Tu, tu iubire m-ai distrus.Buzele mele au devenit acre au un gust amar de când nu mă mai săruți.Tu aveai dulceață pe buze.De ce? De ce buzele tale nu mă mai sărută de ce buzele tale sunt așa departe.M-ai adus la viață doar că să mă omori.Eu inca stau aici cu inima înghețată asteptand să vii să mi-o încălzești.Ma uit in oglinda și ma intreb."Oare unde e fata aceea care era cu zâmbetul pe buze mereu, fata aceea care era admirata pentru strălucirea din ochi, fata aia nebuna, fata aia puternica care își ținea inima in turn sa nu ajungă nimeni la ea, fata aia care nu voia Raul nimănui, fata aia care sarea mereu in ajutor, fata aia prietenoasă, fata aia care era apreciata pentru că este sincera, fata aceea care era mereu fericita, fata aceea care dădea tot necondiționat unde este fata aceea?" Apoi mi-am răspuns singura "Toate au plecat odată cu plecarea ta" Acum eu cine sunt?
"Sunt fata care se stinge zi de zi în camera ei, sunt fata care și-a pierdut strălucirea din ochii, ochii aceea verzi au devenit cenușii și distanți lacrimile au șters frumusetea și culoarea lor, sunt fata care zice "Sunt bine" cu lacrimi in ochi, sunt fata care vrea sa fie singura, sunt fata care numai are suflare, sunt fata care se sufoca in camera ei, sunt fata care rade cu lacrimi in ochi, sunt fata care îi îndepărtează pe toți, care numai are nicio șansă, sunt fata care s-a pierdut odată cu iubirea ta, care se simțea frumoasa doar in ochii tai, sunt fata care odată a iubit foarte mult, a dat totul dar sentimentele i le-au fost aruncate în fața distruse, sunt fata care nu are niciodată nimic doar că moare pe dinăuntru"
Dansam prin flăcări și scântei, dar tu le-ai stins in ochi mei.
Eu iubire, eu "Sunt bine".