met me' zegt hij en geeft me een knuffel. Ondertussen zijn we aangekomen en hebben ze kaj onderzocht hij heeft een gekneusde arm en moet een beetje rustig aan doen en ik moet elke nacht bij hem dit zalfje smeren wat er echt fk vies uit ziet. Kaj ging weg met zijn ouders naar huis. 'Ik zie je vanavond ja?' zeg ik en geef hem een zoen 'Isgoed bby' en hij stapt in.
JE LEEST
Geheime liefde BBrave.....
FanfictionAlles moest wel geheim blijven anders tja dan gebeurt er dit.......