#4

1.5K 42 4
                                    

KAJ:

Ik zit samen met Nisrin op de grond in de gang te wachten wanneer ze wat hebben die twee. 'Uhg het wel een eeuw duren' zeg ik 'Nou laat ze maar Sam kan teminste met Franciska praten over bepaalde dingen en sommige ook weer niet'  zegt ze een beetje boos achtig ofso. 'Wat bedoel je daar nou weer mee?'  vraag ik. Maar als ik antwoor wil pakt ze de sleutel af en maakt ze de deur open. En daar treffen we Sam en Franciska zoenend op bed.

NISRIN:

Ik heb het echt gedaan met dat kind ugh. 'uhm als jullie het willen doen doe het dan bij Sam thuis ofso' zegt ik en loop weg. Als ik benneden ben ruik dat iets aan het verbranden is. O NEE DE CUPCAKE'S. Als ik de deur open gooi van de keuken komt een grote rook wolk naar buiten en alles wordt zwart voor me. WEG BEN IK .........

SAMEUL:

Yes Franciska en ik zijn stel eindelijk is ze van mij en van niemand anders Maar we waren zo leuk bezig tot dat Nis ons komt storen Ugh maar ze was wel boos dus ik vraag het maar aan Kajtje 'Kaj wat is er met jullie gebeurd?'  vraag ik 'Nou ik zei van Uhg het wel een eeuw duren en zei van Nou laat ze maar Sam kan teminste met Franciska praten over bepaalde dingen en sommige ook weer niet en dat snapt ik dus niet en toen pakte ze de sleutel en nu is ze benneden'  zegt hij 'Bro over dat bedoelde ze jou en Franciska en ik zijn bij elkaar.'  zeg ik super blij en ik zie Franciska huilend naar boven rennen. 'Babe wat is er?' 'Nis.. Nis.. is is flau... flauwgevallen ... bennden door de rook van cupcake's' zegt ze snikkend en Kaj rent als een halve mogool naar benneden 'Kom maar het komt wel goed'zeg ik en trek der bij me.

DIONI:

Ik kom net de keuken in en zie een grote rook wolk en Nisrin die op de grond ligt WAT.  'Nisje Nisje wakker worden wakker'  zeg ik maar er komt niks Dan zie ik dat Kaj achter me staat 'Wat is er gebeurd?' vraagt hij 'IK WEET NIET EN BLIJF DAAR NIET ZO STAAN DOE WAT!' schreeuw ik en hij tilt Nisrin naar de woon kamer en ik zet de oven uit en een raam open. 

JAI:

We schrikken ons allemaal naar de klote als Kaj met Nisrin in der hand in de woonkamer binnen komt 'BEL GVD SNEL EEN AMBULANCE' schreeuwd hij tegen mij Ik knik en bel. 'Ze komen er aan'Ik kijk naar links en daar staan alle meiden te huilen Annaisa bij Cassius Franciska bij Sam en Michelle bij Dioni maar waar is Lisa? Vraag ik bij me zelf af dus ik kijk in alle hoeken en ik zie der in een hoekje huilen. 'Babe het komt wel goed geloof me maar' 'Nee Jai het komt niet goed als ik nou gewoon op die KUT cupcake's gelet had was dit nooit gebeurd' zegt ze 'Helemaal niet babe kom want we gaan ze met z'n alle naar het ziekenhuis' zeg ik en til der op.

ANNAISA:

Nisrin en Kaj zijn net weg met de ambulance en wij gaan in de auto van Sam wat best propen is. Maar oké ik zit op Cass schoot dan ben ik al blij! We zijn net bij het ziekenhuis aan gekomen en rennen naar de balie 'Uhm hallo wij zijn opzoek naar Nisrin Jurado-Gomez die hier net naar binnen gebracht is' zegt Dioni op z'n best. 'Jha maar ze zijn haar aan het onderzoeken jullie kunnen alvast gaan wachten in kamer 376' zegt ze en we bedanken haar allemaal. Als we bij haar kamer komen zien we kaj in een stoel zitten met zijn handen over zijn hoofd. Huild hij nou?

SAMUEL:

We staan met z'n alle te wachten wanneer Nisrin aan komt. Na 20 min wachten komt er een bedrijden met Nisrin der in ze slaapt. 'Kunnen jullie alsjeblieft buiten wachten er mogen maar 2 personen naar binnen' zegt de zuster die de heletijd naar mij kijkt oké ik moet er wel van lachen maar blijkbaar Franciska niet. 'Wat moet ze van?' zegt Franciska jaloers 'Idk maar is mijn kleine meisje jaloers'  zeg ik op een baby toon 'ik nooit'zegt ze en ik geef der een kusje 'okey wie gaat er naar binnen ?' vraagt Lisa. 'uhm Dioni en Kaj'zeg ik en iedereen is er mee eens.

KAJ:

Ik loop samen met Dioni de kamer in ik probeer me zelf in te houden maar het lukt niet. 'lieve zussie wordt wakker please' zegt Dioni wat een dom ze is wel wakker maar ze slaapt alleen. 'Dioni ze is wakker maar ze slaapt' zeg ik 'Uhm ja dat wist ik wel" en hij krapt op zijn achter hoofd. Als we net weg willen gaan wordt ze wakker. En alleen ik heb dat in de gaten. 'omg Dioni ze is wakker'  zeg ik en we lopen terug. 'Waar ben ik' zegt ze 'Je bent in het ziekenhuis' zeggen we allebei tegelijk. Ze kijkt me raar aan. O KAJ WAT BEN JE OOK EEN KOTE MENS denk ik.

NISRIN:

Ik word langzaam wakker en heb super veel hoofdpijn. 'Waar ben ik??' kan ik alle  een zeggen.  'In het ziekenhuis'  zegt Dioni en Kaj. Wacht Kaj. Als ik hem zie krijg ik weer vlinders. En dan komt er een zuster binnen lopen. 'Hallo Nisrin je mag zo naar huis' zegt ze en loopt weg. Ik knik en stap uit bed. Ik verlies bijna me verwicht dus gelukkig houd Kaj me vast ander lag ik op de grond. 'Uhm hoe gaan we dit doen?'  vraag ik aan Hun. Dioni gaat naar Kaj en fluisterd wat in zijn oor. En dan knikt Kaj en loopt naar mij en tilt me op SERIEUS denk ik bij zelf maar ben ook best wel moe dus leun op Kaj. en dan val ik slaap. Na een paar minuten voel ik dat ik in me bed lig en dat iemand een kus op me voorhoofd geeft.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey lieve lezers ik dacht van wrm vandaag ook geen hoofdstukje x Hier is hij ben benieuwd wat jullie er van vinden x Please deel dit met vrieden en VOTE en laat een reactie achter X nis

follow myy on twitter: @Oreoloverxx

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu