El a minţit-o atât de mult încât a învăţat-o şi pe ea să mintă. Iar când el i-a spus că o iubeşte, ea l-a privit în ochi şi i-a răspuns ,,Şi eu”… Apoi a plecat.
Sunt perfect de acord că şi bărbaţii suferă după femei, dar sunt oare la fel de mulţi? Suferă oare de atâtea ori? Un bărbat suferă după o singură femeie, pe când o femeie suferă după fiecare bărbat pe care l-a iubit. Iar o femeie nu te va ţine lângă ea cu minciuni niciodată. Va pleca sau te va lăsa să pleci pur şi simplu.
Un mincinos rămâne un mincinos toată viaţa lui. Şi poate promite de nenumărate ori că se va schimba şi că va fi aşa cum îl vrei tu. De unde ştie el cum îl vrei tu dacă nici măcar tu nu ştii cum îl vrei?… Tu vrei să te iubească şi să fie sincer. Şi dacă nu te iubeşte nici nu îl va durea sufletul să te mintă… Nu îl va durea.Când el o minte că o iubeşte, ea îl minte că e fericită. Dar o face pentru că îşi doreşte să se mintă pe ea însăşi. Vrea să creadă că totul poate fi bine şi că ei se pot iubi. Fără să vrea, învaţă şi ea să mintă. Şi cum el continuă să îi vândă neadevăruri ambalate frumos la nesfârşit, ea începe să îşi dorească sfârşitul. Îl aduce chiar ea atunci când…Ştii, poate el nu o va înţelege niciodată. Ea nu e proastă, nu vrea să îl piardă, aşa că îi oferă o şansă, două, trei să îi demonstreze că o iubeşte. Dar ea nu e nici naivă. Nu poate aştepta lângă el, la nesfârşit, o fericire şi o iubire care… Nu au cum să apară… Şi va pleca, iar dacă el va încerca să o întoarcă din drum spunându-i că o iubeşte, îi va răspunde că ,,şi ea”, apoi va închide uşa în urma ei. Un mincinos rămâne un mincinos până în ultima clipă.