ANNAISA:
We zitten met z'n alle benneden ik hang op Cassius. 'Wat gaan we zo doen?' vraag ik 'Ik weet het niet eerst moeten die twee naar benneden, wat hebben die toch!' zegt Jai 'Idk maar ik ga wel ff kijken' zeg ik en Lisa volgt me ook gelijk mee. Op de trap horen we allebei veel geluid en gehuil. 'We moeten denk ff snel gaan kijken'zegt Lisa 'Jha' zeg ik en we gooiende deur open en we zien Nisrin op bed huilen en Franciska der troosten. 'Sgattjes wat is er aan de hand' vraag ik en ik ga zitten op het bed van Nis.
LISA:
'Dus je vind Kaj leuk?' vraag ik voorzichtig. 'Jha maar Dioni vermoord me als hij ziet dat ik met Kaj om ga' zegt ze snikkend 'Awh meisje toch we kijken wel wat we kunnen doen om Kaj en jij bij elkaar te doen' zegt Annaisa 'Ja dat is een goed idee' 'Dankje meiden ik hou zo veel van jullie, Jullie allemaal zijn zussies voor me!' zegt ze en we geven elkaar een groeps knuffel. 'zullen we een maskertje op doen en lekker een film kijken?' vraag ik en haal me tas te voor schijn met allemaal maskertjes. 'Ja is goed maar dat moeten we wel benneden doen hé want daat ligt alles al klaar' zegt Nis 'Ja isgoed' zeggen we in koor en lopen naar benneden.
DIONI:
Ze komen met z'n alle naar benneden lopen. En roepen gelijk Michelle en ze gaan aan de keuken tafel zitten met allemaal make-up enzo die shit. 'Wat gaan jullie doen?' vraag ik 'We gaan een maskertje op doen en over dingetjes praten wat meiden altijd doen' zegt Nisrin 'En wij' roept Jai 'Moet je ook een maskertje ofso' zegt Lisa En iedereen begint te lachen. 'Guys kom ff we gaan naar de MAC ik heb honger' zeg ik 'Okey en nemen jullie ook iets voor ons mee?' vraagt Michelle zo lief ik blijf der aan kijken. Tot dat Sam me op me hoofd slaat ' Voor was dat nou weer nodig' zeg ik boos 'Nou je zat te staren naar Michelle en dat mag niet dioni' zegt hij en we lopen weg. Maar waar is Kaj?
KAJ:
Ik sta in de keuken want had dorst en de rest is alvast schoenen aan gaan doen ofso. Ik loop de keuken in en zie Nisrin iets uit de onderste la pakken omg haar kont. Kaj niet naar kijken. Maar ik blijf er naar kijken tot dat ze zich om draait. 'Uhm wat doe je hier je ging toch weg me de andere?' vraagt ze geschokken. 'Ik heb dorst' zeg ik en loop naar de koelkast. Ik drink em langzaam leeg. En nisrin maakt volgens mij cupcake's. Ik leg me glas in de wasbak en blijkbaar wilde ze dat ook doen. Ik wilde naar de woonkamer lopen en Nisrin blijkbaar naar de koelkast en we kwamer er niet uit als ik naar links ga gaat ze ook als ik recht ga zij ook. Okey klaar Kaj pakder dacht ik bij me zelf.
NISRIN:
Ugh Kaj gaat naar links ik ook hij gaat rechts ik ook ugh mensen please ga gewoon dacht ik bij me zelf tot dat hij me tegen de muur aan duwd en me zoent. OMG DIT GEVOEL IS ZO WAUWIE. En ik zoen gewoon mee. Tot dat Sam ons komt storen. 'Uhm Kaj kom je' zegt hij en kijkt weg. Kaj en ik kijken allebei naar benneden en dan loopt hij weg en geeft hij me een knipoog. OMG WAT DOET DIE JONGEN TOCH MET ME!
FRANCISKA:
Ik loop de keuken in om Nis te helpen. vind ik der tegen de muur aan geleund en naar boven kijken. 'Meis wat is er gebeurd' zeg ik 'Nou kaj kwam binnen en ik was aan het bukken met me kont en hij zat naar te kijken en hij heeft me tegen de muur aan geduwd en gezoent" 'OMG en toen' 'Toen kwam sam ons storen en toen gaf kaj me nog een knipoog ugh ik wordt gek van dat mens' 'hahah meisje toch' 'en jij en sam??' vraagt ze en ik sta op en kijk naar buiten en ik zie Sam voor het raam staan hij zwaait dus ik zwaai ook maar terug en ik trek Nis mee naar de woonkamer.
Na 20 min zijn de boys weer terug en zijn ze met z'n alle aan het eten dan gaan de meiden weer verder met bij elkaar maskertjes op doen.
SAMUEL:
We zijn net klaar met eten en ik loop naar Kaj toe. 'Gast wat is er met jou en Nis aan de hand?' vraag ik 'Nou ze is knap lief cute sweet aardig mooi ugh ik weet eht niet meer elke keer als ik der zie heb ik zin inder ofso en van dioni mag ik niet met der om gaan Sam ik ben denk verliefd help' zegt hij in een adem. 'Okey gast je moet het stiekem met der om gaan ofso' zegt ik 'Jha je hebt gelijk thxx bro en hoe zit het eingelijk met jou en Franciska?' vraagt hij 'Ik denk dat ik op der ben maar weet niet of zij ook op mij en ik wil er vandaag achter komen kan je me helpen ofso?' vraag ik 'Uhm ja isgoed ga naar de kamer van nisrin nu' 'Okey wat ga je doen?' vraag ik 'Dat zie je zo ja?' Okey en ik loop naar boven.
NISRIN:
Ik krijg een of andere teken van Kaj door dat ik naar de keuken moet dus ik doe dat ook. 'uhm nis kan ej me helpen?' vraagt hij 'Okey met wat?' zeg ik 'Nou kijk sam vind franciska leuk en zij hem ook en hij wilt het graag weten dus ik heb hem naar je kamer gestuurd en ik heb de sleutel en ik wil dat Franciska ook daar is snap je' 'Okey ik snap je maar straks leg je me sleutel ook terug hé ' zeg ik 'Ja is goed en hij drukt een kus op me wang. En hij wilt weg lopen dus ik trek hem terug. 'Wacht Kaj ik vind het niet zo fijn meer als je me zoent ofso nou kijk zo komt dioni dat achter dan vermoord hij ons' zeg ik en loop weg naar franciska. 'Franciska kan je naar boven gaan in mijn kamer ligt mijn speld kan je die pakken?' vraag ik 'Ja isgoed' en ze is weg.
FRANCISKA:
Okey vind het best wel raar dat ik de speld van Nis moet pakken maar wil lief zijn dus pak ik hem wel. Als ik de deur van Nis kamer open maak zie ik Sam staan ik wil net weer weg lopen maar wordt door heb naar binnen getrokken en iemand buiten doet de deur op slot. Ik kijk hem diep in de ogen aan en hij miij ook. En dan NEE !!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey lieve sgatten die lezen hier weer een nieuwe deel srry dat ik lang niks had gepost maar ben nu klaar met me werkstuk nu nog een powerpoint maken maar daar ben ik snel voor klaar hoor maak je niet zo druk om mij. Okey wat vinden jullie van mijn verhaal tot nu toe?? VOTE!!! EN DEEL MET VRIENDEN!!! X Nis
follow my on twitter: @Oreoloverxx
JE LEEST
Geheime liefde BBrave.....
FanfictionAlles moest wel geheim blijven anders tja dan gebeurt er dit.......