KAJ:
Vandaag is het zo ver de dag van ons. 'Kaj wat vind je??' vraagt me zusje. En ze draait een rondje. 'Je ziet er super mooi uit' zeg ik 'Thxx broer van me' en ze geeft me een knuffel. 'O wat ga ik je missen' zegt ze 'Lariss ik woon hier 3 straten verder' zeg ik 'Ja maar die dingen die we vroeger deden' zegt ze 'O dat dat kunnen we nog steeds doen hoor haha' zeg ik en ze loopt naar benneden ik kijk nog in de spiegel. 'Zoon je ziet er goed uit' zegt me vader en loopt naar me toe. 'Je wordt zo snel groot' zegt hij en ik geef hem een knuffel. 'Pa Kaj we moeten gaan' zegt Lariss. En we lopen naar benneden. Op naar me prinses.
NISRIN:
Ik doe me hakken aan en hoor benneden al wat geluid en mensen dingen roepen. 'Nisrin' roepen me kleine nichtjes. 'Ja schattjes' 'Je bent mooi' zeggen ze ik geef ze en kus en dan komen. Franciska Ihsa Michelle Lisa en Romi naar boven om me te helpen met me jurk. En dan lopen we naar benneden. 'De limo is er' zegt Fran en wij stappen er allmaal in behalve ik want ik moet wachten wanneer Kaj me komt halen. 'Hij komt er aan' zegt Romi ik word steeds zenuwachtiger. 'Schat' en ik draai me om. 'Je ziet er prachtig uit' en hij haalt me ding van me hoofd er af en kust me voorhoofd. En we lopen hand in hand naar de zaal. We hebben veel foto's gemaakt en heb al 3 andere jurken aangehad. Ik loop met de laaste jurk de zaal binnen en zie Kaj daar al staan met me vader en schoonvader. En hoor ik kei hard geschreeuw. 'FRANCISKA' roep ik en draai me om. 'Me buik' zegt ze 'Ze gaat bevallen haal sameul er bij en bel 112' roep ik iedereen doet wat ik zeg. Na eentijd je is ze weg met Sam naar het ziekenhuis. En me trouwfeest is ook klaar ik kleed me snel om en Kaj ook en we rijden naar het ziekenhuis.
SAMUEL:
Ik zit op de gang met iedereen te wachten. Ik hoor kei hard gekrijs en dan hoor ik twee meisjes die aan het huilen zijn. Iedereen begint te klappen. Natuurlijk mag ik als eerste naar binnen. 'Gefeliciteerd' hoor ik iedereen zeggen ik loop naar me kinderen toe die bij Franciska zijn. 'Gefeliciteerd met ons kind en geef der een kus' ze. 'Sam hoe wil je dat ze gaan heten?' vraagt ze 'Lilly & Veroni' zeg ik 'Ja dat worden ze' en ze geeft me Lilly Iedereen komt naar binnen. We krijgen veel Kado's Als laatste komen Nisrin en Kaj binnen ze zijn omgekleed alleen Nisrin haar lijkt op een vogelnest. 'Gefeliciteerd' zegt Kaj Nisrin is gelijk door naar Franciska en ze zitten daar te huilen. 'Nis wat is er met je haar gebeurt' vraag ik 'Nou ik moest omkleden maar die jurk wilde niet uit en ik trekken en nou zit me haar zo' zegt ze 'Waar zijn de meiden?' vraagt ze 'Loop mee dan laat ik ze zien' en we liepen naar een afdeling. 'Dat is Lilly en dat Veroni' zeg ik 'Ze zijn zo mooi' zegt Kaj 'Heel mooi' zegt Nis en ik laat ze alleen ik loop ff snel naar de auto daar heb ik nog een kado voor Franciska die me vader toen straks had gebracht. Ik loop naar boven en zie dat Kaj en Nisrin net weg gaan.
FRANCISKA:
Dit is de mooiste dag van me leven me vriendin is getrouwd en ik ben bevallen van twee mooie prinsesjes. Nisrin en Kaj zijn net weg want tja hun hebben huwelijksnacht. Ik wacht op Sam. 'Liefje' zegt hij 'Jha' 'ik wilde dit al heel lang vragen en ik denk dat dit wel een mooi moment is' zegt hij ik knik. Hij gaat op zijn knik en ik ga recht op zitten. 'Lieve Franciksa wil je me vrouw zijn' vraagt hij 'tuurlijk' en hij doet een mooie diamante ring om me ringvinger. 'Hij is mooi' zeg ik en geeef hem een kus. Ik bel de rest op iedereen is blij. DIT IS MIJN MOOISTE DAG EVER!.
volgende dag:>>
KAJ:
Het was een nacht om niet te vergeten samen met me bby. 'Goeiemorgen sweety' zeg ik 'goeiemorgen' zegt ze en geeft me een kusje. 'Kaj kan je me een t-shirt ofso aan geven' vraagt ze ik heb me kleren al aan alleen zij nog niet dus ik loop naar de kast en geef haar badjas. 'Thxx' zegt ze en ik draai me om. 'Waarom omdraaien je hebt me gisteravond ook gezien hoor' zegt ze 'Dat is wel waar maar ik ga ff ontbijtje regelen' zeg ik en loop naar benneden. Als ik ontbijtkar bij heb loop in de hotelkamer binnen en ik zie der helemaal friss klaar zitten. 'Gaan we zo naar ons eigenhuis?' vraagt ze 'YES' zeg ik 'Je bent vandaag wel vroeg wakker geworden waarom?' vraagt ze 'Nou ik ben super blij dat je nu echt van mij bent en ik had geen slaap meer' zeg ik 'Awh' en ze loopt mijn kant op. Na het ontbijt Zijn we onder weg naar ons huis.
--------------------------------------
hey hey new part ik denk dat ik ga stoppen in part #24 dat is mijn laaste daar ga ik ook een tijdsprong maken van 1/2 jaar dat mogen jullie kiezen haha laat me weten wat jullie er van vinden x nis VOTE VOTE
JE LEEST
Geheime liefde BBrave.....
FanfictionAlles moest wel geheim blijven anders tja dan gebeurt er dit.......