#22

841 23 5
                                    

FRANCISKA:

Ik knijp in me eigen handen. 'Mr en Mv gefeliciteerd jullie hebben een tweeling meisjes' zegt de vrouw OMFG ik ben fk blij niet normaal ik krijg een tweeling en nog wel meisjes me dag kan niet meer stuk. Ze geeft mij een hand en nog wat papieren. En samen met Sam en Eefje lopen we naar buiten. Sam trekt me naar zich toe. 'We worden ouders van een tweeling ik ben super happy' zegt hij geeft me een kus. Met een blij gevoel bel ik en app ik iedereen Nisrin en Annaisa zijn super happy die willen gelijk nu al kleren gaan kopen enzo super lief. 'Welke huisje gaan we naar toe?' vraag ik aan Sam. 'Naar een wijk maar hoe die heet idk' zegt hij en ik moet lachen. 'Sam jij papa worden?' vraagt Evelien 'Ja klopt Eefje ik word papa samen met mijn beeldschone vriendin' zegt hij het doet me een beetje pijn omdat hij me vriendin noemt het liefst wil ik echtgenoot of vrouw horen maar ja die tijd is nog niet aan gekomen.

TIJDSPRONG VAN 2 WEKEN.

NISRIN:

Ik kreeg een of ander berichtje dat ik naar het strand moest gaan om 19:00. Het is nu 19:05 en loop het strand op in de verte zie ik allemaal lampjes branden en kaarsjes awh cute. Als ik steeds dichter en dichter bij kom zie ik Kaj in pak DAMM. Ik loop er rustig naar toen als ik dichter bij ben zie ik dat er met kaarsjes tekst staat Will You Marry Me? 'Lieve Nisrin ik hou super veel van je en wil heel erg graag een stapje verder met je Want ik kan echt niet meer zonder je Wil je met me trouwen' vraagt Kaj en hij gaat op z'n knie. 'Natuurlijk wil ik dat ik wil samen met je oud worden' zeg ik en hij tilt me op en draait met me een rondje. 'Heb je het aan me ouders gevraagt?' vraag ik als we naar de auto van Kaj lopen. 'Yess' zegt hij en ik stap in 'Kaj waar gaan we naar toe?' 'Naar een hotel' zegt hij 'Awh daar heb ik echt zin in Man' zeg ik en hij begint te lachen. Als we voor onze kamer staan 'Wacht mag ik afvast oefenen als we pas echt gtrouwd zijn' zegt tie en ik snap hem niet en hij tilt me op. Hahah nu pas.

KAJ:

Het is nu 2 weken geleden dat ik Nisrin heb gevraagt we zijn  druk bezig om dingetjes te regelen want Nis wilt zo snel mogelijk trouwen en waarom eigenlijk niet. Ze is weg met Gio en me moeder en die van haar naar een ding ofso trouwjurken kijken en ik ga met de boys een pak zoeken ugh ik haat pakken maar iedereen zegt dat het me staat. 'Broertje' zegt me zusje. 'Uh het is nog steeds broer voor jou' zeg ik 'Broer jij gaat toch trouwen met Nisrin dan ga je toch het huis uit?' vraagt ze 'Ja waarom' en ik kijk haar aan. 'Mag ik jou kamer dan?' vraagt ze dan 'nee als ik nou een keer ruzie heb met Nis of ik kom hier een dagje logeren met Nis waar moeten we dan slapen op de grond?' zeg ik 'Okey dus ik ga me kamer veranderen'zegt ze en loopt als een eigenwijs iemand naar boven haha wat hou ik van haar. 'Gast kom je nog?' Roept Dioni. En ik loop naar buiten.

FRANCISKA:

Ik ben bij de winkel waar Nisrin haar jurk gaat passen. Ze heeft me net gebeld en zei dat ze er aan komt. Even later komt ze binnen met de moeder van kaj en haar eigen en als laatste Gio. 'Hello' zegt ze 'En hoe gaat het met de baby's?' vraag ze 'Goed hoor en ons huisje is bijna af' zeg ik 'Echt gefeliciteerd' zegt ze 'Mv. Van Der Voort' zegt een vrouw. 'Ja' zegt Nisrin. 'Heeft u al een jurk gevonden?' 'Ja ik vind er 2 mooi' zegt ze en ze neemt ze mee en gaat passen. 'Kom eens ik wil hem zien' zegt Gio. 'OMG nis hij staat je geweldig' zeg ik 'Vind je maar ik wil dit wijder en dit strakker' zegt ze 'Isgoed komt goed' zegt Gio en kijk naar de vrouw die ook knikt. Ik kijk naar de moeders die aan het huilen zijn serieus ahahah ik vind het wel grappig. 'Ma en schoonmoeder alsjeblieft niet huilen' zegt ze Ze kleed zich om en ik en Nis gaan lekker de stad in om kleertjes te halen voor me kinderen.

SAMUEL:

Ik kom niet meer bij Kaj in een wit pak HAHAHAHAHAHH Wij liggen allemaal in een deuk. 'Sam hoe gaat het met de kinderen?' vraagt Kaj 'Goed ik word vader van 2 meisjes' zeg ik trots. 'En het huisje?' vraagt Kaj 'Is bijna klaar alleen de woonkamer moet gedaan worden' zeg ik 'Ik moet ook een huisje vinden man samen met Nis' zegt Kaj hij pas nog een stetje en die staat hem wel leuk zeg. 'Jullie doen ook pak aan hé!' zegt hij en we kijken allemaal elkaar aan.

--------------------

hey new part nog 3 parts en dan klaar xnis vote vote

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu