#17

1.1K 33 3
                                    

FRANCISKA:

'Sam het is zo mooi is dit speciaal voor mij?' vraag ik 'Jha voor de mooiste meisje ter wereld je betekend zo fk veel voor me ik kan gewoon niet zonder je'  zegt Sam. En ik loop de kamer in over al waar ik kijk liggen er rozeblaadjes met kaarsjes zo mooi. Het bed is super mooi met een groot hart in het midden. Ik zie dat Sam een tasje tervoorschijn haalt uit de kas. 'Sam wat doe je??" vraag ik  'Uhm we blijven hier slapen en je hebt geen pyjama dus heb er een voor je gekocht hoop dat je hem leuk vind'  zegt hij en geeft het tasje aan mij ik loop er mee naar de badkamer. Mooi een leuk broekje en t-shirt met hartjes. Ik heb hem aan en doe me vest aan en loop naar Samuel. 'Wat vind je ik vind hem wel leuk' zeg ik 'Jha hij staat je perfect' en hij loopt naar me toe. 'Ik heb nog wat voor je' en hij pakt iets uit zijn zak. 'Hier voor jou' en je opent het blauwe doosje. 'O sam dit kan ik niet aannemen' zeg ik en geef hem terug. 'Nee ik wil het en kijk wat er in staat' 'Isgoed hij is perfect en die tekest is gewoon wauwie sam ik draag dit altijd ' en ik doe de ring om hij is zo mooi. Ik loop naar Sam en geef hem een kus die snel in een zoen veranderd en zo gaan we verder. Tot dat ik Sam zijn handen onder me t-shirt voel. Ik laat het toe ja ik laat het toe. We gaan steeds een stapje verder. En nog een tot dat tja je raad het al..

DIONI:

Ik heb een soort van ruzie met Michelle. Waarom weet ik niet maar ze praat en het lijkt gewoon als of ze niks met me te maken wilt. En Nisrin ik ga der opzoeken maar eerst Wil ik dat mijn lieve sgattje Michelle tegen me gaat praten. 'Ma ik ga ff naar Cass ja?' vraag ik 'Is goed jongen' zegt ze en ik  'Ewa G' zeg ik tegen Cass en hij laat me binnen. 'Wat hebben wij toch veel problemen' zegt Cass 'Huh hoe bedoel je ik heb alleen ruzie met Michelle en me zus' 'Ja en ik met Annaisa' zegt hij 'Ugh meiden die gaan wij nooit snappen' zeggen we tegelijk en we liggen in een deuk hahaha.

KAJ:

Ik word wakker en kijk naast me en zie mijn beeldschone vriendin die mijn ring draagt. O wat ben ik toch blij met haar. 'Goeiemorgen' zegt ze 'Goeiemorgen bby lekker geslapen' vraag ik 'zeker naast jou en gister nacht was ook al helemaal geweldig' zegt ze en pakt haar badjas. doet die aan en loopt de badkamer in. Ik ruim alle rozen op anders moet zij dat doen en dat wil ik weer niet. 'Schat ik ben gaan joggen' zegt ze en de deur gaat dicht. Okey en ik ruim alles op en neem een heerlijke douch, 

NISRIN:

Ik ben aan het joggen. Tot dat ik een bekend gezicht zie. 'HEY JIJ' roep ik en ze draait om. 'OMG NISRIN'schreeuwd ze 'ANNAISA' roep ik terug. En ren naar haar toe. 'omg ik heb je al 2 jaar niet gezien' zeg ik 'Jhaa waar was je is het zo leuk in nederland?' 'Nee heb ruzie met me broer en ben met een vriendin en haar vriendje en mijn liefje hier' 'oeoeoe nissie heeft een vriendje' zegt ze 'ja kom vandaag maar langs je weet waar ik woon ik moet nu gaan we gaan zo ontbijten doei sgat' zeg ik en jog weer terug. 'KAJ' roep ik  'jhaa lekker ding' zegt hij 'kaj sttt niet iedereen hoefd het te weten' 'HAHAHH jawel' zegt hij en komt naar me toe lopen en zoent me op dat moment gaat de deur open en zie ik Franciska en samuel naar binnen lopen. 'hey hey' zeggen kaj en ik 'hoi hoi';  zeggen ze. 'oja vandaag komt er nog een vriendin van me' zeg ik 'Okki en nis kan ik je spreken?' vraagt Fran 'ja sure' en we lopen naar buiten. 'tell me' zeg ik 'Nou Sammie had gisteren alles zo speciaal gemaakt en uh we hebben het gedaan.' 'OMG IK OOK met kaj dan hé' en we lachen heel hard. 'Hoe ging het bij jullie?' vraag ik 'uhm nou..

------------------------------------------------

hey hey nieuwe stukje srry voor het wachten maar moet strafwerk maken en leren EN WE GAAN DE MUSICAL DE TV KANTINE DOEN YEAH en dat moet ik ook leren asl ik tidj heb plaats ik wel wat en lees ook mijn andere boek xx nis VOTE VOTE

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu