#16

1.1K 40 5
                                    

NISRIN:

Ik sta in de keuken samen met Kaj-Sam. Sam heeft ons alles uitgelegt wat hij gaat doen en het is zo fk romantisch hé als had Kaj dat maar ook voor mij gedaan maar ja nu is Franciska aan de beurt. Kaj en Ik moeten nu weg. Want Sam heeft Fran ff voor zich zelf nodig. Ugh het is 10 uur in ochtend en wil nog slapen maar ja samen met Kaj loop ik naar een café waar we kunnen ontbijten.'Hello wat wil je eten?' vraagt een jonge man vast de ober. 'Ik wil een koffie met een broodje' zeg ik 'En u' vraagt hij aan Kaj. 'Uhm doe maar het zelfde' zegt hij. 'isgoed' zegt de ober en geeft me een knipoog. Ik doe alsof dat ik niks heb gezien maar Kaj ziet er niet zo vrolijk uit. Na 3 min wachten komt de zelfde ober terug. 'Alstu voor deze heer en voor deze knappe beauty' zegt hij en legt me bord neer. 'Ey het is gewoon mevrouwe voor jou geen beauty ofso zij is van mij en niet van jou jhon' zegt Kaj Awh super lief toen hij zei van Ze is van mij. 'Kaj rustig' zeg ik En de ober loopt bang weg. 'HAHA' 'Waarom lach je sgatje' zegt Kaj 'Nou dat was best wel grappig en super lief wat ej zei' zeg ik en zie dat kaj meot blozen OMFG.

SAMUEL:

Alles is klaar nu wachten wanneer ze wakker wordt. 'Uhm Sam..' zegt ze met een sexy ochtend stem. 'Ja babe' zeg ik ze komt langzaam naar boven. 'OMG SAMUEL WAT OMG' zegt ze en kijkt om der heen. 'Vind je het mooi???' vraag ik 'Ja zeker' en ze geeft me een kus. 'Sam heb jij dit allemaal gedaan?' en ze wijst naar de ballonen en rozeblaadjes 'Ja voor het liefste meisje' zeg ik. 'Awh sam ik ehb er geen woorden voor' zeg ik 'Ga maar lekker liggen ik pak ff het ontbijtje' zeg ik 'Isgoed en ze maakt een paar foto's en ze zet ze blijkbaar op twitter want me meldingen beginnen weer te trillen. Ik loop met het ontbijtje naar boven voor me prinsesje. En ik zie dat ze in der badjas zit op bed. 'Hey bby' zeg ik en geef der een kusje en we beginnen gezellig te ontbijten. 

FRANCISKA:

We hebben net geontbeten was gezellig en lekker! Sam heeft me een setje kleding mee geven en ik moet nu omkleden we gaan ergs naar toe maar waar weet ik niet. Als im klaar ben loop ik naar benneden. 'Sam waarom moet ik hakken aan en dit jurkje?' vraag ik 'O  dat zie je straks wel' zegt hij. En we lopen naar een auto die in de garage zit. 'Is die niet van Nisrin ??' vraag ik 'Jha maar doet er ff niet toe' en hij stapt in en we rijden weg naar een plek........

KAJ:

Ik loop samen met Nisrin naar de auto okey wel raar Nisrin is 17 en ken al auto rijden maar dat heeft ze hier geleerd en hier mag ej al rijden en in NL niet ze heeft wel 2 mooie wagens een Audi en een Jeep maar die Audi heeft Sam nu gepakt. 'Ey ze zijn toch zo weg?' vraag ik. 'Jha waarom?'  en ik kijk haar met een grijns aan en ze weet al gelijk wat ik bedoel maar ik heb ook wat haar geregeld niet alleen Sam&Franciksa kamer is versierd maar die van ons maar mooier. Als we op de oprit rijden stap ik al uit terwijl ze nog aan het rijden is. 'GEK WAT DOE JE WIL JE DOOD' Schreeuwd ze ik doe als of ik der niet hoor en loop naar binnen. 'KAJ KAJ WAAR BEN JE IK HEB GEEN ZIN IN VERSTOPPETJE' roept ze van benneden 'BEN BOVEN' roep ik. En ik hoor haar op de trap tja als je hakken aan hebt en een glaze trap hebt dar hoor ej het wel. 'KAJ LEROY VAN DER...' wilt ze zeggen 'VOORT' maak ik af. Ze kijkt me met open mond aan. 'Kaj..dit wat is dit?' vraagt ze 'Bby dit is voor jou je bent speciaal voor mij en ik wil verder met je bby' zeg ik 'Kaj dit is zo mooi' en ze loopt mijn kant op en geeft me een knuffel. Ik kijk der aan langzaam komen onze gezichten in de buurt. 

SAMUEL:

Ik loop samen met Franciksa naar een restaurant. 'Sammie gaan we hier eten?' vraagt ze Ik krijg een warm gevoel als ik haar stem hoor. 'Jha eerst hier en dan gaan we naar een bijzondere plek' zeg ik. 'Sam' en ze pakt me hand 'Ben ik speciaal voor jou of ben ik net als al je andere vriendinnen?' vraagt ze als we zitten. 'Jij jij ben speciaal voor mij ik kan gewoon echt niet zonder jou!' zeg ik en ik zie dat ze moet blozen 'babe ik wil je never maar ook never nooit meer kwijt! zeg ik 'Sam ik jou ook nooit' en ze geeft me een zoen 'hou van je liefje' zeg ik 'ik meer van jou' zegt ze. We eten wat en lopen dan terug naar de auto. 'Gaan we nu naar huis?' vraagt ze 'Nee je moet ff deze blinddoek omdoen' zeg ik en geef der een rodedoek. 'Okey en ik vertrouw je' zegt ze ik geef der een knipoog en loop om de auto heen. Okey we zijn net aanngekomen bij het hotel. 'Franciksa hoeveel vingers steek ik op?' vraag ik en steek 2 op. '10??' 'Okey je ziet dus niks' zeg ik en stap de auto uit en loop naar haar deur. 'Geef me je hand bby' 'Isgoed boo' en ze geeft me haar hand het voelt zo vertrouwd. We komen bij de trap aan. 'Sgat stap je stapje ja' 'Sam ik ben geen 1 meer'zegt ze lachend 'Jha jha hah' Ik loop ff naar de balie op te zeggen dat die kamer nu bezet is. 'Kom' en ik til der op. 'Sam je geeft me steeds meer vlinders in me buik' zegt ze en geeft me een knuffel. Als ik de deur open doe. 'Bby kijk maar en ik haal hem er af. Ze kijkt me met grote ogen aan en ..........

-------------------------------------------------------------

hey hey hey lieverds weer een nieuwe deel wat vinden jullie er van?? x En lees me nieuwe boek SUMMER LOVE BBRAVE en VOTE VOTE VOTE XX NIS 

Geheime liefde BBrave.....Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu